Pristatė naują Lietuvos turizmo prekės ženklą ir koncepciją

Publikuota: 2016-10-19
Tomas Ramanauskas, reklamos agentūros reklamos agentūros „New!“ kūrybos vadovas: „Pasauliui mes turime žinią, kad tai, kas tikra, mus yra labai gražu – mes žavimės tikrumu ir tuo tikime. Tai ne tik šūkis,  bet ir požiūrio taškas“. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Tomas Ramanauskas, reklamos agentūros reklamos agentūros „New!“ kūrybos vadovas: „Pasauliui mes turime žinią, kad tai, kas tikra, mus yra labai gražu – mes žavimės tikrumu ir tuo tikime. Tai ne tik šūkis, bet ir požiūrio taškas“. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Valstybinis turizmo departamentas šiandien pristatė naują Lietuvos kultūros ir gamtos paveldą reprezentuojantį prekės ženklą: koncepciją, logotipą ir šūkius. Esminiu šalies turizmo rinkodaros akcentu pasirinktas šūkis „Lithuania. Real is beautiful“ – „Lietuva. Grožis tikrume“.

„Naujo ženklo reikėjo, nes nuo š.m. liepos aktyviai atnaujinama Lietuvos turizmo rinkodara, o beveik dešimtmetį turizmo rinkodaroje naudotas „Lietuva – drąsi šalis“ prekės ženklas nėra sukurtas koncentruojantis į turizmą, jame neatspindėti Lietuvos kaip patrauklios kelionių krypties išskirtinumai. Tai yra šalies, o ne turizmo prekės ženklas“, – šiandien spaudos konferencijoje sakė Jurgita Kazlauskienė, Valstybinio turizmo departamento vadovė.

Pasak p. Kazlauskienės, kuriant naują turizmo prekės ženklą keltas tikslas pristatyti Lietuvos gamtos ir kultūros paveldą, reprezentuoti mūsų šalį ir išskirti ją iš kitų turistinių krypčių, kviesti aplankyti Lietuvą, pažadėti čia nepakartojamus potyrius.

Kaina – 40.000 Eur

Naujojo Lietuvos turizmo prekės ženklo koncepcija sukurta bendradarbiaujant su balandį skelbtą konkursą laimėjusia reklamos agentūra „New!“.

„Pirkome ne tik ženklą, bet ir visą prekės ženklo koncepciją. Ją iki 2020 m. naudosime visose turizmo rinkodaros priemonėse. Šį ženklą galės naudoti visi norintys“, – sakė p. Kazlauskienė. Iš viso ženklo ir koncepcijos sukūrimas kainavo 40.000 Eur. Konkurso nugalėtojas atrinktas iš keturių pretendentų.

Pasak p. Kazlauskienės, buvo sukurtas logotipas (grafinis ženklas); logotipo naudojimo knyga (gidas); užsienio rinkai skirtas šūkis anglų kalba, kuris papildo naujai sukurtą logotipą ir yra lengvai pritaikomas komunikacijai prioritetinėse atvykstamojo turizmo rinkose; Lietuvos vietinio turizmo skatinimui skirtas šūkis lietuvių kalba; vienodas rinkodaros priemonių stilius.

Vizualinio Lietuvos turizmo sprendimo prekės ženklo ašis – pašto ženklas. Logotipas sukonstruotas iš gyvybingo, dinamiško šrifto, keliančio asociacijas su augančiomis medžių šakomis, ir pastelinio mėtų atspalvio pašto ženklo simbolio. Sukurti ir papildomi ženkliukai, kurie kartu su logotipu padeda iškomunikuoti tikslesnę žinutę („Meet people“, „Taste Food“, „Stay Active“, „See Nature“, „Explore nature“). Pagal logotipą kuriama reprezentatyvi suvenyrų linija, naujas komunikacijos priemonių dizainas, vienodas rinkodaros priemonių stilius.

Pirmą kartą atskiras šūkis sukurtas ir vietiniam turizmui. Vietinio turizmo rinkodara remsis smalsumą žadinančiu klausimu „O čia ar buvai?“, skatindama keliautojus atrasti konkrečias įdomias vietas Lietuvoje.

Naujasis ženklas, tikimasi, turėtų paskatinti Lietuvos žmones dar aktyviau keliauti po savo šalį. Vietiniai turistai šiandien sudaro pusę visos Lietuvos turizmo rinkos.

Gražu, kas tikra

Kaip sakė Tomas Ramanauskas, reklamos agentūros „New!“ kūrybos vadovas, sukurti turizmo prekės ženklą tokiai šaliai kaip Lietuva nebuvo paprastas uždavinys.

„Nėra lengva sudominti keliautoją aplankyti nedidelę Šiaurės Europos šalį, kuri neturi pribloškiančių gamtos ar architektūros stebuklų, kurios anglišką pavadinimą sunku ištarti, į kurią tiesioginių skrydžių nėra tiek daug ir apie kurią žinoma arba nieko, arba labai mažai. Komunikacinis turizmo triukšmas intensyvus – nebūsi išgirstas, jei kalbėsi kaip visi. Reikia pasauliui prisistatyti savitai, originaliai“, – kalbėjo jis,

Pasak p. Ramanausko, kuriant logotipą ir Lietuvos žinią pasauliui, Lietuva suvokta kaip vieta, kur vertinami tikri dalykai: lietuviškas maistas, gamta, bendravimas, nenupudruota architektūra, pasaulyje vertinama kultūra, nedirbtinis svetingumas, – net jei jie neidealūs, netobuli.

„Kitaip tariant, mes matome grožį tikrume. Toks yra mūsų naujas turizmo komunikacijos veidas. Nepagražintas, nuoširdus, tikras. Pasauliui mes turime žinią, kad tai, kas tikra, mus yra labai gražu – mes žavimės tikrumu ir tuo tikime. Tai ne tik šūkis, bet ir požiūrio taškas. Nauju šūkiu žadame: kai norisi pabėgti nuo dirbtinių šypsenų, betoninių džiunglių, plastikinės architektūros ar turizmo konvejerio, Lietuva – puikus pasirinkimas“, – kūrybinę idėją aiškina p. Ramanauskas. Pasak jo, vizualinio Lietuvos turizmo prekės ženklo ašis – pašto ženklas – yra tikrumo simbolis

Pasak p. Kazlauskienės, Lietuvos turizmo prekės ženklas ir šūkiai jau palaipsniui įvedinėjami ir kartu su sukurtu komunikacijos priemonių stiliumi pradedami naudoti turizmo rinkodaroje.

Ji pabrėžia, kad šiandien pristatytas Lietuvos turizmo prekės ženklas nėra Lietuvos šalies prekės ženklas.

„Todėl iš anksto norime atsiriboti nuo galimų spekuliavimų tema apie visos šalies įvaizdžio strategiją“, – sakė departamento vadovė.

Tiek ji, tiek p. Ramanauskas, kalbėdami apie kitus galimus šalies turizmo rinkodaros sprendimus, minėjo pritariantys jau anksčiau iškeltai idėjai iš angliško Lietuvos pavadinimo „Lithuania“ išmesti raidę „h“.

FOTOGALERIJA Naujas Lietuvos turizmo prekės ženklas (12 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Pirmieji „Vytautas Mineral SPA“ metai: nuo plano atsilikta labai nedaug Premium

Birštono naujokas – sveikatingumo ir poilsio kompleksas „Vytautas Mineral SPA“ – 2017 m. pasiekė 60% metinį...

Atidarytas pirmasis Lietuvoje „Marriott“ viešbutis 13

Vilniuje, buvusio Žalgirio stadiono teritorijoje, atidarytas 199 kambarių viešbutis „Courtyard by Marriott...

Statyba ir NT
2018.04.19
Naujas susitarimas dėl „Metrail“: steigs garantinį fondą

Gamintojai ir importuotojai skelbia Aplinkos ministerijai pateikę naują taikos sutarties ginče dėl „Metrail“...

BDAR: draudikai sutrikę, neaiškumų – miškas Premium 5

Gegužės 25-osios, kai įsigalios Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas (BDAR), draudikai laukia su nerimu,...

