Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

39
  • 2024-02-06T13:24:03+02:00

    Nesamone. Imones vadyba neatlaiko kritikos. Visi investuotijai turetu begti kiek kojos nesa...

  • 2024-02-06T13:40:21+02:00

    Gaudžia PR staklės

  • 2024-02-06T13:46:33+02:00

    Man visada po tokių istorijų ypatingai susitiprėja skepticizmas išorinio audito prasme. Kiek žinau BaltCap auditavo "big 4" audito kompanija, ir nieko... Kasmet įmonių buhalterės su auditoriais vargsta kiekvienam centui ieškodamos po faktūrą ir po penkis parašus ant lydinčių dokumentų, nes taip auditoriai reikalauja. O čia ...&$^$@(!***.. 30 mln. EUR nebėra, ir auditoriai nieko nežino ir nieko nereikalauja...

    • 2024-02-06T13:56:09+02:00

      Reikia suprasti ką daro auditas. Auditas tikrina ar teisingai vedama apskaita. Auditas netiria, ar nėra finansinių nusikaltimų. Tik jei nesupranti apskaitos, tada audito metu išlys galai. Jei supranti - nesuras finansinio audito metu niekaip.

    • 2024-02-06T13:58:10+02:00

      Nebenusišnekėk :D

    • 2024-02-06T14:13:50+02:00

      Tai norite pasakyti, kad p. Šarūnas tinkamai vedė apskaitą?

    • 2024-02-06T14:34:32+02:00

      Pakankamai, kad paprasto finansinio audito metu nepastebėtų, kad pinigai iššvaistomi. Jei yra gamybinė įmonė, kuri kasmet išleidžia po 100k Eurų reklamai, bet realiai tai sąskaita kokiam nors draugelio UAB'ui, kuris užsiima reklama, ką auditas ras? Sąskaitas veikiančiam UAB'ui už normalias verslui išlaidas, realiai veikiančiam UAB'ui. O kad realiai reklamos gauna už 10k Eur, o kitką su draugeliu pasidalina gali žinoti tik įmonėje dirbantys asmenys, kurie gilinasi į šį klausimą. Ir tai jau nebus finansinio audito apimtis.

    • 2024-02-06T14:53:57+02:00

      Kaip be pažiūrėsi "finansiniai nusikaltimai" ir "teisingai vedama apskaita" yra absoliučiai priešingose pusėse ir kartu neegzistuoja.

    • 2024-02-06T15:52:38+02:00

      Taigi juk paaiskino kas turima omenyje teisinga apskaita. Jei pervedi draugi reklamos firmai 100k uz reklamos paslaugas tai auditas temato, kad porkai reklamos paslaugu uz 100k. Ju akimis aokaitytq teisingai. Jie negali zinot, kad rklamos paslaugu realiai buvo suteikta tik uz tarkim 20k. Tai ir :teisinga apskaita" (nezinant nusikaltimo daryno fakto audito poziuriu), ir finansinis nusikaltimas

    • 2024-02-06T16:28:54+02:00

      Pasigūglinkit Europart uabė, dar yra straipsniai apie buhalterę, kuri buvo nuteista, kad kelis metus tempė direktoriui pavedimų nurodymus pasirašyti. Nurodyme įmonės tiekėjo pavadinimas, o sąskaita - buhalterės. Suklastojo beveik tris šimtus nurodymų, pavogė beveik tris liamus litų, gerai pagyveno kurį laiką. Auditus išorinė įmonė darė, nieko nepastebėjo, kiek pamenu, buvo ikiteisminiai konkrečių auditorių atžvilgiu iškelti, teisme buvo panaikintos auditorių licenzijos.

