Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
2023-08-19 15:00

Įdomiau negu skaidrės: sukūrė žaidimą prekių ženklams ir komandoms stiprinti

Eglė Karalytė (viduryje), „Bloomerang“ žaidimo autorė. Bendrovės nuotr.
Eglė Karalytė (viduryje), „Bloomerang“ žaidimo autorė. Bendrovės nuotr.
Įvairiose pasaulio valstybėse ilgą laiką dirbusi prekių ženklų strategė Eglė Karalytė pristatė stalo žaidimą verslui „Bloomerang“. Jo pagalba galima kurti ir tobulinti prekių ženklų strategijas, padėti susitelkti įmonių rinkodaros komandoms.

„Bloomerang“ žaidimas buvo pristatytas Lisabonos kūrybingumo savaitės bei Berlyno dizaino savaitės renginiuose, netrukus planuojama vykti į renginius Taline bei Barselonoje, o šiuo metu žaidimo lenta įrengta Kaune, kur su edukaciniu tobulėjimui skirtu žaidimu gali susipažinti Lietuvos atstovai.

Pasak žaidimo kūrėjos E. Karalytės, nors žaidimas gali būti ir asmeninio tobulėjimo įrankis, jis sukurtas rengiant seminarus apie prekės ženklų stiprinimą ir strategijų kūrimą, tad yra itin tinkamas verslo įmonėms, siekiančioms stiprinti ar įvesti į rinką prekės ženklą, gerinti rinkodaros ar reklamos skyrių bendradarbiavimą.

52795
130817
52791