Pristatė naują Lietuvos turizmo prekės ženklą ir koncepciją

Publikuota: 2016-10-19
Tomas Ramanauskas, reklamos agentūros reklamos agentūros „New!“ kūrybos vadovas: „Pasauliui mes turime žinią, kad tai, kas tikra, mus yra labai gražu – mes žavimės tikrumu ir tuo tikime. Tai ne tik šūkis,  bet ir požiūrio taškas“. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Tomas Ramanauskas, reklamos agentūros reklamos agentūros „New!“ kūrybos vadovas: „Pasauliui mes turime žinią, kad tai, kas tikra, mus yra labai gražu – mes žavimės tikrumu ir tuo tikime. Tai ne tik šūkis, bet ir požiūrio taškas“. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
„Verslo žinios“

Valstybinis turizmo departamentas šiandien pristatė naują Lietuvos kultūros ir gamtos paveldą reprezentuojantį prekės ženklą: koncepciją, logotipą ir šūkius. Esminiu šalies turizmo rinkodaros akcentu pasirinktas šūkis „Lithuania. Real is beautiful“ – „Lietuva. Grožis tikrume“.

„Naujo ženklo reikėjo, nes nuo š.m. liepos aktyviai atnaujinama Lietuvos turizmo rinkodara, o beveik dešimtmetį turizmo rinkodaroje naudotas „Lietuva – drąsi šalis“ prekės ženklas nėra sukurtas koncentruojantis į turizmą, jame neatspindėti Lietuvos kaip patrauklios kelionių krypties išskirtinumai. Tai yra šalies, o ne turizmo prekės ženklas“, – šiandien spaudos konferencijoje sakė Jurgita Kazlauskienė, Valstybinio turizmo departamento vadovė.

Pasak p. Kazlauskienės, kuriant naują turizmo prekės ženklą keltas tikslas pristatyti Lietuvos gamtos ir kultūros paveldą, reprezentuoti mūsų šalį ir išskirti ją iš kitų turistinių krypčių, kviesti aplankyti Lietuvą, pažadėti čia nepakartojamus potyrius.

Kaina – 40.000 Eur

Naujojo Lietuvos turizmo prekės ženklo koncepcija sukurta bendradarbiaujant su balandį skelbtą konkursą laimėjusia reklamos agentūra „New!“.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

„Pirkome ne tik ženklą, bet ir visą prekės ženklo koncepciją. Ją iki 2020 m. naudosime visose turizmo rinkodaros priemonėse. Šį ženklą galės naudoti visi norintys“, – sakė p. Kazlauskienė. Iš viso ženklo ir koncepcijos sukūrimas kainavo 40.000 Eur. Konkurso nugalėtojas atrinktas iš keturių pretendentų.

Pasak p. Kazlauskienės, buvo sukurtas logotipas (grafinis ženklas); logotipo naudojimo knyga (gidas); užsienio rinkai skirtas šūkis anglų kalba, kuris papildo naujai sukurtą logotipą ir yra lengvai pritaikomas komunikacijai prioritetinėse atvykstamojo turizmo rinkose; Lietuvos vietinio turizmo skatinimui skirtas šūkis lietuvių kalba; vienodas rinkodaros priemonių stilius.

Vizualinio Lietuvos turizmo sprendimo prekės ženklo ašis – pašto ženklas. Logotipas sukonstruotas iš gyvybingo, dinamiško šrifto, keliančio asociacijas su augančiomis medžių šakomis, ir pastelinio mėtų atspalvio pašto ženklo simbolio. Sukurti ir papildomi ženkliukai, kurie kartu su logotipu padeda iškomunikuoti tikslesnę žinutę („Meet people“, „Taste Food“, „Stay Active“, „See Nature“, „Explore nature“). Pagal logotipą kuriama reprezentatyvi suvenyrų linija, naujas komunikacijos priemonių dizainas, vienodas rinkodaros priemonių stilius.

Pirmą kartą atskiras šūkis sukurtas ir vietiniam turizmui. Vietinio turizmo rinkodara remsis smalsumą žadinančiu klausimu „O čia ar buvai?“, skatindama keliautojus atrasti konkrečias įdomias vietas Lietuvoje.

