2018-04-17 22:34

Stovimos sėdynės lėktuvuose: efektas akivaizdus, bet susidomėjimo dar nėra

Stovimosios sėdynės „SkyRider 2.0“. Gamintojo nuotr.
Stovimosios sėdynės „SkyRider 2.0“. Gamintojo nuotr.
Hamburge vykusioje lėktuvų salonų parodoje italų bendrovė „Aviointeriors“ pristatė antrąją vertikaliųjų lėktuvo sėdynių versiją „SkyRider 2.0“.

Tokios sėdynės išsprendžia ne vieną, tiek keleivius, tiek lėktuvo savininkus kamuojančią problemą. Jos leidžia išvengti ekonominėje klasėje dažnai ribotos erdvės kojoms, tuo pat metu net 20% padidindama lėktuve telpančių keleivių skaičių. Be to, stovimosios sėdynės yra net 50% lengvesnės už įprastines.

Aukštos „SkyRider“ sėdynės primena balną. „Jeigu balne žmogus gali patogiai praleisti kelias valandas, kodėl balno nebūtų galima pritaikyti lėktuvo salonui?“ – nusprendė „Aviointeriors“ dizaineriai, Hamburgo parodoje pristatydami antrosios kartos „SkyRider“ sėdynes. Pirmoji karta buvo pristatyta 2010 m., tačiau ji tuomet nieko nesudomino. Be to, jos nepatvirtino JAV Federalinė aviacijos administracija.

Panašias sėdynes dar 2003 m. siūlė „Airbus“, o 2010 m. „Ryanair“ vadovas Michaelas O‘Learis tvirtino ketinantis stovimas sėdynes įrengti specialiose savo lėktuvų zonose. Tačiau CNN tvirtina, kad jau praėjusiais metais airių oro linijos šios idėjos nebesvarstė.

52795
130817
52791