Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
2024-04-20 09:30

Pakuotės galia: į kokius produktus ranką tiesia pirkėjas

Almantas Miškelevičius, vizualinės reklamos spaudos sprendimų UAB „Flexpro“ produktų grupės vadovas. Bendrovės nuotr.
Almantas Miškelevičius, vizualinės reklamos spaudos sprendimų UAB „Flexpro“ produktų grupės vadovas. Bendrovės nuotr.
Pakuotės paskirtis pirmiausia yra praktinė, ekologijos požiūriu – geriau jos nebūtų išvis, bet kartu ji yra rinkodaros elementas, kurį vartotojai pasiima namo, pažymi ekspertai. Naujiems prekių ženklams pakuotė gali padėti atverti kelią į pirkėjų rankas, bet būtent jiems sunkiausia rasti pakuotės sprendimų ir gamybos partnerių.
  • Nors pakuotės paskirtis pirmiausia praktinė, ji rinkodaros elementas, kurį vartotojai pasiima namo.
  • Verslas ieško būdų, kaip sukurti unikalią vartotojo patirtį pirkinio išpakavimo metu.
  • Pradedantieji prekių ženklai pakuote gali patraukti pirkėjo dėmesį, bet būtent jiems sudėtinga rasti gamybos partnerių.

Almantas Miškelevičius, vizualinės reklamos spaudos sprendimų UAB „Flexpro“ produktų grupės vadovas, atkreipia dėmesį, kad pakuotė yra kur kas daugiau nei produkto apsauga. Ji perduoda informaciją, daro įtaką pirkėjo sprendimui ir dar skatina ryšį su prekės ženklu.

52795
130817
52791