Prekybininkų korta: nuo prekės už eurą iki komunikacijos šuolio
FOTOGALERIJA Tyrimo duomenys. (13 nuotr.)
Pavasarį, prieš Lidl parduotuvių atidarymą, atliktas tyrimas rodė, kad čia planuoja apsilankyti maždaug 26,5% Lietuvos gyventojų. Pakartotinė vartotojų apklausa šį rudenį atskleidžia, kad realiai į rinkos naujoko parduotuves nukeliavo apie dešimtadalį pirkėjų pinigų, o didžiausius praradimus skaičiuoja Maxima ir Iki.
Tokius duomenis pateikia žiniasklaidos planavimo agentūros Havas Media iniciatyva kartu su rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrove Kantar TNS atlikti vartotojų tyrimai. Akivaizdu, kad, atsiradus naujam, ambicingam žaidėjui, keičiasi ir vartotojų ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti