Vadyba
Vadyba
Vadyba
Vadyba
Vadyba
2024-11-25 13:00

Nuo meilės darbdaviui iki neapykantos – tik vienas žingsnis

Iš kairės: V. Kairakienė, „Rimi Lietuvos“ personalo vadovė, R. Rakštelienė, „Gjensidige“ žmonių ir kultūros vadovė Baltijos šalims, H. Bivainienė, „Amston“ vadovaujanti partnerė, L. Maskoliūnė, „Profitus“ direktorė. VŽ koliažas
Iš kairės: V. Kairakienė, „Rimi Lietuvos“ personalo vadovė, R. Rakštelienė, „Gjensidige“ žmonių ir kultūros vadovė Baltijos šalims, H. Bivainienė, „Amston“ vadovaujanti partnerė, L. Maskoliūnė, „Profitus“ direktorė. VŽ koliažas
Bet kokia darbdavių rinkodara netenka prasmės, jei to, kas viešinama norint pritraukti naujų žmonių, nejaučia esami darbuotojai. Dar blogiau, jei pastarieji, išeidami iš darbo, išsineša akmenį užantyje.

Jei kandidatas svarsto du panašius darbo pasiūlymus, veikiausiai pasirinks tą darbdavį, kurio įvaizdis geresnis. Jį susikurti užtrunka ne vienus metus, bet užtenka kelių neteisingų sprendimų, ir visas įdirbis nueina perniek. Tokia jau ta žmogaus prigimtis: blogos naujienos ir sklinda greičiau, ir įsirėžia atmintin ilgam.

Taigi, kokių klaidų nepadaryti, kad nenukentėtų reputacija? Apie tai buvo kalbama Amsterdame vykusioje didžiausioje pasaulyje darbdavio įvaizdžio konferencijoje „World Employer Branding Day“.

52795
130817
52791