    • 2024-02-06T17:00:20+02:00

      Klastok tu neklastojęs, jeigu laikomasi visų audito procedūrų, auditoriaus neapgausi. Jeigu pinigai išeina iš įmonės, tam tuei būti pagrindas. Tokiu atveju dažniausiai būna paslaugos, nes paslaugos tsi ne prekės, kurias sandėlyje reikia invetorizuoti. Paslaugas iškart dedi į sanaudas ir pamiršti. Sunku įrodyti ar jos buvo suteiktos, ar ne. Čia jau iškart užsidega signalas. Patyręs auditorius išsitraukęs kreditorių apyvartas prie įsipareigojimų iškart pastebės tai. Be to, tokios paslaugos sutrikiamos tęstini laiką, turi būti sutatis sutarčių registre, jas visas reikia peržiūrėt audito metu, pateikt registrą. Be to ne tik peržiūrimi skolų suderinimo aktai su kreditoriais ir debitoriais (su parašais iš abiejų pusių), bet auditorius dar ir pats iš savo meilo išsiunčia kreditoriams-debitoriams savo suderinimo aktus, kad kontrahentai jau tiesiogiai auditui tas skolas patvirtintų. Dėl audituojamų bankų išrašų yra viena iš procedūrų kreiptis dėl to tiesiogiai į banką. Jeigu daryt viską kaip priklauso, tai apgaut auditą yra sudėtinga. Žinoma, galimai, dėl skubėjimo ir pasitikėjimo tam tikrų procedūrų auditas galimai nesilaikė.

    • 2024-02-06T17:06:22+02:00

      tu gal koks auditorius, kad taip apie finansus uztikrintai rasai ??? :D

    • 2024-02-06T17:25:17+02:00

      P.S. o jeigu paslaugu apmokejimas nemigruodavo per skolas (dengiant fakturas), o tiesiog nurasydavo iskart i sanaudas, tai tokias lengva isrinkti issifiltravus D6....K27.... Nepastebet galima tik dviem atvejais: 1. Sumos nereiksmingos. 2. Labai itikinama orine paslaugu sutartis, pagal kuria buvo pinigai isvaromi i kita imone.

    • 2024-02-06T17:39:10+02:00

      1. Jei 30 mln. buvo sumokėta už paslaugas susijusioms įmonėms, jie turėtų sumažinti fondo deklaruojamą fondo pelną ir kiti partneriai turėtų tai pamatyti. 2. Jei kontahentai buvo susiję, tai turėjo veikti ne vienas žmogus. 3. Jei visgi viskas vyko padirbant dokumentus, auditas turėtų tai aptikti.

    • 2024-02-06T19:26:43+02:00

      Gerb. Auditoriau, stai ir vel issisifravote, kad esate grybas... Perfrazuoju - esate diletantas, galvojantis, kad kuo daugiau popieriu atsisviesite, tuo geresnis auditas bus :) :) :) Argumentuoju. Auditas yra "reasonable assurance", o ne "absolute". Jei gerai prisimenu, tai, berods, 95% patikimumas. Tas reiskia, kad net jei auditorius ir atliko visas proceduras gerai, egzistuoja 5% tikimybe, kad reiksminga klaida liko nepastebeta. Ir kalba eina apie klaida, o sukciavimo atvejai yra dar sunkiau surandami, nes "klaida" dar ir gerai uzmaskuojama. Kad nesivartytumete is gaidzio, pridedu Jusu citata - "Klastok tu neklastojęs, jeigu laikomasi visų audito procedūrų, auditoriaus neapgausi.". Ka tik metodiskai paneigiau Jusu teigini. Prizadekite, kad kita karta pries paleisdamas melagingus teiginius, paskaitysite profesine literatura?

    • 2024-02-06T19:43:01+02:00

      Aciu, kad mane moki mano darbo, kuri 20 metu dirbu, kloune :DDD

    • 2024-02-06T19:48:56+02:00

      2urneli, viena is audito privalomu proceduru yra reiksmingumo lygio nustatymas. Mokytojau, jeigu sumos ar apyvartos DK saskaitose/kontrahentu yra reiksmingos, - jas tikrini, o ne tik pasiziuri i skaiciukus. Reiksmingumas priklauso ne tik nuo vienos operacijos (mokejimo, fakturos ir panasiai), tai gali buti apyvartos per mokestinius metus su vienu kontrahentu, taip pat reiskmingumas pagal DK saskaitas. Bet milijonus pamatysi, nes tiek nuslept neimanoma. Zinoma, smulkmes netikrinsi, nes paskesi. Netikrins tavo kanceliariniu prekiu pirkimo ar kito sudo.

    • 2024-02-06T19:51:44+02:00

      Jus su abim gal ir daret tuos auditus stepukonio vadovaujamom imonem ???? :DDDD

    • 2024-02-06T20:00:02+02:00

      Atsakysite i mano argumentus, ar eilini karta apsiribosite ad hominem ir ignoruosite argumentus? :) Kuri mano teigini norite paneigti? Nes isvadindamas mane "klounu" ir pasigirdamas, kad dirbate 20 m., nepaneigiate NE VIENO argumento. Griztam prie esmes. Kurioje vietoje pasakiau ne tiesa, gerb. Auditoriau?

    • 2024-02-06T20:24:33+02:00

      Užsirašyk į auditoriaus padėjėjus, ten prasimalk kokius 5 metus, tada galėsim padiskutuot :D ką aš su veiloku čia diskutuosiu apie audito procedūras, kuris gyvenime net nežino su kuo tas auditas valgomas ? :D klounas

    • 2024-02-06T20:58:50+02:00

      Tai tik dar karta galiu pakartoti - esate grybas ir diletantas, nes bagsnoju pirstu i Jusu mela, o Jus tegalite ad hominem vemti. Sakyciau, toks Blinkeviciutes ir Zemaitaicio hibridas, pasiklydes tarp 3 medziu :) Nenorite atklysti i tiesos kelia? Nuodeme yra ne padaryti klaida, o joje gyventi, gerb. Auditoriau :)

    • 2024-02-06T21:01:40+02:00

      Beja, neatmeskime galimybes, kad Jus kvalifikacija kelete klausydamas mano mokymu :) :) :) Gal jie buvo apie apgaule, gal apie apskaitinius vertinimus, gal apie dazniausiai pasitaikancius audito bylu trukumus :) Gerb. Auditoriau, nesielgiate solidziai. Susitikus gyvai, raustumete is gedos. Bet pasislepes uz ekrano taskote melais ir ad hominem :)

    • 2024-02-06T21:17:34+02:00

      Tik vienas klausimas. Jūsų mokyklos baigiamasis matematikos pažymys?

    • 2024-02-06T21:21:05+02:00

      Grybas, aišku :D tu gi geriau žinai, jieko nebaigęs :D pas jūs, užingridukus, kažkoks užkratas užneštas, kai nieko negaigę vaidinat labai protingais :))) Vadini žmones, kurie 20 m. tam reikale sukasi, diletantais, nors pats net nežinai kaip tas auditas atrodo. Turbūt, net debeto nuo kredito neskiri, bet savo autoritetingą nuomonę apie finansus ir auditus reiški :))) 2rnelis, ką čia bepasakysi... :))

    • 2024-02-06T21:30:45+02:00

      Mazdaug taip, tingiu versti :) :) :) Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.

    • 2024-02-07T08:00:46+02:00

      Rusų trolis - auditorius, neblogai. O prieš tai buvo emigravęs, tas tai buvo stalius ir furos vairuotojas

    • 2024-02-07T08:03:27+02:00

      Teisingai, turėtų būti kabutėse taip.

    • 2024-02-07T08:07:20+02:00

      Na dar reikėtų nepamiršti, kad netikrinamos visos sąskaitos, o atsirenkama atsitiktiniu atrankos būdu +- berods apie 20?

    • 2024-02-07T08:11:25+02:00

      Ne. "Atsitiktinis" budas yra gan retas, nes sunku metodologiskai pagristi, kad tikrai atsirenki atsitiktinai. O tikrinimo imtis gali buti 1, gali buti 500, priklauso nuo ivairiu parametru.

