Tyrimas: bemaž trečdalis lietuvių nežino „Netflix“
Tik dešimtadalis 15-19 m. jaunimo nežino, kas yra „Netflix“. Žvelgiant į bendrąją auditoriją, kas yra „Netflix“, teigia nežiną bemaž trečdalis, arba 28% visų respondentų, dar 34% tikina apie tai negirdėję, 38% žino šį faktą, rodo žiniasklaidos planavimo agentūros OMD atliktas interneto vartotojų tyrimas.
Pirmą mėnesį išbandyti „Netflix“ nemokamai planuoja daugiau nei pusė interneto vartotojų, daugiausia 15-29 metų amžiaus. Tačiau dauguma dar svarstys, ar naudosis šia paslauga ateityje. „Kaip rodo tyrimas, tik labai nedidelė dalis interneto vartotojų (2,8%) yra įsitikinę, jog naudosis „Netflix“. Didesnė dalis dar nėra apsisprendę arba labiau linkę nesinaudoti siūlomomis atkeliavusiomis naujovėmis“, – tyrimo rezultatus komentuoja Darius Gricius, OMD generalinis direktorius.
Tarp ketinančiųjų naudotis „Netflix“ dominuoja 20-29 m. amžiaus gyventojai, o net 45% teigia, jog ketina apsispręsti po nemokamo pirmojo mėnesio naudojimo.
Kaip VŽ rašė, „Netflix“ mėnesinis mokestis siekia 7,99-11,99 Eur, sumokėjus tokią sumą galima žiūrėti naujausius filmus, serialus ir kitą vaizdo turinį be reklamos. Tiesa, bent kol kas turinio kiekis Lietuvoje keliskart siauresnis nei už Atlanto.
„Tyrimo dalyviai spontaniškai vardijo, kokie serialai šiuo metu yra rodomi „Netflix“. Dažniausiai buvo paminėtas „Kortų namelis“ („House of Cards“) – 8% respondentų žinojo, kad jis rodomas „Netflix“. Vis dėlto dauguma (86%) negalėjo įvardinti žymiausio šiuo metu rodomo „Netflix“ serialo“, – kalba p. Gricius.
Beje, Lietuvoje populiarusis „Kortų namelis“ yra rodomas LNK priklausančiame BTV kanale.
Aivaras Prancūzevičius, LNK grupės programų direktorius, kiek anksčiau VŽ teigė, jog jų grupės kanalas BTV ir toliau rodys „Netflix“ serialą „Kortų namelis“ – iš karto po premjeros JAV, balandžio 24-ąją numatyta „Kortų namelio“ ketvirtojo sezono premjera per BTV.
Susidomėjimas rimsta
„Google Trends“ puslapis, fiksuojantis vartotojų paieškas internete ir jų reakciją į svarbius įvykius, sausio pirmą savaitę rodė, kad „netflix.com“ pagal susidomėjusiųjų srautus fiksavo spartų šuolį į viršų ir buvo aplenkęs Lietuvos didžiųjų TV kanalų internetines platformas ir tokius puslapius kaip „linkomanija.lt“ ar „filmai.in“, tačiau dabar susidomėjimas rimsta.
Pagal vedamas paieškas „Netflix“ per pastarąją savaitę stipriai nukrito žemyn ir rikiuosi jau po „TV3 Play“ ar „LNK Go“ (žr. lentelę).