Pasauliniuose komunikacijos apdovanojimuose – „Fabulos“ ir „Rud Pedersen Group“ pergalės

    Publikuota: 2023-03-24
    Apdovanojimų akimirka.
    svg svg
    Apdovanojimų akimirka.

    Komunikacijos agentūros „Fabula Rud Pedersen Group“ kartu su Lietuvos policija įgyvendintas projektas #StokĮPoliciją tapo dvigubu pasaulinių komunikacijos rinkos apdovanojimų „Sabre Awards“ nugalėtoju. Kampanija buvo pripažinta geriausiu žaismo metavisatoje projektu bei geriausiu komunikacijos darbu Baltijos šalyse. O „Rud Pedersen Group“ pripažinta geriausiais viešųjų reikalų konsultantais EMEA regione.

    „Buvome vienintelė agentūra iš Lietuvos, kurios darbai pateko į pasaulinių „Sabre Awards“ apdovanojimų finalą. Ir nors varžytis su geriausiais iš viso pasaulio mums ne naujiena, tai pirmas kartas, kai pelnėme net dvi „Sabre Awards“ statulėles. Toks įvertinimas skatina ir motyvuoja visą komandą stengtis dar labiau – juk kartelę patys iškėlėme aukščiau“, – išplatintame pranešime sako Raminta Rimkienė, „Fabula Rud Pedersen Group“ direktorė ir partnerė.

    „Kampanija #StokĮPoliciją buvo nestandartinė, drąsi, tačiau tuo ir žavi – juk būtent to ir reikia norint atkreipti jaunimo dėmesį. Tai padaryti mums pavyko, kampanija davė norimų rezultatų“, – sako Ramūnas Matonis, Policijos departamento Komunikacijos skyriaus vedėjas.

    „Fabulos“ kartu su Lietuvos policija įgyvendinta kampanija #StokĮPoliciją siekta paskatinti jaunimą, pirmiausia – abiturientus, prisijungti prie policijos gretų.

    Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













    Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



     

    Tam pasitelktas vienas populiariausių žaidimų pasaulyje „GTA V“, kurį žaidė tikri policijos pareigūnai. Internete virusiniu būdu išplito trys kampanijos #StokĮPoliciją vaizdo įrašai, šaržuotai ir su šypsena atspindintys policijos kasdienybę. Be to, tikri policininkai „GTA V“ žaidime surengė reidą, kurio metu papasakojo apie tai, kaip pažeidėjų gaudymas vyksta realiose gatvėse ir keliuose.

    „Sabre Awards“ nugalėtojai buvo paskelbti ketvirtadienį Frankfurte, Vokietijoje vykusioje iškilmingoje apdovanojimų ceremonijoje. Jos metu taip pat paaiškėjo, kad „Rud Pedersen Group“ tapo geriausia viešųjų reikalų konsultacijų bendrove Europos, Vidurio Rytų ir Afrikos (EMEA) regione.

    Tarp geriausių „Sabre Awards“ vyriausybinių agentūrų kampanijų taip pat buvo patekęs Europos Parlamento biuro Lietuvoje projektas „Misija: Žaliasis kursas“ – švietėjiška komunikacijos kampanija, skirta sudominti ir suteikti daugiau žinių lietuviams apie Europos žaliojo kurso temas.

    Tai ne pirmi tarptautiniai apdovanojimai, kuriuos šiais metais pelnė „Fabulos“ darbai.

    Prieš kelias savaites komunikacijos agentūra iš Baltijos šalių komunikacijos kampanijų apdovanojimų „Mi:t&links. Baltic Communication Awards 2023“ grįžo su penkiais laimėjimais. Šiuose apdovanojimuose #StokĮPoliciją taip pat sulaukė dviejų įvertinimų: jis pripažintas geriausiu darbdavio įvaizdžio kategorijoje ir užėmė trečią vietą tarp viešojo sektoriaus projektų.

    Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

    Rašyti komentarą 0
    Norite pasiūlyti temą, turite pastabų ar klausimų?

    Parašykite redaktorių komandai arba vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt. Konfidencialumą užtikriname.

    „PR Impact Awards 2023“ geriausios metų agentūros titulas keliauja „Fabulai“

    Birželio 9 d. dešimtą kartą vykusio, jubiliejinio „PR Impact Awards 2023“ renginio metu paskelbti geriausių...

    Rinkodara
    2023.06.09
    „Metų komunikatoriaus“ laurai – „Iki Lietuva“ atstovei 1

    Penktadienį geriausių komunikacijos projektų konkurso baigiamajame „PR Impact Awards 2023“ renginyje...

    Rinkodara
    2023.06.09
    V. Čmilytė-Nielsen: vykstant LRT generalinio direktoriaus rinkimams koreguoti įstatymą poreikio nematau

    Viktorija Čmilytė-Nielsen, Seimo pirmininkė, sako nematanti poreikio vykstant LRT generalinio direktoriaus...

