Nišinės e. parduotuvės auga įspūdingai

Plačius fizinių parduotuvių tinklus turintiems prekybos centrams vis didesnę konkurenciją sudaro nišinės e. parduotuvės, ypač gerai išmanančios savo produktą, jį greičiau pristatančios ir gebančios pasiūlyti tas pačias kainas.
Nišinės internetinės parduotuvės kai kuriais atvejais jau nurungia didelę patirtį turinčius prekybos tinklus, sako rinkos dalyviai. Pavyzdžiui, kai kurie didmenininkai, vežantys kavos aparatus į Lietuvą, nišines e. parduotuves laiko tokio paties kali ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti