Stovimos sėdynės lėktuvuose: efektas akivaizdus, bet susidomėjimo dar nėra

Hamburge vykusioje lėktuvų salonų parodoje italų bendrovė Aviointeriors pristatė antrąją vertikaliųjų lėktuvo sėdynių versiją SkyRider 2.0.
Tokios sėdynės išsprendžia ne vieną, tiek keleivius, tiek lėktuvo savininkus kamuojančią problemą. Jos leidžia išvengti ekonominėje klasėje dažnai ribotos erdvės kojoms, tuo pat metu net 20% padidindama lėktuve telpančių keleivių skaičių. Be to, stovimosios sėdynės yra net 50% lengvesnės už įprastines.
Aukštos SkyRider sėdynės primena balną. Jeigu balne žmogus gali patogiai praleisti kelias valandas, kodėl balno nebūtų galima pritaikyti lėktuvo salonui? nusprendė Aviointeriors dizaineriai, Hamburgo parodoje pristatydami antrosios kartos SkyRider sėdynes. Pirmoji karta buvo pristatyta 2010 m., tačiau ji tuomet nieko nesudomino. Be to, jos nepatvirtino JAV Federalinė aviacijos administracija.
Panašias sėdynes dar 2003 m. siūlė Airbus, o 2010 m. Ryanair vadovas Michaelas OLearis tvirtino ketinantis stovimas sėdynes įrengti specialiose savo lėktuvų zonose. Tačiau CNN tvirtina, kad jau praėjusiais metais airių oro linijos šios idėjos nebesvarstė.
FOTOGALERIJA Stovimos lėktuvų sėdynės (5 nuotr.)
Rašyti komentarą