„Adrenalinas“: tarp kūrybiškumo ir efektyvumo

„Gyvename įdomiu laikotarpiu, kai prie parduotuvių lentynų susitinka senoji ir jaunoji Z karta, apie kurią kalbame kiekvienoje konferencijoje. Matome kanalų transformaciją, apsijungimus, vos spėjame su technologiniais pokyčiais, tad nori nenori kyla adrenalinas. Ir visame šiame procese kaip niekad svarbus yra kūrybiškumas“, – atidarydamas „Adrenalino“ konferenciją kalbėjo Saulius Šukaitis, KOMAA valdybos pirmininkas.
Lietuviškos reklamos festivalis „Adrenalinas“ šiemet vyksta 15–ąjį kartą. Festivalio metu renkami Metų kūrybinė, Metų žiniasklaidos, Metų skaitmeninių sprendimų agentūros, Metų gamybos namai bei Metų marketingo vadovas, rengiamas socialinės reklamos konkursas.
Šiemetiniame festivalyje varžosi į finalą patekę 106 darbai arba beveik trečdalis iš pateiktųjų darbų. Tarp finalininkų daugiausia darbų, 28, priklauso „Milk“, 17 – „New!“, 14 – „McCann Vilnius“, po šešis pateikė „Idea Vilnius“ ir „Clinic 212“.
Šiandien tradiciškai bus paskelbtas ir Metų marketingo vadovas.
Į šį apdovanojimą šiemet pretenduoja trys rinkodaros vadovės: Aurelija Kazlauskienė, „Lietuvos draudimo“ Strategijos, klientų ir marketingo departamento direktorė, Ornela Ramašauskaitė, Kauno technologijos universiteto Korporatyvinių ryšių direktorė ir Guoda Sakalauskienė, „Mokilizingas“ Rinkodaros ir klientų vadovė.
2016 m. „Metų marketingo vadovo“ titulą pelnė Ieva Čepononė už pasiekimus „Eurovaistinėje“ einant rinkodaros departamento direktorės pareigas. Pirmąjį tokį titulą 2015 m. gavo Romualda Stragienė, tuometė UAB „BIOK Laboratorija“ rinkodaros vadovė, šiuo metu vadovaujanti įmonei. O šiemet šiuo titulu vėl džiaugsis moteris, – viena iš trijų pretendenčių.