Naujasis ženklas, tikimasi, turėtų paskatinti Lietuvos žmones dar aktyviau keliauti po savo šalį. Vietiniai turistai šiandien sudaro pusę visos Lietuvos turizmo rinkos.

Gražu, kas tikra

Kaip sakė Tomas Ramanauskas, reklamos agentūros „New!“ kūrybos vadovas, sukurti turizmo prekės ženklą tokiai šaliai kaip Lietuva nebuvo paprastas uždavinys.

„Nėra lengva sudominti keliautoją aplankyti nedidelę Šiaurės Europos šalį, kuri neturi pribloškiančių gamtos ar architektūros stebuklų, kurios anglišką pavadinimą sunku ištarti, į kurią tiesioginių skrydžių nėra tiek daug ir apie kurią žinoma arba nieko, arba labai mažai. Komunikacinis turizmo triukšmas intensyvus – nebūsi išgirstas, jei kalbėsi kaip visi. Reikia pasauliui prisistatyti savitai, originaliai“, – kalbėjo jis,

Pasak p. Ramanausko, kuriant logotipą ir Lietuvos žinią pasauliui, Lietuva suvokta kaip vieta, kur vertinami tikri dalykai: lietuviškas maistas, gamta, bendravimas, nenupudruota architektūra, pasaulyje vertinama kultūra, nedirbtinis svetingumas, – net jei jie neidealūs, netobuli.

„Kitaip tariant, mes matome grožį tikrume. Toks yra mūsų naujas turizmo komunikacijos veidas. Nepagražintas, nuoširdus, tikras. Pasauliui mes turime žinią, kad tai, kas tikra, mus yra labai gražu – mes žavimės tikrumu ir tuo tikime. Tai ne tik šūkis, bet ir požiūrio taškas. Nauju šūkiu žadame: kai norisi pabėgti nuo dirbtinių šypsenų, betoninių džiunglių, plastikinės architektūros ar turizmo konvejerio, Lietuva – puikus pasirinkimas“, – kūrybinę idėją aiškina p. Ramanauskas. Pasak jo, vizualinio Lietuvos turizmo prekės ženklo ašis – pašto ženklas – yra tikrumo simbolis

Pasak p. Kazlauskienės, Lietuvos turizmo prekės ženklas ir šūkiai jau palaipsniui įvedinėjami ir kartu su sukurtu komunikacijos priemonių stiliumi pradedami naudoti turizmo rinkodaroje.

Ji pabrėžia, kad šiandien pristatytas Lietuvos turizmo prekės ženklas nėra Lietuvos šalies prekės ženklas.

„Todėl iš anksto norime atsiriboti nuo galimų spekuliavimų tema apie visos šalies įvaizdžio strategiją“, – sakė departamento vadovė.

Tiek ji, tiek p. Ramanauskas, kalbėdami apie kitus galimus šalies turizmo rinkodaros sprendimus, minėjo pritariantys jau anksčiau iškeltai idėjai iš angliško Lietuvos pavadinimo „Lithuania“ išmesti raidę „h“.

FOTOGALERIJA Naujas Lietuvos turizmo prekės ženklas (12 nuotr.)

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Paslaugos“
„Lietuvos ryto“ grupės finansai: metus lydėjo ir nuostoliai, ir dividendai Premium

Žiniasklaidos grupės „Lietuvos rytas“ valdomų bendrovių konsoliduotos pajamos 2021 m. simboliškai sumenko, o...

Rinkodara
2022.05.24
Teismas neleido stabdyti prieigos prie „Russia Today“ portalų

Teismas gegužę neleido Žurnalistų etikos inspektoriaus tarnybai stabdyti prieigos prie Rusijos valstybinės...

Rinkodara
2022.05.23
„YouTube“ ištrynė daugiau kaip 70.000 Kremliaus pasakojimų apie karą 6

„YouTube“ pašalino daugiau kaip 70.000 vaizdo įrašų ir 9.000 kanalų, susijusių su Rusijos karu Ukrainoje, nes...

Inovacijos
2022.05.22
Ministerija: didžiųjų pasaulio įmonių apmokestinimo naudos Lietuva sulauktų 2025-aisias

Lietuva palaiko globalaus pelno mokesčio tarptautinėms kompanijoms iniciatyvą įvedant jį nuo 2024-ųjų, o jo...

