2022-09-08 08:45

Mažėjantis vartojimas jūrų transporto įkainius bloškia iš istorinių aukštumų

Klaipėdos uostas. Lino Butkaus (VŽ) nuotr.
Klaipėdos uostas. Lino Butkaus (VŽ) nuotr.
Konteinerius iš Kinijos galima atplukdyti beveik perpus pigiau nei prieš metus: tai tikrai nepatiks laivyboms kompanijoms, kurios, tikėtina, imsis priemonių savo pozicijoms išlaikyti.
  • Kainos, transportuojant tarp Kinijos ir Europos, krinta beveik perpus, tačiau puikiai laikosi Atlante.
  • Krintančios kainos nepatiks vežėjams, iš kurių tikimasi tendencijas koreguojančių veiksmų.
  • Klaipėdos uoste – darbymetis, dominuoja importas.

Pastaraisiais metais rekordinius jūrų transporto tarifus išauginęs logistikos grandinių pajėgumo trūkumas mažėja, kartu mažindamas ir transporto įkainius. Apie tai praneša vis daugiau Jungtinėse Amerikos Valstijose (JAV) ir Europoje esančių šaltinių. „Bloomberg“ dar birželį konstatavo, kad momentiniai konteinerių gabenimo iš Kinijos į Vakarinę JAV pakrantę įkainiai tapo mažesni už ilgalaikiuose kontraktuose fiksuotus įkainius. Toks signalas parodė, kad atsiranda vis daugiau laisvų transporto pajėgumų, galinčių paslaugas vykdyti žemesnėmis kainomis.

52795
130817
52791