Parašai ant „Rail Baltica“ pirkimų sutarties – iki pirmadienio

indre.sesarte@verslozinios.lt
Rail Baltica statybos darbai po metų pertraukos Lietuvoje tęsiami toliau. Penktadienį Kauno geležinkelio stotyje sutarties pasirašymu paskelbta apie naujo ruožo Jiesia-Rokai, sujungsiančio Rail Baltica su miesto pakraštyje veikiančiu Palemono intermodaliniu terminalu, statybų pradžią. Ten taip pat patikinta, kad dokumentai dėl äRail Baltica viešųjų pirkimų bus pasirašyti iki pirmadienio.
Į sutarties pasirašymą Stasys Dailydka neatvyko, AB Lietuvos geležinkeliai (LG) atstovavo Andrius Montrimas, bendrovės Infrastruktūros direkcijos vadovas. VŽ rašė apie stringančius Rail Baltica viešuosius pirkimus trūksta p. Dailydkos parašo. Lietuvos geležinkeliai ir bendrovės akcininkė Susisiekimo ministerija situaciją interpretuoja skirtingai.
Penktadienį į Kauną atvykęs Saulius Girdauskas, susisiekimo viceministras ir LG valdybos pirmininkas, sakė, kad problemų dėl minėtos sutarties pasirašymo nebus. Esą bendrovės valdybos nariai parašus vėliausiai turėtų sudėti iki pirmadienio.
Šiandien valdybai el. paštu paleidau susipažinti su sutarties tekstu, 2 parašai jau yra, tarp jų ir mano. Kiti 3 valdybos nariai yra užsienyje , jie galės pasirašyti el. būdu, VŽ aiškino p. Girdauskas.
Jis tikino, kad jokių nesutarimų taro LG ir Susisiekimo ministerijos dėl šio klausimo nėra.
Vienas sudėtingiausių etapų
LG teigimu, tai vienas sudėtingiausių Rail Baltica tiesimo Lietuvoje etapų, nes bus tiesiamas geležinkelis per Kauną, jo pramoninį mazgą ir Kauno hidroelektrinę.
Už 15,6 mln. Eur per 1,5 metų naują geležinkelio ruožą į įsipareigojo pastatyti UAB Hidrostatyba kartu su Leonhard Weiss RTE AS. Statybos darbus užsakantys Lietuvos geležinkeliai (LG) taip pat pasirašė ir 163.500 Eur vertės techninės priežiūros paslaugų sutartį su Eisenbahn-und Bauplanugsgesellscaft MBH Erfurt.
Statybos rangovai ruože Jiesia-Rokai nuties apie 5 km europinės vėžės geležinkelio, rekonstruos daugiau negu 3 km 1520 mm pločio geležinkelio, įrengs žemės sankasą, atstatys geležinkelių signalizacijos, ryšių, elektros tiekimo tinklus, įrengs lietaus nuotekų tinklus, rekonstruos vieno lygio pervažą, 7 pralaidas, įrengs 8 atramines sienutes ir 4 triukšmą slopinančios sienutes.
Jiesia-Rokai yra vienas iš trijų ruožų, sujungsiančių Kauno intermodalinį krovinių terminalą su Rail Baltica geležinkelio vėže. Ateityje numatomi ir dar dviejų ruožų Kauno geležinkelio stotisPalemono kelynas ir RokaiPalemono kelynas rekonstrukcijos ir plėtros statybos darbai. Visų trijų ruožų darbų sąmata siekia apie 131 mln. Eur. Šiems darbams atlikti bus naudojamos ES paramos ir nacionalinės lėšos.
364,5 mln. Eur kainavusi Rail Baltica atkarpa nuo Lenkijos sienos iki Kauno oficialiai atidaryta pernai spalio viduryje. Iš viso Lietuvos teritorijoje nutiesti 123 km europinės vėžės.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Logistika
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti