Pristatė naują Lietuvos turizmo prekės ženklą ir koncepciją

Publikuota: 2016-10-19
Tomas Ramanauskas, reklamos agentūros reklamos agentūros „New!“ kūrybos vadovas: „Pasauliui mes turime žinią, kad tai, kas tikra, mus yra labai gražu – mes žavimės tikrumu ir tuo tikime. Tai ne tik šūkis,  bet ir požiūrio taškas“. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Tomas Ramanauskas, reklamos agentūros reklamos agentūros „New!“ kūrybos vadovas: „Pasauliui mes turime žinią, kad tai, kas tikra, mus yra labai gražu – mes žavimės tikrumu ir tuo tikime. Tai ne tik šūkis, bet ir požiūrio taškas“. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Valstybinis turizmo departamentas šiandien pristatė naują Lietuvos kultūros ir gamtos paveldą reprezentuojantį prekės ženklą: koncepciją, logotipą ir šūkius. Esminiu šalies turizmo rinkodaros akcentu pasirinktas šūkis „Lithuania. Real is beautiful“ – „Lietuva. Grožis tikrume“.

„Naujo ženklo reikėjo, nes nuo š.m. liepos aktyviai atnaujinama Lietuvos turizmo rinkodara, o beveik dešimtmetį turizmo rinkodaroje naudotas „Lietuva – drąsi šalis“ prekės ženklas nėra sukurtas koncentruojantis į turizmą, jame neatspindėti Lietuvos kaip patrauklios kelionių krypties išskirtinumai. Tai yra šalies, o ne turizmo prekės ženklas“, – šiandien spaudos konferencijoje sakė Jurgita Kazlauskienė, Valstybinio turizmo departamento vadovė.

Pasak p. Kazlauskienės, kuriant naują turizmo prekės ženklą keltas tikslas pristatyti Lietuvos gamtos ir kultūros paveldą, reprezentuoti mūsų šalį ir išskirti ją iš kitų turistinių krypčių, kviesti aplankyti Lietuvą, pažadėti čia nepakartojamus potyrius.

Kaina – 40.000 Eur

Naujojo Lietuvos turizmo prekės ženklo koncepcija sukurta bendradarbiaujant su balandį skelbtą konkursą laimėjusia reklamos agentūra „New!“.

„Pirkome ne tik ženklą, bet ir visą prekės ženklo koncepciją. Ją iki 2020 m. naudosime visose turizmo rinkodaros priemonėse. Šį ženklą galės naudoti visi norintys“, – sakė p. Kazlauskienė. Iš viso ženklo ir koncepcijos sukūrimas kainavo 40.000 Eur. Konkurso nugalėtojas atrinktas iš keturių pretendentų.

Pasak p. Kazlauskienės, buvo sukurtas logotipas (grafinis ženklas); logotipo naudojimo knyga (gidas); užsienio rinkai skirtas šūkis anglų kalba, kuris papildo naujai sukurtą logotipą ir yra lengvai pritaikomas komunikacijai prioritetinėse atvykstamojo turizmo rinkose; Lietuvos vietinio turizmo skatinimui skirtas šūkis lietuvių kalba; vienodas rinkodaros priemonių stilius.

Vizualinio Lietuvos turizmo sprendimo prekės ženklo ašis – pašto ženklas. Logotipas sukonstruotas iš gyvybingo, dinamiško šrifto, keliančio asociacijas su augančiomis medžių šakomis, ir pastelinio mėtų atspalvio pašto ženklo simbolio. Sukurti ir papildomi ženkliukai, kurie kartu su logotipu padeda iškomunikuoti tikslesnę žinutę („Meet people“, „Taste Food“, „Stay Active“, „See Nature“, „Explore nature“). Pagal logotipą kuriama reprezentatyvi suvenyrų linija, naujas komunikacijos priemonių dizainas, vienodas rinkodaros priemonių stilius.

Pirmą kartą atskiras šūkis sukurtas ir vietiniam turizmui. Vietinio turizmo rinkodara remsis smalsumą žadinančiu klausimu „O čia ar buvai?“, skatindama keliautojus atrasti konkrečias įdomias vietas Lietuvoje.

Naujasis ženklas, tikimasi, turėtų paskatinti Lietuvos žmones dar aktyviau keliauti po savo šalį. Vietiniai turistai šiandien sudaro pusę visos Lietuvos turizmo rinkos.

Gražu, kas tikra

Kaip sakė Tomas Ramanauskas, reklamos agentūros „New!“ kūrybos vadovas, sukurti turizmo prekės ženklą tokiai šaliai kaip Lietuva nebuvo paprastas uždavinys.

„Nėra lengva sudominti keliautoją aplankyti nedidelę Šiaurės Europos šalį, kuri neturi pribloškiančių gamtos ar architektūros stebuklų, kurios anglišką pavadinimą sunku ištarti, į kurią tiesioginių skrydžių nėra tiek daug ir apie kurią žinoma arba nieko, arba labai mažai. Komunikacinis turizmo triukšmas intensyvus – nebūsi išgirstas, jei kalbėsi kaip visi. Reikia pasauliui prisistatyti savitai, originaliai“, – kalbėjo jis,

Pasak p. Ramanausko, kuriant logotipą ir Lietuvos žinią pasauliui, Lietuva suvokta kaip vieta, kur vertinami tikri dalykai: lietuviškas maistas, gamta, bendravimas, nenupudruota architektūra, pasaulyje vertinama kultūra, nedirbtinis svetingumas, – net jei jie neidealūs, netobuli.

„Kitaip tariant, mes matome grožį tikrume. Toks yra mūsų naujas turizmo komunikacijos veidas. Nepagražintas, nuoširdus, tikras. Pasauliui mes turime žinią, kad tai, kas tikra, mus yra labai gražu – mes žavimės tikrumu ir tuo tikime. Tai ne tik šūkis, bet ir požiūrio taškas. Nauju šūkiu žadame: kai norisi pabėgti nuo dirbtinių šypsenų, betoninių džiunglių, plastikinės architektūros ar turizmo konvejerio, Lietuva – puikus pasirinkimas“, – kūrybinę idėją aiškina p. Ramanauskas. Pasak jo, vizualinio Lietuvos turizmo prekės ženklo ašis – pašto ženklas – yra tikrumo simbolis

Pasak p. Kazlauskienės, Lietuvos turizmo prekės ženklas ir šūkiai jau palaipsniui įvedinėjami ir kartu su sukurtu komunikacijos priemonių stiliumi pradedami naudoti turizmo rinkodaroje.

Ji pabrėžia, kad šiandien pristatytas Lietuvos turizmo prekės ženklas nėra Lietuvos šalies prekės ženklas.

„Todėl iš anksto norime atsiriboti nuo galimų spekuliavimų tema apie visos šalies įvaizdžio strategiją“, – sakė departamento vadovė.

Tiek ji, tiek p. Ramanauskas, kalbėdami apie kitus galimus šalies turizmo rinkodaros sprendimus, minėjo pritariantys jau anksčiau iškeltai idėjai iš angliško Lietuvos pavadinimo „Lithuania“ išmesti raidę „h“.

FOTOGALERIJA Naujas Lietuvos turizmo prekės ženklas (12 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Seimas griežtina pakuočių atliekų tvarkymo kontrolę, gamintojai pasigenda sisteminių sprendimų 1

Seimas griežtina pakuočių atliekų tvarkymo kontrolę – nustatė tvarką, kada atliekų sutvarkymą įrodantis...

Seimas sumažino taršos mokestį už metalines pakuotes 1

Seimas antradienį priėmė Mokesčio už aplinkos teršimą įstatymo pakeitimus, kuriais mokestį už aplinkos...

Finansai
16:08
Gyventojams šiukšlių išvežimas nebrangs, Seimas nepadidino sąvartyno mokesčio

Mokestis už nepavojingų atliekų šalinimą sąvartynuose kitais metais nedidės. Tai reiškia, kad gyventojams...

Restoranų „O'Leary's“ valdytoja planuoja plėtrą Lietuvoje

Restoranų tinklą „O'Leary's“ Baltijos šalyse valdanti Estijos bendrovė  „APL Restoranid“ per dvejus metus...

Krematoriumai Kaune galės atsirasti ne arčiau kilometro nuo kitų pastatų

Kauno savivaldybė antradienį apribojo krematoriumų statybas Kaune.

Paaiškėjo konkurso užimti „Keliauk Lietuvoje“ vadovo postą nugalėtojas

Ūkio ministerijos skelbtą konkursą užimti viešosios įstaigos „Keliauk Lietuvoje“ direktoriaus postą, VŽ...

Birštone – milijoninės investicijos į sanatorijų plėtrą Premium

Birštone sparčiai augantis turistų srautas skatina šio kurorto sveikatingumo centrus plėstis ir atsinaujinti.

6 vietinių turistų tipai  6

Kokie turistai keliauja po Lietuvą? Kaip skiriasi skirtingų keliautojų segmentų poreikiai ir galimybės?...

Dainų šventės auditoriai pasigedo racionalaus finansinio požiūrio

Kultūros ministerija, atlikusi Lietuvos nacionalinio kultūros centro (LNKC) 2018 m. organizuotos Lietuvos...

Laisvalaikis
2018.12.17
Tyrimas: 70% lietuvių ilgąsias atostogas leidžia Lietuvoje, 27% nuomojasi būstą iš privačių asmenų 2

Lietuvos gyventojai po savo šalį bent su viena nakvyne keliauja vidutiniškai 4 kartus per metus, vienai...

„Interactio“ atsisako pelno dėl plėtros ir derasi dėl naujos investicijos Premium

Startuolis „Interactio“, siūlantis konferencijų organizatoriams didžiąją dalį specialios vertimo įrangos...

Technologijos
2018.12.17
Už 44.000 Eur į Lietuvą kvies atvykti išlaidžius kinų turistus Premium

Turizmo departamentas Lietuvą intensyviau reklamuos Kinijos socialiniuose tinkluose. Departamento atstovai...

Rinkodara
2018.12.17
Kauno mero įmonė tikisi taikiai susitarti dėl patalpų Vilniaus centre 1

Teismui leidus Vilniaus valdžiai iš Centrinio knygyno patalpų Gedimino prospekte iškeldinti nuomininkę –...

Statyba ir NT
2018.12.16
Alytaus rajono savivaldybė gyventojams išdalins 750 dūmų detektorių 1

Alytaus rajono savivaldybė su ugniagesiais vykdo prevencinę akciją, kurios metu gyventojams ruošiasi...

TOP20 didžiausių odontologijos įmonių pagal 2017 m. pajamas 2

VŽ sudarė daugiausia pajamų pernai gavusių odontologijos paslaugų įmonių dvidešimtuką. Sąrašo viršūnėje – UAB...

Lietuva vėl tikisi sėkmingos šalies reklamos Kinijoje

Lietuvą kaip patrauklią turizmui šalį kinams reklamuos Kinijos kelionių agentūra „Shanghai Ctrip Commerce...

Rinkodara
2018.12.15
„CityBee“ perka daugiau nei 5.000 automobilių 36

Dalijimosi automobiliais paslaugas Lietuvoje ir Lenkijoje teikianti bendrovė „CityBee Solutions“ paskelbė...

Transportas
2018.12.14
Pašto sektoriaus pajamos III ketv. padidėjo 1,5%

Ryšių reguliavimo tarnybos (RRT) duomenimis, bendrosios pašto sektoriaus pajamos 2018 m. III ketvirtį sudarė...

EY grynasis pelnas išaugo 22% 2

EY pajamos per praėjusį finansinį laikotarpį paaugo 9,2%, o darbo užmokesčio išlaidos didėjo 11,1%.

Finansai
2018.12.13
Kaip pasiekti, kad paslaugų centrai nebūtų tik laikinas Lietuvos ekonomikos etapas? 4

Paslaugų centrai, kuriuos Lietuvoje steigia globalios įmonės, per pastaruosius metus tapo atskira industrija.

Verslo aplinka
2018.12.13

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau