LNK registruoja naują prekės ženklą – juo keis vieną iš kanalų

Publikuota: 2020-02-06
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

LNK grupė, jungianti 5 televizijos kanalus – LNK, BTV, TV1, „Info TV, „Liuks!“ ir interneto portalą „lnk.lt“, registruoja naują prekės ženklą – raudoną „2TV“.

Gediminas Malaškevičius, LNK atstovas spaudai, VŽ teigia, kad naujo prekės ženklo registravimas susijęs su grupės sprendimu atnaujinti vieną iš LNK televizijos grupės kanalų.

„Šiuo metu intensyviai ruošiamasi naujoms šio kanalo programoms ir laidoms, vyksta kūrybinis procesas, netrukus pranešime daugiau informacijos“, – daugiau nedetalizuodamas situacijos, kalba G. Malaškevičius.

nuotrauka::1left

VŽ primena, kad neseniai savo prekės ženklą atnaujino ir konkurentė „All Media Lithuania“, Lietuvoje valdanti TV3 televiziją – pagrindinis prekės ženklas buvo pakeistas visose Baltijos šalyse. Kartu keitėsi ir mokamos televizijos produktų prekių ženklai bei pavadinimai, išsiplėtė ir paslaugų paketas.

Beje, Lietuvoje TV3 prekės ženklas iš geltono taip pat tapo raudonos spalvos.

nuotrauka::2right

VŽ rašė, kad koncernui „MG Baltic“ priklausantis UAB Laisvas ir nepriklausomas kanalas (LNK) 2018 m. skaičiavo kiek kuklesnius rodiklius. Bendrovės pajamos per metus sumenko 5,2%, iki 24,65 mln. Eur, grynojo pelno uždirbta 1,79 mln. Eur, tai beveik dukart mažiau nei 2017-aisiais (3,47 mln. Eur).

Tuo tarpu „TV3 Group“ pardavimų pajamos per 2018 m. išaugo 6%, iki 26,2 mln. Eur, grynasis pelnas – 36%, iki 6,1 mln. Eur. Bendrovė tarp sektoriaus įmonių pernai skaičiavo aukščiausią pelningumo rodiklį, kuris viršijo 23%. Plačiau skaitykite čia.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Naująjį „Laisvės TV“ įvaizdį nulydėjo kritikos lavina Premium

„Laisvės TV“ prisistato naują įvaizdį, atsinaujinusią programą ir naują ženklą „Laisvės Media Group“, po...

Rinkodara
2020.02.25
Socialiniai tinklai 2020: stebinantis „TikTok“ fenomenas 3

Socialiniai tinklai – neatsiejama daugelio mūsų kasdienybės dalis. Skaičiuojama, kad jais naudojasi daugiau...

Rinkodara
2020.02.23
„Paysera“ dar neįvykdė pažado neteikti paslaugų piratų svetainei „Filmai.in“ 11

Po Lietuvos banko Priežiūros tarnybos kreipimosi, Lietuvos mokėjimų bendrovė „Paysera“ pranešė stabdanti...

Rinkodara
2020.02.19
„Eurovizijos“ atrankos finalą žiūrėjo kas ketvirtas šalies gyventojas

Šeštadienį Žalgirio arenoje Kaune vykusį „Eurovizijos“ nacionalinės atrankos „Pabandom iš naujo!“ finalą bent...

Rinkodara
2020.02.18
„Tamro“ pasirinko naujus komunikacijos planavimo partnerius 1

Vaistų mažmeninė įmonė „Tamro Lietuva“, valdanti mažmeninės prekybos prekės ženklą „Benu“, žiniasklaidos...

Rinkodara
2020.02.17
D. Runkevičius: jei turinys neatneša pardavimų, jis – beveik bevertis Premium

Kiekvieną dieną tūkstančiai naujienų portalų bei šimtai tūkstančių žmonių socialinėje medijoje kalba...

Rinkodara
2020.02.16
Kiekvienas „LinkedIn“ komunikuojantis darbuotojas įmonei kuria 2.080 Eur metinę sklaidos vertę 5

Jau įžengėme į trečiąjį šio amžiaus dešimtmetį, o „LinkedIn“ vis dar yra vieta organiniam pasiekiamumui —...

Rinkodara
2020.02.15
Influencerių reklamos žymėjimas: pliusų daugiau nei minusų

Vartotojų teisių apsaugos tarnyba vykdo tolimesnę influencerių stebėseną, tačiau dar neskuba skirti baudų,...

Rinkodara
2020.02.15
T. Ramanauskas: „Bendro šalies įvaizdžio prasme neturime nieko per visus 30 metų“ Premium 6

Bandoma atversti naują šalies įvaizdžio lapą – reklamos agentūra „New! su partneriais kurs dešimtmečio...

Rinkodara
2020.02.14
„Metų interviu“ titulą už ES investicijų analizę pelnė „Verslo žinių“ žurnalistas J. Gapšys 1

Ketvirtadienį Vilniuje Nacionalinėje Martyno Mažvydo bibliotekoje įvyko konkurso „ES investicijų efektyvumas...

Rinkodara
2020.02.13
Dirbtinis intelektas atskleidė aiškiausiai kalbančius TV žinių vedėjus

Kalbą tekstu paverčiantis dirbtinis intelektas nustatė, kurie šalies TV žinių vedėjai kalba aiškiausiai.

Rinkodara
2020.02.12
KOMAA valdybos pirmininkė: sprendžiame egzistencinius klausimus

Komunikacijos ir reklamos agentūrų asociacija KOMAA sprendžia egzistencinę dilemą, nebeveikia ir jos...

Rinkodara
2020.02.11
„Achemos grupė“ uždaro dar dvi bendroves

Koncernas „Achemos grupė“ tęsia veiklų gryninimo procesą ir atsisako nepagrindinių veiklų. Šiandien pradedama...

Rinkodara
2020.02.10
Reklamos rinkos pūliniai – mažiausios kainos konkursai Premium 1

Reklamos agentūros laviruoja tarp vis dažniau rengiamų ir smulkesnių konkursų bei teigia, kad mažiausios...

Rinkodara
2020.02.10
„Alfa.lt“ vyr. redaktoriaus pavaduotojais tapo A. Račas ir R. Terleckas 7

Naujienų portalas „Alfa.lt“ turi du naujus vyr. redaktoriaus pavaduotojus: nuo šio sausio prisijungė Artūras...

Rinkodara
2020.02.07
TV3 žiniasklaidos grupei Latvijoje vadovaus M. Rakauskas

Nuo kovo mėnesio naujuoju SIA „All Media Latvia“ generaliniu direktoriumi paskirtas Mindaugas Rakauskas. Jis...

Rinkodara
2020.02.07
LNK registruoja naują prekės ženklą – juo keis vieną iš kanalų

LNK grupė, jungianti 5 televizijos kanalus – LNK, BTV, TV1, „Info TV, „Liuks!“ ir interneto portalą „lnk.lt“,...

Rinkodara
2020.02.06

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus