Klaipėdos uosto konkurencingumui kerta ne tik prarastos trąšos, bet ir didinami mokesčiai

- Anot Klaipėdos uosto įmonių ir ekspertų, labiausiai uosto konkurencingumą mažina prarastas baltarusiškų trąšų krovinys.
- Be geopolitinės situacijos finansinę naštą didina ir pakelti žemės nuomos bei geležinkelių mokesčiai.
- Klaipėdos uosto konkurencingumas priklausys nuo kaimyninių uostų veiksmų.
Klaipėdos uosto įmonės, kalbėdamos su VŽ, konstatuoja – atėjo sunkmetis. Prarastas baltarusiškų trąšų tranzitas, dėl ko prarandama 11 mln. tonų krovos. Prognozuojama, kad šiemet pesimistiškiausiu scenarijaus atveju, Klaipėdos uoste bus kraunama 31 mln. tonų krovinių. Dabar papildomą krovinių netektį sukėlė Minsko atsakas – kai kurių Lietuvos krovinių tranzito geležinkeliais per Baltarusiją sustabdymas.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai