Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-11-27 14:09
2025-11-27 07:08
2025-11-27 05:45
2025-11-26 14:27
2025-11-25 10:08
RĖMIMAS
2025-11-24 10:58
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Lyderiaujancios bendroves šeriančios baltarusus išgyvens, vietiniai eis kitų įgudžių mokytis.
Lentelė "Bendri darbo jėgos kaštai (atlyginimai ir ne darbo užmokestis) transporto ir saugojimo sektoriuje, Eur/val.) pasako per daug :)
Šiaip nieko nepasiruošta, krizė kitokia ir tiek. Dar klausimas ar Lietuvai kažką reikia daryti, kad kitą ketvirtį automatiškai išliptume. Skolintis gali į valias, beveik nemokamai. Krizė susidarė nuo to, kad gyvenimą stipriai pristabdė, gyvenimas grįžo į savas vėžes, turėtų ir didžioji dalis ekonomikos. Eksportui tokie šokai Lietuvoje dažniausiai išeidavo į gerą, nes sutrikdo įprastas tiekimo grandines ir daugiau gamybos persikelia į Europą. Dar žiūrėkit, kad nebūtų ekonomikos augimo spartesnio, ypač pagrindiniuose meistuose.
Kad kritus 30% eksportui veliau jis augs tai kas be ko. Bet ar per 5 metus atsistatys tai klausimas.
Aš kalbu apie išaugimą lyginant su 2019 m. jau 2021 m.. Atsistatyti turėtų dar iki metų galo. Pasižiūrėk 2017-2019 m. eksporto statistiką bent jau.
Viščiukus skaičiuoja rudenį. Tada ir pažiūrėsime.
Viščiukus šiemet skaičiuosime Lapkričio pabaigoje - Sausį ...
70 proc. pervežimų ne lietuvoje, po Europą važinėja dempinguuuoja, įspūdinga.
Eik eik. Praeita vasara su visa seima skynem braskes Ispanijos laukuose. Apie joki dempingavima ten negirdejom. Papasakok daugiau, nes matos kad gudrus busit.
Pritariu komentatoriui, kuris rašo, kad ši krizė yra kitokia: kitokios jos priežastys (viruso pandemija) ir kitokios jai esant yra verslo sąlygos (pinigų prispausdinta kaip šieno ir dalinama milijardų milijardai). Būtent dėl to, kad ši krizė yra kitokai, niekas negali pasakyti kada ir kaip iš jos išlipsime. Niekas negali. Nes net neaišku kokias prielaidas įsidėti į tokius spėliojimus.