„Swedbank“ imasi civilinės atsakomybės draudimo: vairuotojų viliotinį pradėjo kainomis
- Potenciali klientų bazė gali siekti 1 mln. žmonių, besinaudojančių įvairiomis „Swedbank“ paslaugomis.
- Draudimo rinkos ekspertai kalba apie žemų kainų strategiją ir draudimo kaip papildomos paslaugos pardavimus.
- Veiklos modelis nėra tipinis, sako ekspertai. Anot jų Vakarų bankai ne gyvybės draudimo paslaugų atsisakė seniai.
- Tradicinės draudimo bendrovės neslepia, kad konkurenciją jaučia, bet tikina, kad pamačius tikrąjį nuostolingumą kainų atotrūkiai mažės.
Įvairiais kanalais banko paslaugomis naudojasi apie 1 mln. klientų, tad vertinama, kad jiems gauti visas paslaugas iš vienų rankų bus patogu, tačiau ekspertai kraipo galvas, akcentuodami, kad daugelyje šalių bankai pamoką išmoko ir veiklos ne gyvybės draudimo paslaugų rinkoje atsisakė.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai