Kaip vietoj nuolaidos parduoti vertę

„Kai 2014 m. atlikome klientų aptarnavimo vertinimo tyrimą slaptojo pirkėjo būdu (angl. Mr. Shopper), mus ištiko šokas. Manėme, kad visa tai jau esame perėję ir mums tai neaktualu, tačiau realybė negalėjo atlaikyti jokios kritikos“, – konferencijoje „Klientologija“ pripažino Raimondas Geleževičius, AB „Lietuvos draudimas“ Privačių klientų departamento direktorius. Pernai, slaptojo pirkėjo duomenimis, bendrovė „Lietuvos draudimas“ buvo įvertinta kaip geriausiai klientus aptarnaujanti draudimo sektoriaus bendrovė. Per tuos metus bendrovės viduje įvyko didelis pokytis – nuo nuolaidos pasiūlymo pereita prie vertės pasiūlymo klientui.
Keistis kartu su klientais
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai