2018-06-14 09:00

Elektrobusai Lietuvoje: perka, bet prioritetas tenka dyzeliui

Europa ir JAV sparčiai plečia elektrobusų parkus, bet šio proceso mastas nė iš tolo neprilygsta kinų tempams. „Volvo Group“ nuotr.
Europa ir JAV sparčiai plečia elektrobusų parkus, bet šio proceso mastas nė iš tolo neprilygsta kinų tempams. „Volvo Group“ nuotr.
Lyderiaujant Kinijai, elektra varomi autobusai sparčiai plinta pasaulio didmiesčiuose. Lietuvą į pažangiu transportu besirūpinančių valstybių gretas įtrauks pirmieji trys Tauragei skirti elektrobusai. Didesnė plėtra artimiausiu metus sunkiai tikėtina – perkamos įprastos transporto priemonės.

Neseniai „Bloomberg“ paskelbė statistiką, kurioje Lietuva nurodyta kaip viena daugiausia – beveik 200 – elektra varomų autobusų turinti Europos valstybė. Tai sukėlė nedidelį nesusipratimą, nes „Bloomberg“ suklaidino registracijos statistika, kurioje troleibusai Lietuvoje klasifikuojami kaip autobusai su elektros pavara.

Tačiau „Regitros“ pateikti duomenys rodo, kad šiandien Lietuvoje nėra nė vieno akumuliatorių tiekiamą elektros energiją naudojančio didesnio nei 5 t bendrojo svorio (M3 kategorijos) autobuso. Tačiau ši situacija gali keistis.

52795
130817
52791