Logistika ir transportas
Logistika ir transportas
Logistika ir transportas
Logistika ir transportas
Logistika ir transportas
2023-09-07 08:45

Transporto sektoriui su dirbtiniu intelektu į kosmosą siūlo nesitaikyti: reikia žvelgti paprasčiau

Spencerio Platto („Getty Images“ / „Scanpix“) nuotr.
Spencerio Platto („Getty Images“ / „Scanpix“) nuotr.
Su trenksmu į rinką žengęs dirbtinis intelektas (DI) gąsdino žinia, kad darbuotojų nebereikės. Visgi situacija kitokia: logistikos ir transporto bendrovės atsargiai ieško būdų, kaip madingą technologiją išnaudoti savo naudai. Sėkmės istorijų yra, bet kol kas dauguma DI sprendimų veikia dar stebint ir žmogaus akiai.
  • Rado būdą, kaip DI gali pakeisti pardavimų ir klientų aptarnavimo specialistus.
  • Pasitelkę DI grįstus sprendimus, UPS sako galintys sutaupyti iki 300 mln. USD per metus.
  • Žmogaus priežiūros vis dar reikia, bet jo fizinį darbą DI bei robotika pagrįsti sprendimai gali pakeisti.

Viena populiariausių sričių, kur įmonės bando išnaudoti DI, yra vadinamieji pokalbių botai. Skaitmeniniai asistentai atsako į klientų klausimus, talkina pasirenkant paslaugas bei aiškinantis pasiūlymų vingrybes. Tokia galimybė verslus viliojo nuo pat tada, kai programinės įrangos plėtotojas „OpenAI“ pristatė pokalbiams skirtą „ChatGPT“ robotą, kadangi šis sprendimas supranta klausimus ir gali greitai pateikti logišką atsakymą.

52795
130817
52791