Finansai
2022.05.19
„Transparency international“: dėl duomenų atvėrimo ir panaudojimo Lietuva užima paskutinę vietą ES 11

Lietuva yra tarp prasčiausiai viešajam interesui svarbius duomenis atveriančių ir panaudojančių Europos...

Rinkodara
2022.05.18
TV3 nuo birželio transliuos naują kanalą rusų kalba 2

TV3 žiniasklaidos grupė antradienį pranešė nuo birželio pradžios pradėsianti transliuoti naują kanalą rusų...

Rinkodara
2022.05.17
„Eurovizija“ su Monika Liu prie ekranų sutraukė per milijoną žiūrovų

Tarptautinį „Eurovizijos“ konkursą, kuriame šiemet Lietuvai atstovavo Monika Liu, buvo įsijungę daugiau nei...

Rinkodara
2022.05.17
„Verslo žinioms“ – Metų nacionalinės žiniasklaidos priemonės apdovanojimas

Spaudos atgavimo, kalbos ir knygos dienos išvakarėse apdovanoti Europos Sąjungos (ES) investicijų efektyvumą...

Verslo aplinka
2022.05.06
„Rekvizitai.lt“ – nauja duomenų analizės paslauga ir dovana VŽ prenumeratoriams 6

Portalą „rekvizitai.lt“ papildo nauja „Premium“ rubrika, kurioje vartotojai galės parsisiųsti „rekvizitai.lt“...

Prekyba
2022.05.05
Internetinė žiniasklaida „google mokesčio“ norėtų nuo 2023-iųjų 4

Internetinė žiniasklaida siūlo Vyriausybei svarstyti galimybę taikyti skaitmeninių paslaugų mokestį...

Rinkodara
2022.05.04
EK atmetus skundą dėl LRT finansavimo, ginčas persikėlė į ES Teisingumo Teismą

Europos Komisija (EK) atmetė Lietuvos komercinės žiniasklaidos skundą dėl Lietuvos nacionalinio radijo ir...

Rinkodara
2022.05.03
„Ekspress Grupp“ pirmojo ketvirčio nuostolis viršijo 0,5 mln. Eur

„Delfi“ naujienų portalus Baltijos valstybėse valdanti Estijos žiniasklaidos ir pramogų grupė „Ekspress...

Rinkodara
2022.04.29
Institucijoms suteikta daugiau galių riboti karo propagandą

Seimas antradienį patvirtino pataisas, suteiksiančias daugiau galimybių žurnalistų etikos inspektoriui...

Verslo aplinka
2022.04.19
LRT atnaujina savo prekės ženklus

Iki 2022 m. vasaros LRT žiūrovai išvys atnaujintus LRT kanalų prekės ženklus. Įvaizdžio atnaujinimas apima...

Rinkodara
2022.04.12
Rusija apkaltino „YouTube“, kad blokuoja Valstybės Dūmos kanalą

Rusijos pareigūnai šeštadienį apkaltino vaizdo įrašų ir transliavimo platformą „YouTube“ blokuojant...

Verslo aplinka
2022.04.09
Rusija kovoja su „Google“: apkaltino „melagienų“ skleidimu

Rusijos žiniasklaidos priežiūros tarnyba „Roskomnadzor“ ketvirtadienį pareiškė uždrausianti JAV interneto...

Inovacijos
2022.04.07
Lietuvoje pradėta retransliuoti Ukrainos „UA: PBC“ radijo programa

Lietuvos radijo ir televizijos centras (Telecentras) per vidurinių bangų siųstuvą Lietuvoje pradėjo...

Rinkodara
2022.04.04
LRTK žiniasklaidai prilygino dalį vaizdo tinklaraštininkų 1

Lietuvos radijo ir televizijos komisija (LRTK) patvirtino gaires vaizdo tinklaraštininkams (vlogeriams),...

Rinkodara
2022.03.31
Ministerijos viešinimui išleidžia 30% mažiau nei planuoja

Ministerijų numatytos ir išleistos lėšos publikacijoms skiriasi bent 30%, pranešė „Transparency...

Rinkodara
2022.03.31
„Google“ raginama šalinti programėles, per kurias galima žiūrėti uždraustas TV programas 3

Lietuvos radijo ir televizijos komisija (LRTK) kreipėsi į „Google“, prašydama pašalinti iš „Google Play...

Rinkodara
2022.03.23

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku