Į Vakarų Europą pasukusi „carVertical“ pajamas didino 83%

Automobilių duomenis tiekiančios platformos „carVertical“ operatorius – UAB „cV Group“ pajamas pernai didino 83% – nuo 23,3 mln. Eur 2022 m. iki 42,7 mln. Eur 2023 m. Šiuos duomenis paskelbusi bendrovė aiškina, kad prognozes viršijusį šuolį lėmė įmonės plėtra Vakarų Europos rinkose, produkto tobulinimas ir naujų vartotojų segmentų pritraukimas.
Grupė nurodo, kad pernykščiai rezultatai yra 2022 m. priimtos strateginės krypties keitimo rezultatas. Geopolitinių rizikų grėsmę įvardydama kaip pagrindinę priežastį, „carVertical“ priėmė sprendimą perkelti savo pajamų šaltinius iš Rytų ir Centrinės Europos į Vakarų Europą. Taip jau 2023 m. didžiausias pajamas tiekusių rinkų gretose atsidūrė Prancūzija, Jungtinė Karalystė ir Italija.
Visose šiose šalyse įmonė praeitais metais augo 146–266%. Grupės pranešime aiškinama, kad Vakarų Europos šalyse pradėta dirbti gerokai anksčiau, tačiau tik 2023 m. pavyko atrakinti eksponentinį šių rinkų augimą. Lietuvoje gaunamos pajamos sudaro vos 3% visų įmonės pajamų.
Pasak pranešime cituojamo Roko Medonio, įmonės vadovo, pirmieji šių metų mėnesiai rodo, jog „carVertical“ augimas tęsis ir toliau bei prognozuoja, kad šiemet įmonė turėtų kirsti 50 mln. Eur pajamų ribą.
Įmonė neseniai pristatė naują produktą – programėlę vairuotojams „carOne“. R. Medonis tvirtina kad jau per pirmąjį šių metų ketvirtį programėlė kirto 50.000 aktyvių vartotojų ribą.
„Tai, jog pavyko pritraukti vartotoją, dar negarantuoja sėkmės. Tokios programėlės sunkiai monetizuojamos. Tobuliname aplikaciją remdamiesi rezultatais, vartotojų grįžtamuoju ryšiu ir jų naudojimosi įpročiais. Dabar mūsų tikslas artimiausiu metu adaptuoti programėlę užsienio šalims“, – aiškina R. Medonis.
7-uosius veiklos metus skaičiuojančioje „carVertical“ darbuotojų skaičius per metus paaugo nuo 95 iki daugiau nei 150.
Lietuvoje automobilių duomenis tiekia ir Lenkijos kapitalo įmonė „Autodna LT“. „Rekvizitai.lt“ pateikiamais duomenimis, ši bendrovė dar nepateikė 2023 m. finansinės ataskaitos, tačiau iki 2022-ųjų jos pajamos tendencingai mažėjo, kaip ir pelningumo rodikliai.