Kelias į Aziją stabilizuojasi be hučių ir Sueco

- Jūrų kompanijos susidėliojo naujus maršrutus tarp Europos ir Azijos.
- Transporto paklausą palaiko auganti tarptautinė prekyba ir pailgėjusi kelionė.
- Įkainių indeksai rodo prieštaringus signalus, tačiau tikimasi tarifų augimo.
- Perkrauti Viduržemio jūros uostai ieško sprendimų.
- Irano išpuolis didina įtampą.
Konteinerius gabenančių jūrinių kompanijų tarifai vėl stabilizuojasi, taip rodydami, kad pasaulinės tiekimo grandinės prisitaikė prie ilgesnio ir brangesnio maršruto tarp Europos ir Azijos. Taip jie išmoko apsieiti be gerokai kelią trumpinančio Sueco kanalo, kurį pasiekti pasidarė pavojinga dėl beveik pusmetį siautėjančių Jemeno sukilėlių. Šios šalies pakrantė driekiasi palei Bab al Mandebo sąsiaurį, Indijos vandenyną jungiantį su Raudonąja jūra, kuriuo eina pasaulinės reikšmės vandens kelias, per Sueco kanalą ir Viduržemio jūrą siekiantis pietinius Europos uostus.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai