Prisijaukina pardavėjus ir išrankius pirkėjus

Aurimas Bagdanavičius, Utenos UAB „Foksas“, importuojančios ekologiškus maisto produktus ir užsiimančios didmenine prekyba, direktorius, net neabejoja, kad klientai už prekę sutinka mokėti daugiau. Žinoma, tik tada, kai suvokia, kad prekė to verta.
„Prieš 4–5 metus prekių ženklą „Naturela“ žinojo dažniausiai tik prekybos centrų atstovai. Pradėję importuoti šio prekių ženklo gaminius, skyrėme lėšų rinkodarai. Rengėme degustacijas prekybos centruose, gatvėse. Žmonės brangesnę prekę renkasi, kai žino, kokie jos pranašumai, pridėtinė vertė, atpažįsta prekių ženklą. Apskaičiavome, kad reikia bent dvejų metų, jog klientai pradėtų nuolat pirkti naujo prekių ženklo gaminius“, – pasakoja p. Bagdanavičius.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai