Rinkodara Rinkodara Rinkodara Rinkodara Rinkodara
2016-02-24 07:00

Geriausiai esi matomas ten, kur eina žinantys, ko nori

Andrius Ojeras, „SEMS Technologies“ direktorius: „Gerai, kad čia nelabai užklysta nemokamų tušinukų ieškotojai.“ Gintauto Degučio nuotr.
Andrius Ojeras, „SEMS Technologies“ direktorius: „Gerai, kad čia nelabai užklysta nemokamų tušinukų ieškotojai.“ Gintauto Degučio nuotr.
Barselonoje (Ispanija) vykstančioje parodoje „Mobile World Congress“ (MWC) šiemet prisistato ir 3 Lietuvos bendrovės „Getnord Rugged Phones“, „Semseye“ ir „LigoWave“. Su Lietuvos vėliava parodoje dalyvauja ir dvi užsienio kapitalo bendrovės – „Western Union“ paslaugų centras bei „Intis Telecom“. Bet šįkart – apie tai, kaip parodoje sekasi mūsiškėms įmonėms.

Visos 3 Lietuvos bendrovės parodoje dalyvauja jau ne pirmą kartą, tad ir savo stendų vietas pasirinko tikslingai. Pavyzdžiui, sustiprintų telefonų gamintoja UAB „Redlainas“, veikianti su prekių ženklu „Getnord Rugged Phones“, pradeda plėstis į Azijos šalis, todėl įsikūrė septintojoje salėje, kur dominuoja šio regiono bendrovių ir valstybinių investicijų agentūrų stendai.

„Sakoma, kad geriausia kurtis vienoje iš paskutinių salių, nes ten eina tik tie, kurie žino, ko ieško“, – juokauja Edvinas Banionis, „Getnord“ atstovas, tačiau greitai paaiškina, kad tai nėra tikroji priežastis. Vieta šalia Kinijos, Korėjos, Taivano ir kitų šalių stendų pasirinkta dėl galimybės užmegzti kontaktus su šių šalių bendrovėmis ir vietos investicijų agentūromis.

52795
130817
52791