Dirbtinio intelekto agentų užduotis – transformuoti e. komerciją
„OpenAI“, „Perplexity“, „Google“ ir „Microsoft“ pastaraisiais mėnesiais pristatė DI grįstas funkcijas, leidžiančias vartotojams ieškoti produktų per pokalbių robotus, o autonominiai agentai yra įgalinti užsakymus pateikti vartotojų vardu.
Tokios naujovės, ypač DI agentų populiarėjimas, skatina pardavėjus ir prekių ženklus iš naujo peržiūrėti, kaip jie parduoda produktus internete, ar juos pastebi DI sistemos, ar pokalbių robotai juos rekomenduoja klientams, teigia „Financial Times“ (FT).
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai