Pristatė naują Lietuvos turizmo prekės ženklą ir koncepciją

Valstybinis turizmo departamentas šiandien pristatė naują Lietuvos kultūros ir gamtos paveldą reprezentuojantį prekės ženklą: koncepciją, logotipą ir šūkius. Esminiu šalies turizmo rinkodaros akcentu pasirinktas šūkis Lithuania. Real is beautiful Lietuva. Grožis tikrume.
Naujo ženklo reikėjo, nes nuo š.m. liepos aktyviai atnaujinama Lietuvos turizmo rinkodara, o beveik dešimtmetį turizmo rinkodaroje naudotas Lietuva drąsi šalis prekės ženklas nėra sukurtas koncentruojantis į turizmą, jame neatspindėti Lietuvos kaip patrauklios kelionių krypties išskirtinumai. Tai yra šalies, o ne turizmo prekės ženklas, šiandien spaudos konferencijoje sakė Jurgita Kazlauskienė, Valstybinio turizmo departamento vadovė.
Pasak p. Kazlauskienės, kuriant naują turizmo prekės ženklą keltas tikslas pristatyti Lietuvos gamtos ir kultūros paveldą, reprezentuoti mūsų šalį ir išskirti ją iš kitų turistinių krypčių, kviesti aplankyti Lietuvą, pažadėti čia nepakartojamus potyrius.
Kaina 40.000 Eur
Naujojo Lietuvos turizmo prekės ženklo koncepcija sukurta bendradarbiaujant su balandį skelbtą konkursą laimėjusia reklamos agentūra New!.
Pirkome ne tik ženklą, bet ir visą prekės ženklo koncepciją. Ją iki 2020 m. naudosime visose turizmo rinkodaros priemonėse. Šį ženklą galės naudoti visi norintys, sakė p. Kazlauskienė. Iš viso ženklo ir koncepcijos sukūrimas kainavo 40.000 Eur. Konkurso nugalėtojas atrinktas iš keturių pretendentų.
Pasak p. Kazlauskienės, buvo sukurtas logotipas (grafinis ženklas); logotipo naudojimo knyga (gidas); užsienio rinkai skirtas šūkis anglų kalba, kuris papildo naujai sukurtą logotipą ir yra lengvai pritaikomas komunikacijai prioritetinėse atvykstamojo turizmo rinkose; Lietuvos vietinio turizmo skatinimui skirtas šūkis lietuvių kalba; vienodas rinkodaros priemonių stilius.
Vizualinio Lietuvos turizmo sprendimo prekės ženklo ašis pašto ženklas. Logotipas sukonstruotas iš gyvybingo, dinamiško šrifto, keliančio asociacijas su augančiomis medžių šakomis, ir pastelinio mėtų atspalvio pašto ženklo simbolio. Sukurti ir papildomi ženkliukai, kurie kartu su logotipu padeda iškomunikuoti tikslesnę žinutę (Meet people, Taste Food, Stay Active, See Nature, Explore nature). Pagal logotipą kuriama reprezentatyvi suvenyrų linija, naujas komunikacijos priemonių dizainas, vienodas rinkodaros priemonių stilius.
Pirmą kartą atskiras šūkis sukurtas ir vietiniam turizmui. Vietinio turizmo rinkodara remsis smalsumą žadinančiu klausimu O čia ar buvai?, skatindama keliautojus atrasti konkrečias įdomias vietas Lietuvoje.
Naujasis ženklas, tikimasi, turėtų paskatinti Lietuvos žmones dar aktyviau keliauti po savo šalį. Vietiniai turistai šiandien sudaro pusę visos Lietuvos turizmo rinkos.
Gražu, kas tikra
Kaip sakė Tomas Ramanauskas, reklamos agentūros New! kūrybos vadovas, sukurti turizmo prekės ženklą tokiai šaliai kaip Lietuva nebuvo paprastas uždavinys.
Nėra lengva sudominti keliautoją aplankyti nedidelę Šiaurės Europos šalį, kuri neturi pribloškiančių gamtos ar architektūros stebuklų, kurios anglišką pavadinimą sunku ištarti, į kurią tiesioginių skrydžių nėra tiek daug ir apie kurią žinoma arba nieko, arba labai mažai. Komunikacinis turizmo triukšmas intensyvus nebūsi išgirstas, jei kalbėsi kaip visi. Reikia pasauliui prisistatyti savitai, originaliai, kalbėjo jis,
Pasak p. Ramanausko, kuriant logotipą ir Lietuvos žinią pasauliui, Lietuva suvokta kaip vieta, kur vertinami tikri dalykai: lietuviškas maistas, gamta, bendravimas, nenupudruota architektūra, pasaulyje vertinama kultūra, nedirbtinis svetingumas, net jei jie neidealūs, netobuli.
Kitaip tariant, mes matome grožį tikrume. Toks yra mūsų naujas turizmo komunikacijos veidas. Nepagražintas, nuoširdus, tikras. Pasauliui mes turime žinią, kad tai, kas tikra, mus yra labai gražu mes žavimės tikrumu ir tuo tikime. Tai ne tik šūkis, bet ir požiūrio taškas. Nauju šūkiu žadame: kai norisi pabėgti nuo dirbtinių šypsenų, betoninių džiunglių, plastikinės architektūros ar turizmo konvejerio, Lietuva puikus pasirinkimas, kūrybinę idėją aiškina p. Ramanauskas. Pasak jo, vizualinio Lietuvos turizmo prekės ženklo ašis pašto ženklas yra tikrumo simbolis
Pasak p. Kazlauskienės, Lietuvos turizmo prekės ženklas ir šūkiai jau palaipsniui įvedinėjami ir kartu su sukurtu komunikacijos priemonių stiliumi pradedami naudoti turizmo rinkodaroje.
Ji pabrėžia, kad šiandien pristatytas Lietuvos turizmo prekės ženklas nėra Lietuvos šalies prekės ženklas.
Todėl iš anksto norime atsiriboti nuo galimų spekuliavimų tema apie visos šalies įvaizdžio strategiją, sakė departamento vadovė.
Tiek ji, tiek p. Ramanauskas, kalbėdami apie kitus galimus šalies turizmo rinkodaros sprendimus, minėjo pritariantys jau anksčiau iškeltai idėjai iš angliško Lietuvos pavadinimo Lithuania išmesti raidę h.
FOTOGALERIJA Naujas Lietuvos turizmo prekės ženklas (12 nuotr.)
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Paslaugos
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti