Įmones kviečia į „BrandLAB“ susikurti nuosavo prekių ženklo strategiją eksportui

Iš viso 6-tą kartą organizuojamoje programoje dalyvavo daugiau kaip 100 įmonių.
Mantvydas Umbraziūnas, automobilių dirbtuvių įrangos ir diagnostikos įrankius vystančios UAB „Balticdiag technology“ vadovas, juokauja, kad „BrandLAB“ vertė ir pamokos pirmiausia pastebėtos sandėliuose. Juose vis dažniau pradėta kaupti brangi įranga signalizavo apie didesnį klientų pasitikėjimą, geresnę įmonės reputaciją ir augantį pelną.
Išaugo užsakymai JAV
Įmonė produkciją su savo prekių ženklu eksportuoja į daugiau kaip 80 šalių, pagal apyvartą svarbiausios rinkos yra JAV, Prancūzija, Rumunija, Kanada, Jungtinė Karalystė bei Norvegija.
„Po dalyvavimo „BrandLAB“ programoje ir atnaujinus rinkodaros strategiją, užsakymų skaičius iš JAV išaugo net 25,5%. Padedami ekspertų supratome, jog konkuravimas su žemų kainų žaidėjais nėra mūsų kelias. Vietoje to pradėjome akcentuoti profesionalumą ir aukštą kokybę, kas leido mums parduoti brangesnę įrangą su aukščiausio lygio komplektacija ir žymiai padidinti prekių krepšelio vertę“, – pranešime cituojamas M. Umbraziūnas.
Pasak Inovacijų agentūros, Lietuvos verslo sėkmės istorijos rodo, kad eksportas su savo prekių ženklu yra įsitvirtinti tarptautinėje rinkoje.
„Nuosavas prekės ženklas suteikia esminį konkurencinį pranašumą – jis padeda išskirti produktą iš konkurentų ir kuria ilgalaikę vertę, didinant įmonės žinomumą bei patikimumą tarptautinėse rinkose. Eksportuodamas su nuosavu prekių ženklu, gamintojas turi pilną kontrolę ne tik dėl produkto kainos, bet ir dėl dizaino, kokybės, pakuotės ir rinkodaros. Tai suteikia daugiau galimybių greitai reaguoti į rinkos pokyčius, kas ypač svarbu aukštųjų technologijų sektoriuose, kur inovacijos ir kokybė yra pagrindiniai veiksniai“, – teigia Simona Buziliauskienė, Inovacijų agentūros Rinkų plėtros skyriaus vadovė.v

Lietuvos aukštųjų technologijų prekių eksportas pernai augo 2,1%, o šį augimą skatino inžinerinė pramonė, pažymi Karolis Žemaitis, ekonomikos ir inovacijų viceministras.
„Elektros įrangos eksportas šoktelėjo net 35,7%, o optikos, medicinos ir chirurgijos prietaisų bei aparatų eksportas išaugo 23,5%. Šie rezultatai rodo, kad aukštųjų technologijų produktai turi didelį potencialą konkuruoti tarptautinėse rinkose. Todėl siūlome verslui įvairias programas, kurios skatina pažangių prekių eksportą, nes tai ne tik stiprina inovacijų ekosistemą, bet ir prisideda prie šalies ekonomikos augimo,“ – pranešime spaudai cituojamas K. Žemaitis, ekonomikos ir inovacijų viceministras.
6-tą kartą organizuojamose dirbtuvėse numatytos 5–ios temos: konkurencinės ir vidinės aplinkos analizė, tikslinių klientų analizė, esamo prekių ženklo analizė ir strateginė ženklodara, eksporto strategijos rengimas, įgyvendinimas ir stebėsena.
Kaip nurodo Inovacijų agentūra, dirbtuves ves patyrusi rinkodaros, tarptautinės komunikacijos ir prekinio ženklo ekspertų komanda. Kiekvienai įmonei bus suteikiama ne mažiau kaip 3 val. individuali ekspertų konsultacija.
Registruotis į „BrandLAB“ galima iki rugsėjo 9 d. Prioritetas bus teikiamas įmonėms, gaminančioms aukštųjų, aukštesniųjų technologijų produktus arba teikiančioms daug žinių reikalaujančias paslaugas. Daugiau informacijos apie programą – Inovacijų agentūros interneto svetainėje.