2016-02-17 07:00

Spauda: už posūkio šviesa nepasirodė

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
2015-ieji spaudos industrijai buvo dar vieni išbandymų metai – leidėjai tebeeksperimentuoja ieškodami pelningo veiklos modelio. Mokamas turinys, turinio rinkodara ir į ją panašūs projektai, popierinių leidinių atsisakymas – visai tai ženklina spaudos industrijos evoliuciją.

„Financial Times“ (FT), apibendrindamas pastarųjų metų tendencijas, pabrėžia, kad 2015-ieji spaudos verslui, jau įpratusiam prie finansinių sunkumų, buvo dar vieni išbandymų metai.

Reklamos apimtis spaudoje Didžiojoje Britanijoje (DB) krito dar 112 mln. GBP, arba 10%, o tai lygu pusei didžiųjų medijų koncernų generuojamo pelno kartu sudėjus arba dienraščių „The Times“, „Sunday Times“ ir „Daily Telegraph“ bendram darbo užmokesčio fondui. Reklamos apimtis nacionaliniuose DB dienraščiuose nuo 2010 m. smuko trečdaliu – iki 880 mln. GBP.

52795
130817
52791