Transporto sektoriui su dirbtiniu intelektu į kosmosą siūlo nesitaikyti: reikia žvelgti paprasčiau

- Rado būdą, kaip DI gali pakeisti pardavimų ir klientų aptarnavimo specialistus.
- Pasitelkę DI grįstus sprendimus, UPS sako galintys sutaupyti iki 300 mln. USD per metus.
- Žmogaus priežiūros vis dar reikia, bet jo fizinį darbą DI bei robotika pagrįsti sprendimai gali pakeisti.
Viena populiariausių sričių, kur įmonės bando išnaudoti DI, yra vadinamieji pokalbių botai. Skaitmeniniai asistentai atsako į klientų klausimus, talkina pasirenkant paslaugas bei aiškinantis pasiūlymų vingrybes. Tokia galimybė verslus viliojo nuo pat tada, kai programinės įrangos plėtotojas „OpenAI“ pristatė pokalbiams skirtą „ChatGPT“ robotą, kadangi šis sprendimas supranta klausimus ir gali greitai pateikti logišką atsakymą.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai