Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
RĖMIMAS
2023-12-12 06:30
RĖMIMAS
2023-11-28 06:30
RĖMIMAS
2023-10-23 08:30
RĖMIMAS
2023-09-14 08:30
RĖMIMAS
2023-08-16 08:30
RĖMIMAS
2023-08-04 08:00
RĖMIMAS
2023-07-26 08:00
RĖMIMAS
2023-07-03 08:30
RĖMIMAS
2023-06-28 08:30
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Nes nori, kad kuo daugiau gertu ju gerimus. Jie nesupranta, kad alkoholis kenkia zmogaus samoningumui. Parduoda nuodus.
O tai tie, kurie parduoda nuodus, bet nieko neremia, tipo geresni? Va, neliktų švyturio, vietoj jo butu koncernas GM, kuris visuomenei skirtų 0, ir tipo lietuviai taptų sąmoningesni?
o kas taip sakė? kita vertus, jei tokių yra, jie bent jau nesinaudoja visuomene kaip figos lapeliu, ir nedaro iš sporto ir laisvalaikio reklamos alui. Kas savo laiku buvo stumiama visais kanalais, kol agrokoncerno partija neįvedė ribojimų. Kartais gerą dalyką visuomenei gali padaryti net iš esmės kreiva struktūra.
Maurai, reiškiu susižavėjimą Tamstos protu. Tik... viskas jau labai girdėta... Ties patys Valstiečiai tik atėję į valdžią - alkoholio eurus uždrausim, sportui ir kultūrai kompensuosim iš fondo (?), fondą sukursim, komunizmą pastatysim. Kur tas fondas, ir kas iš jo remiama? P.S. Tamsta rimtai manote, kad žmogus prasigeria žiūrėdamas Žalgirio varžybas dėl ekrane šmėžuojančių sportininkų marškinėlių su užrašais?
o Tamsta manote, kad reklama - tuščias pinigų švaistymas? ;-DDD
Aišku, kad ne pinigų švaistymas. Bet kai kalbam apie alkoholį, reiktų atskirti du dalykus: a) žmogaus sprendimas pirkti alų b) žmogaus sprendimas vietoj Kalnapilio pirkti Utenos alų. Įsivaizduoju, kad marketingistai stengiasi, kad didžioji dalis reklamos būtų nukreipta į b) atvejį. a) variantas, kurį taip mėgsta visuomenininkai ir Tamsta, yra daug kompleksiškesnis, nei tik užrašas ant marškinėlių. Jame daugybė dalykų susipina: nuo genų, psichinės sveikatos, auklėjimo, iki viršininko charakterio ir ekonominės valstybės padėties ir dar balažin kas. Jeigu būtų svarbi tik reklama, tai stiprus alkoholis Lietuvoje būtų išnykęs, nes jį visiškai uždrausta reklamuoti jau 20 metų. O jis ne tik neišnyko, o dar ir paaugo per paskutinius kelis metus. Tai kaip čia gavosi?
"svarbi tik reklama" - čia jūs taip teigiate ir pats tuo suabejojate, nežinau kaip čia jums gavosi ;-) Ne, reklama tik vienas iš (esminių) elementų vartojime, o per paskutinius kelis metus paaugimas tiesiog atspindi vartotojų pasirinkimą. Reklamos poveikį gerai išnagrinėję reklamistų samdomi NLP psichologai ir nepriklausomi tyrėjai, jų apibendrinimas po eksperimentų maždaug toks: "Exposure to alcohol advertising has immediate and distal effects on alcohol consumption." Ką čia bepridursi ;-)
Gerbiamasis, be kažkokio keisto sofistinio pasažo pirmame sakinyje, taip ir nesupratau , kodėl stiprus alkoholis LIetuvoje išaugo, nors jau 20 metų nereklamuojamas? Jeigu "Exposure to alcohol advertising has immediate effect", it means "no exposure should have immediate effect on reduction of consumption"? Or it is "no logic just give me money for survey bullshit"?
kodėl išaugo jums gali atsakyti burtininkai, o correlation does not mean causation. Palieku jus kovoti su savo susikurtom šiaudinėm baidyklėm ir kitom logikos klaidom ;-)