Įdomiau negu skaidrės: sukūrė žaidimą prekių ženklams ir komandoms stiprinti

„Bloomerang“ žaidimas buvo pristatytas Lisabonos kūrybingumo savaitės bei Berlyno dizaino savaitės renginiuose, netrukus planuojama vykti į renginius Taline bei Barselonoje, o šiuo metu žaidimo lenta įrengta Kaune, kur su edukaciniu tobulėjimui skirtu žaidimu gali susipažinti Lietuvos atstovai.
Pasak žaidimo kūrėjos E. Karalytės, nors žaidimas gali būti ir asmeninio tobulėjimo įrankis, jis sukurtas rengiant seminarus apie prekės ženklų stiprinimą ir strategijų kūrimą, tad yra itin tinkamas verslo įmonėms, siekiančioms stiprinti ar įvesti į rinką prekės ženklą, gerinti rinkodaros ar reklamos skyrių bendradarbiavimą.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai