2015-09-06 17:12

IFA akimirkos: „Acme“ stendą apvogė

Gintauto Degučio (VŽ) nuotr.
Gintauto Degučio (VŽ) nuotr.
Antrą pasiruošimo parodai IFA dieną – bendrovės į Berlyną paprastai išvyksta bent dvi dienas prieš parodą, kad įrengtų stendus – Kauno bendrovės „Acme Europe“ atstovai nustėro: gera dalis stende iš vakaro paliktų daiktų dingo.

„Aišku, nemalonu“, – sako Arnoldas Saldys, „Acme Europe“ Pardavimų ir rinkodaros vadovas. Tačiau per daug dėl to jis nesisieloja, juoba, kad pastaraisiais metais bendrovės produkcijos vokiečiai nuperka tiek, kad kompensuotų nuostolį ir už 20 apšvarintų stendų. Todėl kauniečiai pranešė apie incidentą, papildė stendą automobilyje turėtomis prekėmis ir dirbo toliau.

Ponas Saldys sako, kad pardavimai Vokietijoje šiemet šoktelėjo mažiausiai 200%. Tiesa, jie auga nuo labai žemos bazės. Dar prieš porą metų „Acme Europe“ pardavimai Vokietijoje buvo – kaip sako pats p. Saldys – simboliniai. Prekių už maždaug 100.000 Eur per metus buvo tiekiama įvairioms el. parduotuvėms.

Pernai, kai dėl geopolitinės įtampos ir neramumų Ukrainoje sumažėjo pardavimai į rytų bloko šalis, kauniečiai ėmė rimčiau žiūrėti į Vokietijos rinką. Pasamdė ten prekybos agentus ir ėmėsi didinti apyvartą. Šių metų pradžioje „Acme Europe“ jau įžengė į didžiuosiu prekybos centrus. Tarp jų „Conrad“, „Comtech“, „Norma“ ir „Edeka“.

Lietuvos bendrovė kol kas Vokietijoje nuosavo biuro nei atstovybės neturi. Tik pardavimo agentus, kurie rūpinasi bendrovės produkcijos patekimu į prekybos tinklus ir elektronikos parduotuves. Tačiau p. Saldys sako, kad steigti atstovybę ar kitą juridinį asmenį Vokietijoje veikiausiai teks, nes per porą pastarųjų metų pardavimai labai išaugo ir visi ženklai rodo, kad augimas tęsis.

„Sprendimui priimti, manau, priteiks apie dvejų metų, žiūrėsim, kaip eis pardavimai“, – sako p. Saldys.

Pagrindinėmis „Acme Europe“ rinkomis išlieka Latvija, Estija, Baltarusija, Kaliningradas ir Ukraina.

Šiais metais pagrindinė naujovė, kurią bendrovė atvežė į IFA, yra metų pradžioje išleista 4K veiksmo kamera, dizainu primenanti „GoPro“. Būtent ji – vienas populiariausių „Acme“ gaminių Vokietijoje.

„Dar vienas naujas daiktas: ši minimalistinio dizaino bluetooth kolonėlė. Pastoviems partneriams taip pat atvežėme parodyti pasikeitusias pakuotes, pristatome mūsų oranžinės linijos koncepciją. Pagrindinis mūsų tikslas čia yra ne pristatyti naujus gaminius, o pabendrauti su esamais ir rasti naujų prekybos partnerių“, – užsimena p. Saldys, ir priduria, kad didžioji dalis susitikimų buvo sutarta iš anksto. Tik 6-7 per dieną buvo neplanuoti.

Šiųmetė IFA Kauno įmonei – jau ketvirta.

52795
130817
52791