2025-09-20 12:59

„Mums reikia stipraus vadovo“: akcininkų ir valdybos poreikiai šiandien

Saulė Dienienė Archipova, UAB „J.Friisberg & Partners“ partnerė. Vilijos Jankutės Kopūstės nuotr.
Saulė Dienienė Archipova, UAB „J.Friisberg & Partners“ partnerė. Vilijos Jankutės Kopūstės nuotr.
Jei prieš kelerius metus paklaustume mūsų klientų, kas yra „executive search“, dažnas atsakytų: procesas, skirtas surasti ir pritraukti tinkamiausią kandidatą į vadovo poziciją. Neretai klientas kreipdavosi aiškiai išsakydamas lūkesčius naujam vadovui: „mes žinom, ko mums reikia – padėkite surasti“. Šiandien, kaip ir seniau, klientas tikisi, kad vadovų paieškos konsultantas išspręs jo klausimą – suras vadovą. Kas gi pasikeitė? Šiandienos pokalbis su klientu apie jo organizaciją yra gilesnis ir platesnis.

Jis vis dažniau apima klausimus apie strategiją, kultūrą ir ilgalaikius tikslus. Diskusija šiais klausimais padeda tiksliau apibrėžti, kokio vadovo reikia, ir kokioje aplinkoje jis turės veikti.

Pokalbis prasideda įsigilinimu į pačią organizaciją: kokie mes esame šiandien, kur norime būti rytoj, kokia mūsų ilgalaikė strategija? Kokia yra mūsų darbo kultūra? Kokius resursus ir kompetencijas turime, o ko trūksta, kad judėtume greičiau ir veiktume efektyviau? Ar išnaudojame vadovų komandos potencialą? Ar esame pasiruošę pokyčiui?

Registruokitės ir skaitykite šį straipsnį nemokamai

KURTI PASKYRĄ
Jau turite paskyrą?PRISIJUNGTI

Nemokama registracija suteikia galimybę:

  • skaityti registruotiems klientams skirtus straipsnius
  • komentuoti
  • gauti el. paštu esminių naujienų santrauką

Jokių kortelės duomenų palikti nereikia.

52795
130817
52791