Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-09-29 08:15
2025-09-26 10:50
2025-09-26 07:38
2025-09-25 07:06
RĖMIMAS
2025-09-25 06:00
2025-09-24 16:40
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
O kam tas centras? Juk uztenka tissuog leisti lietuviams piekti tiesiogiai. Kam tie centrai keturiuose miestuose? Ten fiziskai masinas, kad peistatytu ar kam?
Nes nusipirkęs galėsi atsiimti čia tiesiogiai. Atsakomybės persikelia nuo pirkėjo, į organizatorių. Na bent taip spėju, iš to kas parašyta, ir kaip paprastas vartotojas ką matyčiau.
Bet tai galima atsiimti ir klp uoste. Ar pristatymo metu tiesiai i garaza. Dabar tiesiog papildomai moketi pinigus jkientams, kad jie islaikys tas aiksteles su abejotina ju nauda. Pvz jie samdys trala is klp uosto i savo aisktele, tada dar jie at as antra trala, kad atveztu iki manes? Tai geriau tegul iskart veza iki manes, pigiau, greiciau.
Tai gali pirkti ir tiesiogiai. Pats organizuotis vietinį transportą iki uosto, jūros transportą, muitinės procedūras, pervežimą LT. Taip, niekas nedraudžia. Centras reikalingas tam, kad viską gautum vienoje vietoje ir be galvos skausmo, jei koks babajus laiku nepaims mašinos ir aukcionui reikės susimokėti už prastovas arba title pames, arba už title paprašys kokių 200USD extra, kitaip neatiduos ir dar n+k galimų rizikų.
Na dauguma vartotojų nenori patys organizuotis transporto, aiškinantys, kas patikimai gali tai padaryti ir nepermokėti lyginant su pirkimu vietoje.
Ne. As turiu omenyje, kad jie viska organizuoja. Tik pristato ne i savo aikstele, bet pristato tiesiia man. Juk brangiau jiems gausis pristatyt i savo aikstele, o po to pristatyt man (ar man paciam passiimti is ju aiksteles),nei, kad jie tiesiai iskart atveztu man iki adreso. Cia ad nekalbu apie jokius mano paties organizavimus. Kalbu apie tai, kad jie viska organizuoja. Tiesiog tam nera reikalingos papoldomos islaidos ju aikstelei.
Ne. As turiu omenyje, kad jie viska organizuoja. Tik pristato ne i savo aikstele, bet pristato tiesiia man. Juk brangiau jiems gausis pristatyt i savo aikstele, o po to pristatyt man (ar man paciam passiimti is ju aiksteles),nei, kad jie tiesiai iskart atveztu man iki adreso. Cia ad nekalbu apie jokius mano paties organizavimus. Kalbu apie tai, kad jie viska organizuoja. Tiesiog tam nera reikalingos papoldomos islaidos ju aikstelei.
Tai kokia problema, jei iš uosto jie veš autovežiais ir paskui atsiimsi savo automobilį iš artimiausios jų aikštelės su savo tralu? Čia būtų nebent aktualu tiems, kas gyvena Klaipėdoje. Tik tokiu atveju būtų papraščiau / pigiau tieisiai iš uosto atsiimti.
Ok, tada nesupratau. Sunkiai įsivaizduoju, kaip be papildomos aikštelės gali paskirstyti, kai veži ne po kelis automobilius. Iš laivo iškrauti reikia viską kuo greičiau. Ir klausimas, kur gaunasi daugiau tarpinių mokesčių sumokėti. Bet kokiu atveju, laimės efektyviausiai dirbantys ir suteikiantys daugiausia naudos klientui. Tikrai neturiu nuomonės kas geriau, tik matau, kad didėja paklausa kur viskas aiškiai, ir naudotiems automobiliams su bent 6 mėnesių garantija, kur gali pagrįstai tikėtis, kad neklastoja duomenų ar aplinkybių (automobilis iš 2 dalių suvirintas).
Problema tokia, kad visiems pirkejams gausis brangiau: 1. Reikes sumoketi uz ju aiksteles islaikyma, nuoma dklypa ir tt 2. Reikes sumoketi daugiau pinigu, nes vezt i ju aijstele + atskirai vezti is ju aiksteles iki taves yra brangiau nei bezti is uosto tieisai tau
Na už galvos skausmo nebuvimą visad reikia mokėti. Nebūtinai brangiau, nes autovežis, vežantis 6-8 automobilius nekainuoja tiek, kiek 6-8 mašinas vežti ant vienviečių tralų. Pvz. nuo Klaipėdos iki Vilniaus atvežimas vienviečius tralu dabar kainuoja 200eur. Vežant autovežiu kaina kristų iš esmės dvigubai. Jei reikėtų pasiimti iš aikštelės Vilniuje, tralas kainuotų 30eur.
tiesa, turėkime omenyje, kad pvz Baltic Autotrade aikštelė Šiaulių rajone, dabar talpinanti iki 1000 automobilių (vėliau bus 2000) tuo pačiu yra ir muitinės tarpininkas. pasiimti automobilį klaipėdos uoste nebūtinai bus greičiau pigiau ir paprasčiau. Ten didžiulis srautas, apkrovos. iki mūsų aikštelės tokiu atveju keliauja ne tralas, o KONTEINERIS, kuris čia vietoje ir atlieka muitinimo procedūras.
Gera žinia. Kur rasti platesnę info, kaip prisiregistruoti prie jų aukciono sistemos?
Kaip ir gera naujiena. Bet imonele su 600 eur atlyginimu 5 darbuotojams irgi skamba ,,skaidriai" ;D
Be Šiaulių šią savaitę atveria duris aukcionų centrai ir Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje. Netrukus bus paskelbti ir oficialūs IAA aukcionų centrų kontaktai. Kol kas galima kreiptis i AG Baltic Autotrade arba į Baltic Auto Shipping prezidentą Andrių lietuvišku numeriu 665*65*228