2025-09-18 11:45

Ką daryti, kai klientas itin geros patirties lūkestį iš vieno sektoriaus atsineša į kitą

Konferencijos dalyvė Miglė Andriulionytė, „Telia Lietuva“ tyrimų ir įžvalgų vadovė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Konferencijos dalyvė Miglė Andriulionytė, „Telia Lietuva“ tyrimų ir įžvalgų vadovė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Ketvirtadienį Vilniuje vyksta „Verslo žinių“ organizuojama septintoji klientų patirties valdymui skirta konferencija, kurioje per 400 profesionalų iš skirtingų sektorių narsto naujus klientų lūkesčius ir galimybes. Renginyje dalijamasi realiomis istorijomis ir drąsiais sprendimais, o vienijantis pranešimų motyvas – savų sektorių lyderiai klientus laiko ne statistika, bet strategijos centru.

`Nuo šilumos tiekimo, telekomunikacijų paslaugų iki mažmeninės prekybos ir vaistinių – šiemet VŽ konferencijoje kalbama apie patirtis, kurios keičia požiūrį ir rezultatus.

Gerimantas Bakanas, didžiausio šilumos ir karšto vandens tiekėjo Lietuvoje AB „Miesto gijos“ (buv. Vilniaus šilumos tinklai) vadovas, pristatydamas jau prieš kurį laiką pasitvirtintos ir įgyvendinamos strategijos rezultatus, sako, kad imtis pokyčių skatino juntamas klientų nepasitenkinimas. Daugeliui itin nepriimtinos tos retos dienos, kai dėl hidraulinių bandymų laikinai nebūna karšto vandens.

52795
130817
52791