Prekybininkų korta: nuo prekės už eurą iki komunikacijos šuolio
FOTOGALERIJA Tyrimo duomenys. (13 nuotr.)
Pavasarį, prieš Lidl parduotuvių atidarymą, atliktas tyrimas rodė, kad čia planuoja apsilankyti maždaug 26,5% Lietuvos gyventojų. Pakartotinė vartotojų apklausa šį rudenį atskleidžia, kad realiai į rinkos naujoko parduotuves nukeliavo apie dešimtadalį pirkėjų pinigų, o didžiausius praradimus skaičiuoja Maxima ir Iki.
Tokius duomenis pateikia žiniasklaidos planavimo agentūros Havas Media iniciatyva kartu su rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrove Kantar TNS atlikti vartotojų tyrimai. Akivaizdu, kad, atsiradus naujam, ambicingam žaidėjui, keičiasi ir vartotojų ...
Šį straipsnį gali skaityti tik prenumeratoriai. Prisijungti
Rašyti komentarą