Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

6
  • 2023-12-12T09:44:31+02:00

    o dar visai neseniai platino obligacijas su ambicingais plėtros planais. Ar tai buvo ne plėtrai, o "skylių lopymui"?

  • 2023-12-12T12:28:18+02:00

    Prieš 7 mėnesius rašiau kas buvo ir taip akivaizdu, tik priminsiu, kad jie skolinosi per obligacijas 12% + Euribor, kas tuomet buvo šiaudo griebimasis, ne kitaip. Dabar, tariamai, prasidės spiralinis kritimas: parko išpardavimas bei naujos technikos prist. suspendavimas byloja apie kritinį apyvartinių lėšų trūkumą, kuris prasidėjo ne vakar. Jei atsiras kas tą "perteklinį parką" supirks greitai - tai reikš papildomus 3-4 mėn. egzistencijos. Moralo jokio, kažkur giliai po tais filosofiniais vadovų svaičiojimais vistiek slepiasi skaičiai, kurie nemeluoja. Gražios dienos.

    • 2023-12-12T17:06:23+02:00

      Tiesos yra. Bet ir situacija gana greit pasikeitė logistikoje - įmonė irgi nemiega prisitaikyt bando prie pasikeitusios situcijos greitai. Turi berods 20M nuosavo kapitalo - tai turėtų susimažinus kaštus išgyventi, tiek kad galėtų aptarnauti obligacijas ir jas grąžinti... Net ir tuo atveju jei patys savininkai nedaug teuždirbs kurį laiką, ar tiesiog degins kapitalą.

    • 2023-12-12T19:08:28+02:00

      man irgi klausimas dėl greito supirkimo - tas kaip suprantu būtų pavykę prieš metus, bet dabar tai klausimas.

    • 2023-12-12T19:13:03+02:00

      po metų rezultato liks tik 14M nuosavo ir tas nuosavas nereiškia casho apyvartinėms...

    • 2023-12-13T10:57:32+02:00

      Atsakysiu ką logistikoje reiškia sumažinti kaštai: pirmoj eilėj kerta per kišenę vairuotojams, tai yra trumpalaikis sprendimas ir jis gali suveikt tik tuo atveju, jei vyksta aiškus dialogas su vadyba dėl ko, kas, kaip, o nesuveikt - jei kitos įmonės šnopuoja tau į nugarą ir vyksta nuožmi kova dėl kadrų - kas labiau panašu į realybę. Antras punktas - "linksmieji kalneliai" - vilkikus nukreipia į nacionalinius kelius. Laikas, kuro sąnaudos ir kiti "nuotykiai". Trečia - nepamatuotas aptarnaujančio personalo "valymas" ir kaltų ieškojimas, kas galų gale sukuria įtampą ir kolektyvas pradeda bruzdėti. Ir paskutinis punktas - skolintis 12% + Euribor. Sąmoningai nepaminėjau nei faktoringo, nei grįžtamojo lizingo bei kitų trumpalaikių reanimacinių priemonių. Visa tai kerta per kokybę ir jei tavo įmonės pamatinių klientų sluoksnis sudarytas iš menkaverčių ekspedicinių kompanijų ar trumpalaikių TimoCom stiliaus sandėrių, tuomet rytai įmonėje turėtų prasidėt ne susirinkimais, o bendra malda. P.S.: nuosavo kapitalo eilutė yra labai klaidinanti, ypač transporto sektoriuje, čia labai nesiplėsiu, tik pasakysiu, kad key factor yra turimų/išpirktų vilkikų skaičius ir jų amžius.

RUBRIKOS NAUJAUSI

52795
130817
52791