Pristatė naują Lietuvos turizmo prekės ženklą ir koncepciją

Publikuota: 2016-10-19
Tomas Ramanauskas, reklamos agentūros reklamos agentūros „New!“ kūrybos vadovas: „Pasauliui mes turime žinią, kad tai, kas tikra, mus yra labai gražu – mes žavimės tikrumu ir tuo tikime. Tai ne tik šūkis,  bet ir požiūrio taškas“. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Tomas Ramanauskas, reklamos agentūros reklamos agentūros „New!“ kūrybos vadovas: „Pasauliui mes turime žinią, kad tai, kas tikra, mus yra labai gražu – mes žavimės tikrumu ir tuo tikime. Tai ne tik šūkis, bet ir požiūrio taškas“. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Valstybinis turizmo departamentas šiandien pristatė naują Lietuvos kultūros ir gamtos paveldą reprezentuojantį prekės ženklą: koncepciją, logotipą ir šūkius. Esminiu šalies turizmo rinkodaros akcentu pasirinktas šūkis „Lithuania. Real is beautiful“ – „Lietuva. Grožis tikrume“.

„Naujo ženklo reikėjo, nes nuo š.m. liepos aktyviai atnaujinama Lietuvos turizmo rinkodara, o beveik dešimtmetį turizmo rinkodaroje naudotas „Lietuva – drąsi šalis“ prekės ženklas nėra sukurtas koncentruojantis į turizmą, jame neatspindėti Lietuvos kaip patrauklios kelionių krypties išskirtinumai. Tai yra šalies, o ne turizmo prekės ženklas“, – šiandien spaudos konferencijoje sakė Jurgita Kazlauskienė, Valstybinio turizmo departamento vadovė.

Pasak p. Kazlauskienės, kuriant naują turizmo prekės ženklą keltas tikslas pristatyti Lietuvos gamtos ir kultūros paveldą, reprezentuoti mūsų šalį ir išskirti ją iš kitų turistinių krypčių, kviesti aplankyti Lietuvą, pažadėti čia nepakartojamus potyrius.

Kaina – 40.000 Eur

Naujojo Lietuvos turizmo prekės ženklo koncepcija sukurta bendradarbiaujant su balandį skelbtą konkursą laimėjusia reklamos agentūra „New!“.

„Pirkome ne tik ženklą, bet ir visą prekės ženklo koncepciją. Ją iki 2020 m. naudosime visose turizmo rinkodaros priemonėse. Šį ženklą galės naudoti visi norintys“, – sakė p. Kazlauskienė. Iš viso ženklo ir koncepcijos sukūrimas kainavo 40.000 Eur. Konkurso nugalėtojas atrinktas iš keturių pretendentų.

Pasak p. Kazlauskienės, buvo sukurtas logotipas (grafinis ženklas); logotipo naudojimo knyga (gidas); užsienio rinkai skirtas šūkis anglų kalba, kuris papildo naujai sukurtą logotipą ir yra lengvai pritaikomas komunikacijai prioritetinėse atvykstamojo turizmo rinkose; Lietuvos vietinio turizmo skatinimui skirtas šūkis lietuvių kalba; vienodas rinkodaros priemonių stilius.

Vizualinio Lietuvos turizmo sprendimo prekės ženklo ašis – pašto ženklas. Logotipas sukonstruotas iš gyvybingo, dinamiško šrifto, keliančio asociacijas su augančiomis medžių šakomis, ir pastelinio mėtų atspalvio pašto ženklo simbolio. Sukurti ir papildomi ženkliukai, kurie kartu su logotipu padeda iškomunikuoti tikslesnę žinutę („Meet people“, „Taste Food“, „Stay Active“, „See Nature“, „Explore nature“). Pagal logotipą kuriama reprezentatyvi suvenyrų linija, naujas komunikacijos priemonių dizainas, vienodas rinkodaros priemonių stilius.

Pirmą kartą atskiras šūkis sukurtas ir vietiniam turizmui. Vietinio turizmo rinkodara remsis smalsumą žadinančiu klausimu „O čia ar buvai?“, skatindama keliautojus atrasti konkrečias įdomias vietas Lietuvoje.

