Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

11
  • 2021-08-12T16:42:12+03:00

    tuo buvo pasakyta, kad Lietuvoje be kalio trasu gelezinkelio infrastrukturos net negaletume islaikyti

  • 2021-08-12T16:42:24+03:00

    Keista, o sanaudos nemazes kurui, darbo uzmokesciui, remontui ir pan.? Gal valstybei nebutina keliolika milijonu dividendais kasmet moketi? Ne paprasciau vyriausybei priimti sprendima ir sumazinti rodiklius siai imonei? 2019 m. pelnas beveik 60 mln. Eur sieke, o juk dar mokesciai, sanaudos buvo...

  • 2021-08-12T19:02:23+03:00

    Apseisit, patys galvokit kaip prisitaikyti

    • 2021-08-13T15:47:06+03:00

      pritariu. O jei ne - išsireikalaukit iš Gabrio ir Ko asmeniškai

  • 2021-08-12T20:43:57+03:00

    Pridejus subsidijas uz keleiviu vezima laukia apie 100 mln. EUR skyle. Stasys su visu savo talentu net nesugebedavo tiek istaskyti... Gal pats laikas butu naujuju laiku bebriukams tiesiog susirinkti zaisliukus ir uzleisti vieta vadybininkams, kurie apart nesibaigianciu procesu tobulinimo, pertobulinimo bei trispalviu tapymo ant vagonu dar ir pinigus uzdirbti valstybei sugebetu?

    • 2021-08-13T18:27:09+03:00

      tai čia pasirodo naujieji vadybininkai suvadybino JAV sankcijas taip, kaip senieji bebrai niekad nesugebėdavo? pavarot ;-)

  • 2021-08-12T21:12:28+03:00

    imone dirbo ir uzdirbo, kol politikai neprieme atitinkamu sprendimu todel visiskai logiska prasyt padengt nuostolius nes tai tukstanciai Lietuvos pilieciu

    • 2021-08-13T14:19:18+03:00

      Bullshit. Tai pagal šitą logiką politikai turėtų kompensuot padidėjusias verslų sąnaudas dėl MMA didinimo, kompensuoti sumažėjusį pelną dėl alkoholio neprekybos sekmadieniais ir taip toliau ir panašiai. Verslai turi rizikų. Geri verslai rizikas valdo. LTG šituo klausimu dar turi kur padirbėt. Brangi, bet pamoka.

  • 2021-08-13T10:10:11+03:00

    gerai atvaryt ir vadovauti įmonėms-monopolijoms ir vaidinti supervadovus (KL nafta, LTG, ...) kai automatiškai užprogramuotas pelnas, bet tik jei kažkas negerai, - išlenda kiškio ausys iš maišo - manau tuoj bus dedama į krūmus kad munduras nesusiteptų, vietoj to kad sprendimo ieškoti.....

  • 2021-08-13T12:22:27+03:00

    Vat, ką reiškia valstybinė įmonė. Užsidaro pajamų srautas ir bėga pas valstybę prašyti kompensacijos... Tai gal tiesiog susispaudžia su sąnaudomis ir ieško naujų pajamų šaltinių? Kompensacijos logika taip pat labai abejotina. Dėl trąšų praras 60 mEUR pajamų, tai nori šios sumos kompensacijos :) 2020 m. LG pelningumas yra ~8%, tai reiškia, kad praras ~5 mEUR pelno. Tai net dėl 5 mEUR kompensacijos labai abejočiau. Verslas be rizikos neėmanomas. Visi puikiai supranta, kad su rėžimu daromas verslas yra labai pelningas, bet labai rizikingas. ilgus metus gavo pelną, o dabar atėjo rizika. Valio, taip veikia kapitalizmas. P.S. Ir nereikia pasakų, kad valstybė nusprendė, tai valstybė ir kompensuoti turi... Nes valstybė viską nusprendžia, pvz., NT mokestį, pelno mokestį, sanitarinius reikalavimus ir pan.

    • 2021-08-13T18:35:42+03:00

      realiai politikai valdo šaltinius, nes dideli kiekiai vagonais daugiausia juda iš rytų į vakarus. Čia signalas, o kaip realiai amortizuoti netekimus, dar yra laiko pasiplanuoti, nėra čia konflikto, tiesiog turto grąža mažės nepaisant VZ redakcijos pabarbenimų. Panašu, kad tarifai kitiems gali kilti ribotai. O šiaip yra rizika, kad po ta vėliava kils norinčių infrastruktūrą atidalinti ir paleisti į rinką, kas kurtų LTG pervežimams konkurentus ir dar mažintų pajamas.

RUBRIKOS NAUJAUSI

52795
130817
52791