Pakuotės galia: į kokius produktus ranką tiesia pirkėjas

- Nors pakuotės paskirtis pirmiausia praktinė, ji rinkodaros elementas, kurį vartotojai pasiima namo.
- Verslas ieško būdų, kaip sukurti unikalią vartotojo patirtį pirkinio išpakavimo metu.
- Pradedantieji prekių ženklai pakuote gali patraukti pirkėjo dėmesį, bet būtent jiems sudėtinga rasti gamybos partnerių.
Almantas Miškelevičius, vizualinės reklamos spaudos sprendimų UAB „Flexpro“ produktų grupės vadovas, atkreipia dėmesį, kad pakuotė yra kur kas daugiau nei produkto apsauga. Ji perduoda informaciją, daro įtaką pirkėjo sprendimui ir dar skatina ryšį su prekės ženklu.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai