2016-07-25 12:20

Nišinės e. parduotuvės auga įspūdingai

Kęstutis Daukševičius, parduotuvės irankiai.lt vadovas, sako, kad tokia rinkodara, kuri yra ant melo ribos, jiems netinka, todėl e. parduotuvėje nėra nubrauktų kainų. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Kęstutis Daukševičius, parduotuvės irankiai.lt vadovas, sako, kad tokia rinkodara, kuri yra ant melo ribos, jiems netinka, todėl e. parduotuvėje nėra nubrauktų kainų. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Plačius fizinių parduotuvių tinklus turintiems prekybos centrams vis didesnę konkurenciją sudaro nišinės e. parduotuvės, ypač gerai išmanančios savo produktą, jį greičiau pristatančios ir gebančios pasiūlyti tas pačias kainas.

Nišinės internetinės parduotuvės kai kuriais atvejais jau nurungia didelę patirtį turinčius prekybos tinklus, sako rinkos dalyviai. Pavyzdžiui, kai kurie didmenininkai, vežantys kavos aparatus į Lietuvą, nišines e. parduotuves laiko tokio paties kalibro dalyviais kaip ir stambius prekybos buitine technika prekybos tinklus.

Eduardas Grybovas, „GFK Retail and Technology Baltic“ atstovybės vadovas Lietuvoje, sako, kad per tradicinį kanalą kol kas parduodama daugiau buitinės technikos ir elektronikos. Tačiau jeigu kalbame apie prabangų kavos aparatą, tuomet internetas, galintis pasiūlyti geresnę kainą, susilygina su tradiciniu kanalu.

52795
130817
52791