Dėl techninių kliūčių į Vilnių grįžo į Egiptą skridęs lėktuvas

„07.32 val. lėktuvas pakilo iš Vilniaus į Šarm el Šeichą ir užfiksavęs techninius gedimus 08.15 val. grįžo į Vilniaus oro uostą“, – BNS sakė Lietuvos oro uostų atstovas Marius Zelenius.
Jis taip pat teigė, kad lėktuvu skridę keleiviai buvo persodinti į kitą lėktuvą ir 10.06 val. išskrido į Egipto kurortą.
Bendrovės „GetJet Airlines“ atstovė Silvija Jakienė BNS teigė, kad gedimas buvo pastebėtas viename iš daviklių.
„Skrydžio metu buvo pastebėtas vieno iš daviklių techninis gedimas ir buvo priimtas sprendimas grįžti atgal į Vilniaus oro uostą“, – teigė bendrovės atstovė.
„Nedelsiant paruošėme pakaitinį lėktuvą, kuris nuskraidino keleivius į Šarm el Šeichą, kaip ir buvo planuota“, – pridūrė ji.
S. Jakienė taip pat informavo, kad į Vilnių grįžusiu lėktuvu skrido 179 keleiviai.
Gruodžio pradžioje sugedus „GetJet Airlines“ lėktuvui, Egipte buvo įstrigę apie 200 poilsiautojų iš Lietuvos.
VŽ rašė, kad Lietuvos aviacijos įmonė „GetJet“ 2018 m. pradėjo vykdyti užsakomuosius reisus ir sparčiai juos išplėtojo, kai perėmė bankrutavusios įmonės „Small Planet Airlines“ užsakovus – kelionių organizatorius „Tez Tour“ ir „Novaturas“. Pernai metų pabaigoje apie 30% bendrovės apyvartos sudaro užsakomieji skrydžiai, o 70% – lėktuvų nuoma su įgula, priežiūra ir draudimu (ACMI).