    • 2024-02-07T08:12:48+02:00

      1. Bet jei pelno išspaudei daugiau nei planuota, tai gali gi paslėpti. 2. Ar kas nors yra tikras, kad veikė vienas? 3. Kokius įrankius auditas turi patikrinti, ar dokumentas padirbtas, jei tai nėra akivaizdi klastotė? Padirbtas dokumentas gali būti ir tikras, t.y. perki paslaugų už 31 mln., o gauni tik už 1 mln. ir, post factum, patikrinti nėra kaip, ar paslaugos buvo suteiktos Nesidomėjau konkrečiai šiuo atveju, ką čia primaklino, žiniasklaidos kas viešinama vis tiek trupiniai. O šiaip elementarus vagysčių atvejis - darbuotojas siuntinėja savo e-shop'o užsakymus iš įmonės sąskaitos viename iš kurjerių, su kuriais siuntinėja ir savo prekes. Įmonės reikmėms per mėnesį kurjeriams išleidžia iki 10k Eur, iš lėto užaugusių sąnaudų iki 12k Eur (pridėjo savo e-shop'o sąnaudų 2kEur) nebuvo kam pastebėti, nes darbuotoja vienašališkai valdė finansus, o apskaitai vesti pasisamdė draugę, kuriai irgi neteikė visų detalių, veikė ant pasitikėjimo. Čia paprastas kasdienis pavyzdys.

    • 2024-02-07T08:35:20+02:00

      Tu irgi finansu ekspertas, uzingride ? Visi jus, uzingridai, sexpertai, bet nieko nebaige :D

    • 2024-02-07T09:29:07+02:00

      Tu viską baigęs, bet atmetus visus ad hominem, iš tavo postų liktų

    • 2024-02-07T09:30:17+02:00

      Na dar reikėtų nepamiršti, kad netikrinamos visos sąskaitos, o atsirenkama atsitiktiniu atrankos būdu +- berods apie 20? ------------------------------------------------------------------------- :DDDDD

  • 2024-02-06T14:05:23+02:00

    Daug kam nutiko bet toliau nulis kontroles lošimu verslui. Visi politikai nupirkti kad niekam nekliuva?

  • 2024-02-06T14:06:17+02:00

    Šiaip estukas svaigsta lyg nieko neįvyko, jis šiemet dar „apsipirks“ ir t.t. Kadangi aiškėja, jog investuotojai buvo iš Baltijos šalių, tai jie informuoti apie šį įvykį ir kai tik leis galimybės (pvzd. baigsis fondo veiklos laikotarpis) tuoj išsibėgios. Estui ir jo „partneriams“ jau reikia ieškoti naujo darbo ateičiai.

    • 2024-02-06T18:37:43+02:00

      Kažin bau. Yra buvę ir daugiau tokio kalibro "katastrofinių feilų - Maximos griuvimas LV, Grigeo gamtos tarša, nusidėvėjimo skandalas energetikoje - ir nieko - toliau investuoja, pritraukinėja kapitalą ir pan. Taip, dalis pirkėjų/akcininkų atkrito, bet vežimai ir toliau rieda. Šis atvejis nebus išimtis

  • 2024-02-06T15:39:55+02:00

    Daug žino verslininkų, kuriems taip pasitaikė, bet patys tuom net nesuabejojo nuo 2018 metų :)

  • 2024-02-06T17:50:03+02:00

    Fcbvv

  • 2024-02-06T18:00:46+02:00

    Be kita ko, „BaltCap“ pastaraisiais metais aktyviai perka akcijas ... ir žetonus

  • 2024-02-09T19:23:19+02:00

    Mielas BaltCap įkūrėjau, Karaliaučius ne rusijos. Mes nesiribojame su rusija.

RUBRIKOS NAUJAUSI

52795
130817
52791