2020-11-26 06:45

Vežėjai kraustosi į Lenkiją: didieji jau eina, mažesnieji – ruošiasi

Jenso Schlueterio (AFP / „Scanpix“) nuotr.
Jenso Schlueterio (AFP / „Scanpix“) nuotr.
Transporto įmonių investicijos Lietuvoje traukiasi, tačiau pagreitį įgauna plėtra užsienio šalyse, pirmiausia – Lenkijoje. Šiemet išryškėjusi tendencija dar didesnį mastą įgaus ateinančiais metais, kai verslas imsis sprendimų, susijusių su privalomu periodiniu vilkikų grąžinimu į registracijos valstybes. Vežėjai skaičiuoja, kad kelti bent dalį veiklos į šalį kaimynę apsimokėtų net ir santykinai nedidelėms bendrovėms.
  • „Hegelmann Group“ veiklos koncentracija Lenkijoje.
  • Matematika rodo, kad keltis iš Lietuvos apsimokės.
  • Krovinių srautai Lietuvai nepalankūs.
  • Vilkikus Lietuvoje perka, bet juos registruoja svetur.

Nuo šių metų pradžios Lietuvoje padidintas minimalios algos koeficientas komandiruojamiems darbuotojams, dėl kurio išaugo darbo jėgos kaštai, ir Mobilumo paketas, kuris visa apimtimi pradės galioti nuo 2022 m. Šias dvi priežastis įvardija transporto sektoriaus verslininkai, kai aiškina, kas juos verčia dairytis plėtros galimybių Lenkijoje.

52795
130817
52791