Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
2022-06-10 08:45

Praradusi kantriai kauptą eksporto įdirbį, Kauno gamintoja kuria naują pamatą augimui

Ingrida Jasinskė, prekės ženklo „kARTu“ įkūrėja. Bendrovės nuotr.
Ingrida Jasinskė, prekės ženklo „kARTu“ įkūrėja. Bendrovės nuotr.
Kauno odinių rankinių studija „kARTu“ pandemijos metais pradėjo prekybos vietų transformaciją. Ne vienus metus kantriai plėtusi partnerių užsienyje tinklą, gamintoja MB studija „Kartu“, pasuko į e. komerciją: pradėjo dirbti e. prekybos platformose ir stiprinti nuosavą e. parduotuvę, kurioje įdiegė ir naujų įrankių – galimybę susikurti savo rankinę patiems pirkėjams.

„Buvo COVID-19 pandemija, bet mes ir išsilaikėme, ir sustiprėjome. Daugiau žmonių pirko internetu, ir mes daugiau dirbome su e. prekyba. Mūsų fizinė parduotuvė, ne Laisvės alėjoje, nėra labai priklausoma nuo atsitiktinio praeivių srauto, nes mes dirbame su socialiniais tinklais, auginame savo klientą. Veiklą pradėję 2014 m. užsiauginome vartotoją: kadaise keturiolikmetė, kuri tada gal dar negalėjo įsigyti mūsų rankinių, šiandien yra puiki klientė“, – sako Ingrida Jasinskė, „kARTu“ įkūrėja.

Iki prasidėjo pandemija, odinių rankinių prekės ženklas jau buvo sukaupęs eksporto įdirbio fizinėje prekyboje: subūręs užsienio parduotuvių, butikų Europoje ir Japonijoje, kurie prekiavo Kaune sukurtomis ir gaminamomis rankinėmis.

52795
130817
52791