Naujasis ženklas, tikimasi, turėtų paskatinti Lietuvos žmones dar aktyviau keliauti po savo šalį. Vietiniai turistai šiandien sudaro pusę visos Lietuvos turizmo rinkos.

Gražu, kas tikra

Kaip sakė Tomas Ramanauskas, reklamos agentūros „New!“ kūrybos vadovas, sukurti turizmo prekės ženklą tokiai šaliai kaip Lietuva nebuvo paprastas uždavinys.

„Nėra lengva sudominti keliautoją aplankyti nedidelę Šiaurės Europos šalį, kuri neturi pribloškiančių gamtos ar architektūros stebuklų, kurios anglišką pavadinimą sunku ištarti, į kurią tiesioginių skrydžių nėra tiek daug ir apie kurią žinoma arba nieko, arba labai mažai. Komunikacinis turizmo triukšmas intensyvus – nebūsi išgirstas, jei kalbėsi kaip visi. Reikia pasauliui prisistatyti savitai, originaliai“, – kalbėjo jis,

Pasak p. Ramanausko, kuriant logotipą ir Lietuvos žinią pasauliui, Lietuva suvokta kaip vieta, kur vertinami tikri dalykai: lietuviškas maistas, gamta, bendravimas, nenupudruota architektūra, pasaulyje vertinama kultūra, nedirbtinis svetingumas, – net jei jie neidealūs, netobuli.

„Kitaip tariant, mes matome grožį tikrume. Toks yra mūsų naujas turizmo komunikacijos veidas. Nepagražintas, nuoširdus, tikras. Pasauliui mes turime žinią, kad tai, kas tikra, mus yra labai gražu – mes žavimės tikrumu ir tuo tikime. Tai ne tik šūkis, bet ir požiūrio taškas. Nauju šūkiu žadame: kai norisi pabėgti nuo dirbtinių šypsenų, betoninių džiunglių, plastikinės architektūros ar turizmo konvejerio, Lietuva – puikus pasirinkimas“, – kūrybinę idėją aiškina p. Ramanauskas. Pasak jo, vizualinio Lietuvos turizmo prekės ženklo ašis – pašto ženklas – yra tikrumo simbolis

Pasak p. Kazlauskienės, Lietuvos turizmo prekės ženklas ir šūkiai jau palaipsniui įvedinėjami ir kartu su sukurtu komunikacijos priemonių stiliumi pradedami naudoti turizmo rinkodaroje.

Ji pabrėžia, kad šiandien pristatytas Lietuvos turizmo prekės ženklas nėra Lietuvos šalies prekės ženklas.

„Todėl iš anksto norime atsiriboti nuo galimų spekuliavimų tema apie visos šalies įvaizdžio strategiją“, – sakė departamento vadovė.

Tiek ji, tiek p. Ramanauskas, kalbėdami apie kitus galimus šalies turizmo rinkodaros sprendimus, minėjo pritariantys jau anksčiau iškeltai idėjai iš angliško Lietuvos pavadinimo „Lithuania“ išmesti raidę „h“.

FOTOGALERIJA Naujas Lietuvos turizmo prekės ženklas (12 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Užkandinių tinklas „Subway“ Estijoje neišbrenda iš nuostolių

Amerikiečių greitojo maisto restoranų tinklo „Subway“ franšizės partneris Estijoje jau kelintus metus iš...

Maisto rinkinių verslas – ne tik daržoves supjaustyti 1

Maisto produktų su receptais, kaip gaminti valgius, prenumeratą pakeitė dar greitesnė ir paprastesnė valgių...

Ekspertai: pasaulyje – vėžio gydymo proveržis, o Lietuva atsilieka 14

Nepaisant pasaulinių laimėjimų, Lietuvoje išgyvenamumas sergant onkologiniais susirgimais išlieka vienas...

Laisvalaikis
2018.09.23
Maljorkoje atidarys viešbutį tik moterims 2

Maljorkoje planuojama atidaryti viešbutį, skirtą tik moterims. Verslininkai tikisi, kad tokia koncepcija...

Daugiausiai uždirbęs Lietuvos advokatas pernai gavo 2,2 mln. Eur pajamų 10

2,214 mln. Eur – tokios buvo didžiausios vieno Lietuvos advokato 2017 m. apmokestinamosios pajamos, rodo...

Religinis turizmas – vien popiežiaus vizito gali nepakakti

Rengiantis popiežiaus Pranciškaus vizitui, susigriebta, kad religinio ir piligriminio turizmo niša mūsų...

Kur daugiausia užsienyje keliavo Lietuvos gyventojai II ketv. 1

Į užsienį 2018 m. antrąjį ketvirtį keliavo 507.400 šalies gyventojų, arba 9,4% daugiau nei per tą patį 2017...

Po Lietuvą gyventojai šiemet keliavo daugiau, vienai kelionei išleido vidutiniškai 56 Eur

Šalies gyventojų kelionių su viena ir daugiau nakvynių skaičius 2018 m. pirmąjį pusmetį, palyginti su tuo...

Seimas pasipriešino nepavojingų atliekų degintojų apmokestinimui

Nepavojingų atliekų deginimas aplinkos taršos mokesčiu kol kas nebus apmokestinamas.  

Verslas ragina dar kartą pratęsti GPAIS pereinamąjį laikotarpį 6

Spalio 1 d. baigiasi Vieningos gaminių, pakuočių ir atliekų apskaitos informacinės sistemos (GPAIS),...

„Airbnb“ pakluso Eurokomisijai – keis kainų paskelbimo politiką 2

Apgyvendinimo paslaugų įsigijimo tarpininkavimo paslaugas teikianti interneto platforma „Airbnb“ įsipareigojo...

Verslo aplinka
2018.09.20
Pacų viešbutyje Vilniuje atidarytas dar vienas restoranas 6

Vilniuje, restauruotuose istoriniuose Pacų rūmuose, atidarytas dar vienas restoranas – „Nineteen18“. Jo...

Laisvalaikis
2018.09.19
„Lords LB“ statys pirmąjį Latvijoje „Holiday Inn“

Investicijų valdymo UAB „Lords LB Asset Management“ priklausantis fondas statys „Holiday Inn“ prekės ženklo...

Statyba ir NT
2018.09.19
Suklupai? Tai dar ir pastumsim 14

Seimas po pateikimo pritarė įstatymų pataisoms, kurios leistų apriboti antstolių įkainius bei jų savivalę,...

Restoranų pajamas augina ne tik kylančios kainos Premium

Restoranams ir kavinėms 2018-ieji žada būti dar vieni geri metai. Statistikos duomenimis, šiemet sausį–liepą...

TOP 20 restoranų pagal 2017–ųjų pelną ir pajamas Premium 6

2017-ieji kavinėms ir restoranams taip pat buvo geri. Pajamas didino 17-a iš 20-ies į VŽ sudarytą didžiausių...

„Deloitte Legal“ turi naują asocijuotą partnerį

Advokatų kontoros „PricewaterhouseCoopers Legal Bukauskas ir partneriai“ teisininkas Herkus Gabartas tapo...

Vadyba
2018.09.18
Kėdainių krematoriumas tampa „Lietuvos krematoriumu“

Vienintelį krematoriumą Lietuvoje valdanti AB „K2 LT“ nuo šiol naudos naują prekės ženklą „Lietuvos...

Baltijos Amerikos klinika turi naują vadovę 14

Nuo šios savaitės privačiai Baltijos Amerikos klinikai pradėjo vadovauti Vilma Bružienė, buvusi teisininkų...

Vadyba
2018.09.18
„Hanner“ verslo centre prie Žalgirio stadiono kuriasi ir „Teleperformance“ 4

Trejus metus Lietuvoje veikianti Prancūzijos kapitalo bendrovė „Teleperformance“, teikianti klientų...

Statyba ir NT
2018.09.18

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau