Kaip iš klientų gauti tai, ko norite

Suprantama, kad šiais laikais niekas neturi laiko, visko nori greitai ir tuojau pat. Vis dėlto naudinga patyrinėti savo tikslinę klientų auditoriją, jos įpročius, tiesiog suprasti, ko nori klientas. Kitaip tariant, bent trumpam įsivaizduokite, kad pats esate klientas: koks jūsų išsilavinimas, ką jūs dirbate, ką mėgstate veikti laisvalaikiu, kokie jūsų pirkimo įpročiai ir pan.
Norėdami iš tiesų pažinti ir suprasti savo klientus, lankykitės ten, kur juos galite sutikti, susipažinkite, pasikalbėkite. Bent trumpai pabendravę su potencialiu klientu, aiškiau suprasite, kuo jis gyvena, kas jam aktualu, galų gale, kaip jam parduoti jūsų įmonės gaminamas prekes ar teikiamas paslaugas, paaiškina svetainė „entrepreneur.com“.
Susitapatinkite
Lankykitės ten, kur galite sutikti savo tikslinius klientus. Išsiaiškinkite, kur jie leidžia laisvalaikį, kur eina vakarieniauti ir pan. Buvimas jiems įprastoje aplinkoje padės geriau suprasti šiuos žmones. Aišku, vien tik iš savo buvimo konkrečioje vietoje nieko nepešite. Klausykitės, ką žmonės kalba, pasistenkite įsitraukti į keletą pokalbių. Svetainė „topnonprofits.com“ išskiria keletą aspektų, į kuriuos vertėtų atkreipti dėmesį nagrinėjant galimų klientų įpročius: asmenybės tipus, vertybes, pomėgius, gyvenimo būdą, elgesį. Vėliau pagalvokite, kaip galėtume gautą informaciją panaudoti versle. Pavyzdžiui, ką galite padaryti, kad klientas paprasčiau ir greičiau atkreiptų dėmesį į gaminį ar paslaugą. Ilgainiui nebereikės ieškoti būdų, kaip rasti kelią pas klientą, nes patys perprasite tikslinės grupės gyvenimo būdą ir jau organiškai galvosite taip, kaip jie.
Būkite tarp klientų
Nors žmonės itin daug laiko praleidžia bendraudami internetu, tai tikrai nereiškia, kad gyvas bendravimas yra atgyvena. Kaip gi geriau pristatysite gaminius klientams, jei ne būdami jų apsuptyje. Pavyzdžiui, siūlote stilingus papuošalus aktyvų laisvalaikį mėgstantiems žmonės. Be abejo, jie galėtų susirasti jūsų parduotuvę internete, bet jų dėmesį patrauksite kur kas greičiau, jei apsilankysite, pavyzdžiui, festivaliuose, renginiuose, kuriuose mėgsta lankytis aktyvaus laisvalaikio propaguotojai. Kai klientams įprastoje aplinkoje pristatote savo produktus tarsi sufleruojate, kad suprantate, kuo jie gyvena, kas jiems patinka. Kitaip tariant, jei duosite klientams tai, ko jie tikisi, mainais irgi gausite tai, ko norite.
Išgirskite
Kad ir kaip banaliai beskambėtų, visada klausykitės, ką sako klientai. Beje, ne tik klausykite, bet ir išgirskite, ką jie sako. Jei beveik kiekvienas pirkėjas nurodo, kad prekės pakuotė siaubingai nepatogi, tai gal negaiškite laiko kaskart asmeniškai mėgindami įrodyti klientui, kad yra priešingai. Mat pats tą pakuotę kūrėte, daug širdies įdėjote ir jums tiesiog nepriimtina klausytis priekaištų. Verčiau įsiklausykite į pastabas ir patobulinkite pakuotę. Klientai bus patenkinti, o ir verslui bus daugiau naudos.