Varšuvos oro uosto keleiviams reklamuos Lietuvą 1

Šiandien Varšuvos Šopeno oro uoste startavo Lietuvos turizmo reklaminė kampanija. Ji truks 4 savaites ir...

Rinkodara
2018.04.19
Sprendimai, kai patalpų nuomos kaina peržengia sveiko proto ribas Premium

Kuo smulkesnis verslas, tuo sudėtingiau jam derėtis dėl patalpų nuomos kainos, ypač kai sutartis baigiasi ir...

Tyrimas: medicinos sektoriaus pirkimams trūksta skaidrumo 3

Valstybinės sveikatos priežiūros įstaigos 2007-2016 m. neracionaliai leido valstybės biudžeto pinigus...

Birštono „Vytautas mineral SPA“ siūlo atsiskaityti bitkoinais

Prašmatniausias Birštono sveikatingumo ir poilsio kompleksas „Vytautas mineral SPA“ paskelbė savo klientams...

Laisvalaikis
2018.04.18
Be modernios veterinarijos klinikos, Ukmergėje – ir greitoji pagalba gyvūnams Premium

Įgyvendinti kadaise puoselėtą svajonę versle užtenka kelių dalykų – patirties, lėšų investicijoms ir tinkamų...

Konkurencijos taryba VP grupės akcininkams leido investuoti į viešbučius Rumunijoje

Lietuvos Konkurencijos taryba leido vykdyti sandorį, kuriuo vienos didžiausių Lietuvoje verslo grupių...

Statyba ir NT
2018.04.17
Restoraną vietoje Italijos įkūrė Anykščiuose ir neprašovė Premium

Šeimos restoranas „5 Taškai“ garsina Anykščius gastronomijos žemėlapyje, nors jo įkūrėjai per metus reklamai...

Dar kuriant kavinę, kurioje svarbiausia žaisti, klientai jau buvo žinomi Premium

Kai norima įprasminti savo pomėgį, galima bendraminčius, kurie domisi fantastiniais žaidimais, suburti...

Birštono fenomenas: kyla sparčiausiai iš visų Lietuvos kurortų Premium

Mineraliniais vandenimis garsėjančiame Birštono kurorte pernai turistų srautas šoktelėjo net 55%. Tokiu...

„Teisės PRO“: metų teisininko rinkimų finalininkai

Baigėsi pirmieji atrankos etapai „Verslo žinių“ ir „Infolex“ drauge su Bendrovių ir institucijų teisininkų...

Džiaugtasi per anksti – taikos sutartis dėl „Metrail“ ima tolti Premium

Gamintojų teigimu, derybos dėl sąlygų, kuriomis būtų ga­lima sudaryti taikos sutar-tį ginče dėl „Metrail“,...

Darbdavys per galvą gali verstis – paskutinį žodį vis tiek taria darbuotojas Premium 1

Aptarnavimo sektoriuje įspūdį apie įmonę labiausiai lemia darbuotojai, o juos išmokyti dirbti taip, kad...

MTTC augimą lėmė paslaugų eksporto plėtra 2

Mobiliųjų telefonų priežiūros ir remonto paslaugas teikiančios bendrovės „Mobiliųjų telefonų techninis...

Technologijos
2018.04.12
Tyrimas: laidojimo versle šešėlis sudaro iki 60% 1

Laidojimo paslaugų verslo nesumokamų mokesčių suma gali siekti beveik 14 mln. Eur per metus, rodo 2017 m.

Pristatė įrankį, leidžiantį stebėti dar tik svarstomus teisės aktus

Lobistų kontora „Vento Nuovo“ sukūrė teisės aktų stebėsenos sistemą „Lex Lietuva“. Ji leidžia gauti...

Technologijos
2018.04.11
Kada komunikacija atveria kelius į sėkmę Rėmėjo turinys 3

Turite puikų produktą, apie kurį klientai atsiliepia geriausiais žodžiais, jo kaina – konkurencinga rinkoje,...

Vadyba
2018.04.11

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau