2016-03-17 07:50

Kaip vietoj nuolaidos parduoti vertę

Raimondas Geleževičius, AB „Lietuvos draudimas“ Privačių klientų departamento direktorius: „Prieš priimant sprendimą reikia ramiai pagalvoti ir sau atsakyti į esminį klausimą – ar rinka pasiruošusi mokėti už kokybę.“ VLADIMIRO IVANOVO (VŽ) NUOTR.
Raimondas Geleževičius, AB „Lietuvos draudimas“ Privačių klientų departamento direktorius: „Prieš priimant sprendimą reikia ramiai pagalvoti ir sau atsakyti į esminį klausimą – ar rinka pasiruošusi mokėti už kokybę.“ VLADIMIRO IVANOVO (VŽ) NUOTR.
Nuolaidos pasiūlymas „Turiu Jums nuolaidą“ vietoj „Laba diena“ yra daugumos pardavėjų yda, kurios draudimo bendrovė „Lietuvos draudimas“ kratosi jau ilgiau nei metus. Šio pokyčio paskata – penktadaliu pagerėjęs klientų aptarnavimo vertinimas.

„Kai 2014 m. atlikome klientų aptarnavimo vertinimo tyrimą slaptojo pirkėjo būdu (angl. Mr. Shopper), mus ištiko šokas. Manėme, kad visa tai jau esame perėję ir mums tai neaktualu, tačiau realybė negalėjo atlaikyti jokios kritikos“, – konferencijoje „Klientologija“ pripažino Raimondas Geleževičius, AB „Lietuvos draudimas“ Privačių klientų departamento direktorius. Pernai, slaptojo pirkėjo duomenimis, bendrovė „Lietuvos draudimas“ buvo įvertinta kaip geriausiai klientus aptarnaujanti draudimo sektoriaus bendrovė. Per tuos metus bendrovės viduje įvyko didelis pokytis – nuo nuolaidos pasiūlymo pereita prie vertės pasiūlymo klientui.

Keistis kartu su klientais

52795
130817
52791