Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
2016-03-23 07:00

Prisijaukina pardavėjus ir išrankius pirkėjus

Aurimas Bagdanavičius, Utenos UAB „Foksas“ direktorius: „Reikia bent dvejų metų, kad klientai pradėtų nuolat pirkti naujo prekių ženklo gaminius.“
VLADIMIRO IVANOVO (VŽ) NUOTR.
Aurimas Bagdanavičius, Utenos UAB „Foksas“ direktorius: „Reikia bent dvejų metų, kad klientai pradėtų nuolat pirkti naujo prekių ženklo gaminius.“ VLADIMIRO IVANOVO (VŽ) NUOTR.
Pirkėjai brangesnę prekę renkasi, kai žino, kokie jos pranašumai, pridėtinė vertė, atpažįsta prekių ženklą. Pardavėjų pareiga – visa tai patraukliai išaiškinti, tam padeda ne tik rinkodara, bet ir pirkėjų įpročių suvokimas.

Aurimas Bagdanavičius, Utenos UAB „Foksas“, importuojančios ekologiškus maisto produktus ir užsiimančios didmenine prekyba, direktorius, net neabejoja, kad klientai už prekę sutinka mokėti daugiau. Žinoma, tik tada, kai suvokia, kad prekė to verta.

„Prieš 4–5 metus prekių ženklą „Naturela“ žinojo dažniausiai tik prekybos centrų atstovai. Pradėję importuoti šio prekių ženklo gaminius, skyrėme lėšų rinkodarai. Rengėme degustacijas prekybos centruose, gatvėse. Žmonės brangesnę prekę renkasi, kai žino, kokie jos pranašumai, pridėtinė vertė, atpažįsta prekių ženklą. Apskaičiavome, kad reikia bent dvejų metų, jog klientai pradėtų nuolat pirkti naujo prekių ženklo gaminius“, – pasakoja p. Bagdanavičius.

52795
130817
52791