Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

18
  • 2022-11-25T10:33:02+02:00

    Labai gera mintis, tačiau 9 valandos nėra priiimtina. Pasaulyje traukiniai tampa bene greičiausia susisiekimo priemone. O per Lietuvą važiuoja ypatingai lėtai.

    • 2022-11-25T16:59:05+02:00

      Ne per Lietuvą važiuoja lėtai, o per Lenkiją. Jei tu kalbi apie traukinius važiuojančius greičiau nei 110-120 km/h, tai pas mus nėra tokių keleivių srautų. Jei keleiviniam transportui uždraustum važinėti tarp Vilnius ir Klaipėdos bei galėtum tik traukiniu važiuoti, net tada neatsipirktų 200 km/h greičio traukinys, kurį jei stabdytum kokiose 8 stotelėse, Klaipėdą iš Vilniaus pasiektum geriausiu atveju per 2h 15 min. Jei nestabdysi tarpinėse - auga dar labiau nuostoliai, nes keleivių nesurenki. Kitaip sakant, greitiesiems traukiniams reikia didinti Lietuvoje gyventojų tankį. Gal kokių 8-9 milijonų gyventojų reikia.

  • 2022-11-25T10:48:14+02:00

    9 valandos.

  • 2022-11-25T10:52:29+02:00

    Laikas, o ir kaina, deja, bet nekonkurencinga. Kol kas pasmerktas maršrutas.

  • 2022-11-25T11:33:38+02:00

    Manau 9 val. kelionė truks iš Vilniaus. Iš Kauno bent 1,5 val. trumpiau. Jei nori skrist ar grįžt po skrydžio iš Varšuvos, visai neblogai.

  • 2022-11-25T12:00:21+02:00

    jau galejo nors kazka patraukliau pasiulyti, nei dabar autobusais imanoma. Dabar visisiskai nekonkurencingas tas traukinys atrodo ir tik vienakart per para. Nu toks visiskai isvargtas marsrutas is serijos, jei jau taip norit - tai va prasom :(

    • 2022-11-25T13:53:27+02:00

      Nesutikčiau, kad visai nekonkurencingas. Autobusu kelionė trunka ~8val. Tačiau traukinyje gerokai daugiau vietos, patogiau. Tad esant panašiam kelionės laikui, manau nemažai rinksis traukinį dėl patogumo.

    • 2022-11-25T14:06:28+02:00

      viskas priklauso su kuo lyginsim. Jei dar palygintume ir su arklio tempiamu vezimu, tai irgi atrodys, kad visai gerai cia tas nuvezimo laikas. Tada atseit patogiai galim ir kelias paras dundeti :) O jei tikslas yra antzeminiu transportu nuvykti per trumpa laika ir patogiu metu, tada man nebeatrodo patrauklu, lyginant su alternatyvomis. Plius jei save pozicionuojam kaip modernia Europos salimi ir matom, kad siuolaikiniai traukiniai bent jau varganus 200 km/h isspaudzia - tada nezinau, kaip vertinti.

    • 2022-11-25T16:01:53+02:00

      Autobusu kelionė tuoj sutrumpės dar valanda. Nauji keliai bus atidaryti.

  • 2022-11-25T13:22:05+02:00

    #9valandos FYI - šiuo metu autobusai irgi važiuoja apie 9 valandas iki Varšuvos ir nieko, yra keleivių. Jeigu man reikėtų rinktis ar autobuse ar traukiny praleist 9 val, rinkčiausi traukinį. Iki Krokuvos 12,5val - su mašina (įskaitant sustojimus poilsiu) žymiai greičiau nebus, o su autobusu tuo labiau, tad manau, kad geras maršrutas, bet ne man. Aš palauksiu tiesioginio skrydžio į Krokuvą, gal kada bus

    • 2022-11-25T18:04:32+02:00

      Priklauso kaip važiuosi, man 9 iki Krokuvos (važiuojant naktį).

  • 2022-11-25T13:22:05+02:00

    9 valandos :D su mašina 6,5.

  • 2022-11-25T15:23:15+02:00

    Na silpnoka, silpnoka ta 30 m nepriklausomos Lietuvos geležinkelių pažanga - į kaimyninės šalies sostinę traukiniu tik per 9 val.

    • 2022-11-25T15:45:49+02:00

      Bėda, kad pirmoji Rail Baltika buvo statoma iš esmės tik kroviniams, keleivinį transportą paleidžiant tik dėl varnelės. Dėl to neinvestuota į elementarią signalizavimo sistemą (nes kam čia investuoti kur niekas nevažinės). Vietoje to planuota elektrifikuoti liniją į Minską. :D

    • 2022-11-25T16:56:18+02:00

      Šiaip tai problema ne Lietuvos pusėje. Lenkijos pusėje daug kilometrų, kur vos 30-40km/h gali važiuoti, nes senos vėžės. Lietuvos pusėje kiek pamenu ar tai 120 km/h varyti gali. Į Minską buvo didelis pastovus srautas. Natūralu, kad elektrifikuoji (su signalizavimu mažai susiję), ten, kur dideli srautai. Kur maži srautai, elektrifikuoti neatsiperka investicija.

  • 2022-11-25T17:44:17+02:00

    Atidžiau pasižiūrėjus važiavimą per Lenkiją, tai tikrai sunkiai suprantami greičiai. Iš Varšuvos į Balstogę 200 km, važiuoja 2,5 val., nemažai stotelių - viskas supranta. Tada sekantis ruožas Balstogė - Sokulka, 40 km, pagal tvarkaraštį važiuoja 1 val. 02 min. 40 kilometrų tiek laiko reikia važiuoti... Kitas ruožas Sokulka - Lietuvos siena - 100 km, važiuoja dar dvi valandas. Liūdnokai

  • 2022-11-25T22:43:18+02:00

    Toks maršrutas nėra naujas. Taukiniai Vilnius - Waršuva kursavo nuo TRSS laiku iki maždaug 2000 m vėliau šis maršrutas buvo panaikintas. LR/PL pasienyje Šeštokai irgi reikėjo pereiti į lenkišką traukinį.

    • 2022-11-28T13:29:26+02:00

      Sovietmečiu buvęs maršrutas važiavo per Brestą. Nėr net ką lyginti ir visiškai neįmanomas šiandien. Esu važiavęs vaikystėje. Nbeuvo greitai, nes Breste keisdavo ratus. Na, o kas dėl dabartinio maršruto, taip pat esu važiavęs. Realiai Lenkijos pusėje bėda: jau nuo Bialystoko iki Suvalkų bėgiai pievomis tarp karvių vingiuoja... Labai gražu, bet labai lėta. Nuo Suvalkų - dar blogiau. Tai nepaisant viso haipo, kuriame mes gyvename, realiai situacija keisis tik tada kai Lenkija investuos savo pusėje, o jie tai darys tik tada kai bus pakankamas keleivių ir krovinių srautas.

RUBRIKOS NAUJAUSI

52795
130817
52791