Atėjus „FlixBus“, tikėtini poslinkiai ankštoje Baltijos šalių rinkoje

- Šiemet – įžanginis etapas naujoje rinkoje, vėliau neatmetama plėtros galimybė.
- Tikisi sulaukti lenkų susidomėjimo Lietuvos turistiniais objektais.
- Baltijos šalyse bendradarbiauja su „Ollex“.
- Senbuviai nemato priežasčių ankštos rinkos augimui, todėl prognozuoja galimus pasikeitimus versle.
Nuo liepos vidurio reisus į Lietuvą, Latviją ir Estiją pradėję „FlixBus“ autobusai žada pokyčių tarptautinių vežimų autobusais rinkoje, kurioje iki šiol sunkiai išsiteko Lietuvos įmonių „Kautra“ ir „Toks“ reprezentuojamas tarptautinis prekės ženklas „Eurolines“, Latvijos „Ecolines“ ir Estijos „Lux Express“. Nors Europoje „FlixBus“ žinoma konkurencingomis kainomis, Baltijos rinkos senbuviai sako, kad nei pati rinka, nei jos perspektyva nežada netikėtos sėkmės istorijų.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai