Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-05-20 19:11
2024-12-10 20:53
2024-10-03 05:55
2024-01-12 18:31
2024-01-02 20:52
2023-12-14 23:00
2023-10-17 17:49
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Jei iki Europos miestų plaukia max 2-7 dienas, tai iki Azijos plauks bent 21 dieną, kitaip sakant, bent 3-4x mažiau pergabenamos naftos laivais ir nulis šansų pakeisti naftą parduodamą per vamzdžius, nes realiai net laivais parduodamos naftos kiekius prarasi, nes nėra tiek laivų, kurie sutinka aptarnauti ruskyną, kad išlaikyti krovą. Naftos išgavo mažiau vos ne trečdaliu, o spread'as laikosi apie 35$ nuo pat karo pradžios. Jis pradės augti, kai naftos dar pradės kauptis.
Putinistano laivas perpumpuoja naftą vidurį jūros į bet kokį didesnį su Panamos vėliavą laivą ir Putinistano nafta toliau plaukia pardavimui į ES,aišku džiugu,kad Putinistanui kertama ekonomiškai,bet verslas visada suras apeit sankcijas,įdomu ar pamatysime kainą 200$ už barelį?
Xujlostane irgi taip galvoja, kad perpumpuos naftą į Panamos laivą ir Europa su džiaugsmu pirks. Deja, Europoje biški protingesni ir puikiai mato žino iš kur plukdoma nafta. Jau N laivų apsuko ir tie Panamos laivai plūduriuoja jūrose-mariose laukdami kas papigiai paims tą naftą. Dėl kainos, tai sunkiausiai bus šie metai, kitais metais viskas stabilizuosis, perskirstys rinka ir nukris visos kainos, be to, geras spyris į minkštąją pereiti ant elektromobiliu ir greičiau vystyti žalią energiją.
Prie tokios elektros kainos tik entuziastai pereis į elektromobilius