Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
2019-02-11 06:45

Verslo idėją parsivežė iš JAV: lietuviai nustemba, bet valgomas puokštes perka

Almantas Gedminas, UAB „Vaisiai ir šokoladas“, dirbančios su prekės ženklu „Laiminga braškė“, direktorius: „Puokštės iš vaisių su šokoladu yra dar gana naujas dalykas, todėl tenka aiškinti, kad jos tiktai valgomos.“ Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Almantas Gedminas, UAB „Vaisiai ir šokoladas“, dirbančios su prekės ženklu „Laiminga braškė“, direktorius: „Puokštės iš vaisių su šokoladu yra dar gana naujas dalykas, todėl tenka aiškinti, kad jos tiktai valgomos.“ Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Į nematytą produktą pirkėjai žiūri atsargiai, todėl UAB „Vaisiai ir šokoladas“ pasirinko kiek neįprastą prisistatymo formą – į įmones nemokamai siunčia valgomas puokštes, o tokia dovana grįžta užsakymais.

Puokščių, pagamintų iš vaisių bei uogų ir šokolado, verslas dar jaunas: įmonė pradėjo veikti pernai spalį.

„Mūsų tikslas buvo pradėti prekiauti puokštėmis iki Kalėdų. Tai pavyko. Tačiau pardavimų sprogimo, kokio tikėjomės, nebuvo. Manėme, kad šventėms mūsų neįprasti saldumynai bus pats tas, bet pirkėjai tikriausiai jau buvo susiplanavę vaišių stalą, o gal per šventinį įkarštį apskritai nepamatė mūsų reklamos, todėl puokščių pardavėme tikrai nedaug. Taigi nuo sausio pakeitėme rinkodaros strategiją“, – pasakoja Almantas Gedminas, sostinės bendrovės „Vaisiai ir šokoladas“, dirbančios su prekės ženklu „Laiminga braškė“, bendraturtis, direktorius.

52795
130817
52791