Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-09-26 18:57
2025-09-24 17:07
2025-09-24 15:03
RĖMIMAS
2025-09-24 05:45
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Paaiškinkit prašom logiką: jei paklausa viršijo pasiūlą, tai kodėl obligacijos išplatintos už didžiausią kainą?
Todėl kad investuotojai galėjo pasirinkti už kokias palūkanas investuoja (10, 11 ar 12 proc. + Euribor). Ir tų kurie siūlė už 10 ar 11, neužteko visai emisijai. Todėl buvo nustatyta 12 proc. viesiems.
Kitaip sakant, paklausa buvo tik nepalankiausiam (bendrovei) variantui
Arba neblogai žada uždirbti, arba tikrai ne iš gero gyvenimo sutiko mokėti ~16%
Ne kėdes kala.Tūkstantis su viršum fūrų.Vairuotojai čipsai ir nedėguliai įvairūs iš Vid. Azijos ,centus ten jiems moka.
Vistiek nieko nesuprantu, įmonės vieno mėnesio pardavimai ~8mln, per obligacijas skolinasi 4mln. Su tokiomis apyvartomis bet kuris bankas duotų tuos nelaimingus 4mln nesivarginant ir greičiausiai su mažesniu procentu. Nors iš kitos pusės visos 1000 furos lizinginės, todėl greičiausiai neužtenka lizingus mokėti ir bankai neduoda, tai reikia per obligacijas :)
Bankai apyvartinems be uzstato neskolina. Siaip buvo bendroves pristatymas investuotojams kur viska paaiskino. Youtube yra irasas to pristatymo.
Sveiki, gal galite ikelti nuoroda? Aciu
Youtubeje paieskok pagal “ integre trans oligaciju platinimas” arba susirask orion securities kanala ir ten bus tarp video irasu ;)
Bendra situacija transporto sektoriuje yra kur kas grėsmingesnė ir banalesnė nei antraštėse ar bendrovių pranešimuose: - Dauguma iš jų taškėsi į kairę ir į dešinę naudodami "lašinius" ir apyvartines naujų "furų" užpirkimui (kažkur girdėta istorija); - ECB prisuka pinigų spausdinimo kranelį ir kelia palūkanų normas. Kokiomis iliuzijomis bemaitintų - tai greitai nesibaigs; - Vakaruose pradėda ženkliai kristi pervežimų kainos, silpnesnės (vadybine/organizacine prasme) ir neturinčios karčios patirties (arba trumpalaikės atminties) įmonės lėtai, bet užtikrintai juda link bankroto; - Brangios paskolos - paskutinis šansas "užkamšyti" patiriamus nuostolius bei einamąsias išlaidas, tame tarpe ir palūkanas. Kolkas bankai apie "palūkanų atostogas", kas 2008-2010 m. buvo norma, nenori net kalbėti. Bet viskam savas laikas; - Banalumas tame, kad vėl atbėgta prie tos pačios transporto bedugnės lygiai tuo pačiu optimizmu apaugusiu takeliu; - Apsivalymas neišvengiamas ir jis bus nemažas, nes jau praeitų metų indikaciniai mėnesiai davė suprasti - logistikoje kaupiasi ne šiaip sau debesėliai, o tikras tornadas. Tiesa, 2009 m. lygio jis nepasieks. Sėkmės.
Kai paaugi nuo 1000 iki virš 2000 fūrų - peržengi tam tikrą lygį, kur gali pretenduoti į užsakymus, dėl kurių varžosi ribotas kiekis konkurentų. O panašių pajėgumų įmonių nėra didelio spektro Rytų Europoje (Vakaruose kitos sąnaudų dedamosios) ir panašu, jog įmonė numačiusi pagal vilkikų skaičių tapti Lietuvoje antra po Girtekos. Įmonė numačiusi labai spartų augimą iki 2024 m. pabaigos, todėl šie pinigai bus kaip "lašiniai" išsipildžius juodam scenarijui, t.y. dėl jų iki 2026 m. nieks nekels jokių klausimų (kitaip nei bankai), tuo tarpu klientai jau bus rasti, vilkikai įdarbinti, managementas susidirbęs ir procesai sudėlioti. P.S. yra iš Girtekos perėjusių vadovų į šią įmonę, todėl tikrai turi kompetencijas link kur judėti ir ką gali padaryti net geriau.
Optimistas..😂
Tikėkimės kad išsivalys vieną kart be jokių gelbėjimų ir atostogų…
Aš jokiais būdais neteigiu, kad konkrečiai šios įmonės laive paskelbtas aliarmas. Girteka savo laiku labai gerai suprato kaip turi dirbti vadyba ir davė nemažai squad tipo laisvės sprendimams bei planavimui, be kita ko - didžiulės investicijos į IT - pradedant varžtais ir baigiant maršrutų optimizavimais. Ir čia tik maža dalis protingų sprendimų, kurie leido augti net krizių fone. Jei Integre "neprašoks" visų būtinų organiškų įmonės augimo procesų suvaldymo - tuomet valio, bet 12%?.. C'mon :) Linkiu kuo geriausio.