Tarp savaitės reklamų: naujasis „Circle K“ įvaizdis su humoru

Tarp naujausių reklamų keli naujojo prekės „Circle K“ įvaizdiniai klipai, kalbantys, kad keičiasi vardas, tačiau žmonės lieka tie patys. Kartu dėl sunkesnio tarimo bendrovė pasitelkė ir tik Lietuvos rinkai skirtą sprendimą – internetinei erdvei sukurtą klipą, kur nufilmavo komišką istoriją menantį faktą, kaip lietuvius pirmaisiais nepriklausomybės metais „Tele-3“ įkūrėja Liucija Baškauskaitė per televiziją mokė anglų kalbos.
„Tai šiek tiek chuliganiškas sprendimas, tačiau norėjome įnešti lengvo humoro. Rizikavome, tačiau šiandien džiaugiamės palankiomis reakcijomis“, – pažymi Skirmantas Mačiukas, „Circle K Lietuva“ generalinis direktorius.
Prekės ženklo investicijos į vardo keitimą Lietuvoje siekia per 4 mln. Eur.
Kviečiame reklamos agentūras, įmonių rinkodaros skyrius dalintis savo naujausiais reklaminiais klipais, spaudos darbais.