Spauda: už posūkio šviesa nepasirodė

„Financial Times“ (FT), apibendrindamas pastarųjų metų tendencijas, pabrėžia, kad 2015-ieji spaudos verslui, jau įpratusiam prie finansinių sunkumų, buvo dar vieni išbandymų metai.
Reklamos apimtis spaudoje Didžiojoje Britanijoje (DB) krito dar 112 mln. GBP, arba 10%, o tai lygu pusei didžiųjų medijų koncernų generuojamo pelno kartu sudėjus arba dienraščių „The Times“, „Sunday Times“ ir „Daily Telegraph“ bendram darbo užmokesčio fondui. Reklamos apimtis nacionaliniuose DB dienraščiuose nuo 2010 m. smuko trečdaliu – iki 880 mln. GBP.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai