2025-09-18 05:45

Dirbtinio intelekto agentų užduotis – transformuoti e. komerciją

„ChatGPT“ sugeneruota iliustracija.
„ChatGPT“ sugeneruota iliustracija.
Pasaulyje pirmaujančios dirbtinio intelekto (DI) įmonės planuoja, kad apsipirkimas taps pagrindine šios technologijos agentų taikymo sritimi ir tai iš esmės pakeis milijardų eurų vertės e. komercijos sektorių. „OpenAI“, „Perplexity“ ir „Google“ kuria DI grįstas funkcijas, tad prekių ženklams jau tenka peržiūrėti savo e. prekybos strategijas.

„OpenAI“, „Perplexity“, „Google“ ir „Microsoft“ pastaraisiais mėnesiais pristatė DI grįstas funkcijas, leidžiančias vartotojams ieškoti produktų per pokalbių robotus, o autonominiai agentai yra įgalinti užsakymus pateikti vartotojų vardu.

Tokios naujovės, ypač DI agentų populiarėjimas, skatina pardavėjus ir prekių ženklus iš naujo peržiūrėti, kaip jie parduoda produktus internete, ar juos pastebi DI sistemos, ar pokalbių robotai juos rekomenduoja klientams, teigia „Financial Times“ (FT).

52795
130817
52791