2020-02-06 17:59

LNK registruoja naują prekės ženklą – juo keis vieną iš kanalų

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
LNK grupė, jungianti 5 televizijos kanalus – LNK, BTV, TV1, „Info TV, „Liuks!“ ir interneto portalą „lnk.lt“, registruoja naują prekės ženklą – raudoną „2TV“.

Gediminas Malaškevičius, LNK atstovas spaudai, VŽ teigia, kad naujo prekės ženklo registravimas susijęs su grupės sprendimu atnaujinti vieną iš LNK televizijos grupės kanalų.

„Šiuo metu intensyviai ruošiamasi naujoms šio kanalo programoms ir laidoms, vyksta kūrybinis procesas, netrukus pranešime daugiau informacijos“, – daugiau nedetalizuodamas situacijos, kalba G. Malaškevičius.

Naujasis LNK registruojamas prekės ženklas.

VŽ primena, kad neseniai savo prekės ženklą atnaujino ir konkurentė „All Media Lithuania“, Lietuvoje valdanti TV3 televiziją – pagrindinis prekės ženklas buvo pakeistas visose Baltijos šalyse. Kartu keitėsi ir mokamos televizijos produktų prekių ženklai bei pavadinimai, išsiplėtė ir paslaugų paketas.

Beje, Lietuvoje TV3 prekės ženklas iš geltono taip pat tapo raudonos spalvos.

VŽ koliažas, naujasis - kairėje.

VŽ rašė, kad koncernui „MG Baltic“ priklausantis UAB Laisvas ir nepriklausomas kanalas (LNK) 2018 m. skaičiavo kiek kuklesnius rodiklius. Bendrovės pajamos per metus sumenko 5,2%, iki 24,65 mln. Eur, grynojo pelno uždirbta 1,79 mln. Eur, tai beveik dukart mažiau nei 2017-aisiais (3,47 mln. Eur).

Tuo tarpu „TV3 Group“ pardavimų pajamos per 2018 m. išaugo 6%, iki 26,2 mln. Eur, grynasis pelnas – 36%, iki 6,1 mln. Eur. Bendrovė tarp sektoriaus įmonių pernai skaičiavo aukščiausią pelningumo rodiklį, kuris viršijo 23%. Plačiau skaitykite čia.

52795
130817
52791