2023-11-08 16:31

Vyriausybė pritarė „Via Baltica“ rekonstrukcijai iki Latvijos sienos

„Via Baltica“ kelio ruožas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
„Via Baltica“ kelio ruožas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Siekiama, kad iki 2030 metų 160 km ilgio ruožas atitiktų europinius reikalavimus magistralėms.

Vyriausybė trečiadienį uždegė žalią šviesą tarptautinės magistralės „Via Baltica“ ruožų nuo Kauno iki sienos su Latvija rekonstrukcijai – ministrų kabinetas pritarė šios infrastruktūros vystymo planui. Vykdant įsipareigojimą Europos Sąjungai darbus reikia atlikti per šešerius-septynerius metus. 

Vyriausybė patvirtino nutarimų projektus, numatančius trijų bendro 160 kilometrų ilgio magistralės ruožų planavimą.

Tai leis pradėti rengti kelio Panevėžys–Aristava–Sitkūnai (A8), Panevėžio aplinkkelio (A17) ir kelio Panevėžys–Pasvalys–Ryga (A10) atkarpos iki sienos su Latvija inžinerinės infrastruktūros vystymo planus. Šie ruožai yra pripažinti ypatingos valstybinės svarbos projektais. 

Susisiekimo ministerija teigia, kad „Via Baltica“ atkarpa tarp Sitkūnų ir sienos su Latvija yra viena avaringiausių Lietuvoje – čia daug sankryžų, intensyvus krovininio transporto eismas, trūksta laukinių gyvūnų judėjimą ribojančių priemonių. 

Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) vadovo patarėjas Remigijus Lipkevičius yra sakęs, kad iki 2030 metų ruožas turi atitikti europinius reikalavimus magistralėms.

Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB BNS sutikimo draudžiama.

52795
130817
52791