    Žiniasklaida
    2023.06.09
    Didžiosios komunikacijos agentūros: dar vieni stiprūs ir rekordiniai metai Premium

    2022-ieji didžiausioms komunikacijoms agentūroms buvo dosnūs: nepaisant karo ir infliacijos padiktuotų...

    Rinkodara
    2023.06.09
    Butikinės agentūros: jokios recesijos, aukso amžius tęsiasi Premium

    2022-aisiais sėkmingus metus skaičiuoja ne tik didžiosios komunikacijos agentūros, bet ir kaip grybai po...

    Rinkodara
    2023.06.09
    „Metų CMO 2023“ G. Vilkė: esame profesionalūs kritikai, tačiau motyvuoja ne botago principas (II dalis) Premium

    Apie įmonių darbo aplinką, žmonių motyvaciją, apie tai, kaip mūsų lietuviškoje kultūroje vis dar trūksta...

    Rinkodara
    2023.06.08
    V. Juozapaitis: pokyčius LRT vadovo rinkimuose turi inicijuoti taryba

    Seimo Kultūros komiteto pirmininkas Vytautas Juozapaitis sako, kad stringant nacionalinio transliuotojo...

    Žiniasklaida
    2023.06.07
    LRT vėl nepavyko išrinkti generalinio direktoriaus 1

    LRT taryba informavo, kad naujo nacionalinio transliuotojo vadovo išrinkti nepavyko, nes abu kandidatai...

    Rinkodara
    2023.06.06
    Komunikacijos agentūra „Agency 1323“ keičia pavadinimą 1

    Iki šiol „Agency 1323“ vardu veikusi komunikacijos agentūra keičia pavadinimą ir prekių ženklo identitetą į...

    Rinkodara
    2023.06.06
    „IAB Europe“: tarp Baltijos šalių skaitmeninės reklamos biudžetai didžiausi Lietuvoje

    Nepaisant ekonominio ir politinio nestabilumo, skaitmeninės reklamos išlaidos Europoje išaugo 9,8% iki 86...

    Rinkodara
    2023.06.04
    NATO viršūnių susitikimo Vilniuje komunikacijos kampanijoje – vienybės žinutė

    Iki vieno didžiausių ir svarbiausių renginių Lietuvoje, NATO viršūnių susitikimo Vilniuje, liko kiek daugiau...

    Rinkodara
    2023.06.03
    „Bitė“ išsirinko komunikacijos partnerius

    Skaitmeninių paslaugų bendrovės „Bitė Lietuva“ skelbtą integruotos komunikacijos paslaugų pirkimo konkursą...

    Rinkodara
    2023.06.01
    „Infes“ atsinaujina: keičia pozicionavimą ir vizualinį identitetą

    Dešimtmetį Lietuvoje dirbanti įmonė „Infes“ atsinaujina ir pristato naują vizualinį identitetą, prekės ženklo...

    Rinkodara
    2023.06.01
    „Pigu“ paliekanti „Metų CMO 2023“ G. Vilkė: lyderiai kraujuoja labiausiai Premium 7

    Tik atrodo, kad lyderiu būti lengva, sako Giedrė Vilkė, neseniai atsiėmusi „Metų CMO 2023“ titulą, „Pigu...

    Rinkodara
    2023.06.01
    Išrinkti „PR Impact Awards 2023“ finalininkai

    Šiemet „PR Impact Awards 2023“ sulaukė rekordinio paraiškų skaičiaus – iš 164 besivaržiusių komunikacijos...

    Rinkodara
    2023.05.31
    S. Abraškevičius vadovaus „Lietuvos draudimo“ komunikacijai

    Naujasis vadovas bus atsakingas už „Lietuvos draudimo“ išorinę ir vidinę komunikaciją bei ryšius su...

    Vadyba
    2023.05.31
    Partnerystės su agentūromis: nereikia šypsenos prie stalo, o už durų – keiksnojimo Premium

    Didieji prekių ženklai paprastai turi ne vieną partnerį: nuo reklamos, socialinių tinklų iki komunikacijos...

    Rinkodara
    2023.05.29
    M. Plukys tapo „Dacia“ ir „Renault“ viešųjų ryšių koordinatoriumi Baltijos šalyse

    Prancūzijos koncerno atstovų komunikacijos pokyčiai į automobilių verslą grąžino buvusį ilgametį „Nissan“...

    Automobiliai
    2023.05.29
    Rinkodaros guru Ph. Kotlerį pasiekė apdovanojimas iš Vilniaus

    Vilniuje vykusioje rinkodaros vadovų konferencijoje  „LiMA CMO SUMMIT'23“ Lietuvos marketingo asociacija LiMA...

    Rinkodara
    2023.05.27
    Metų CMO – „PHH Group“ rinkodaros vadovė G. Vilkė

    Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) skelbia devintąjį kartą organizuojamų „Metų CMO‘23“ rinkimų laimėtoją.

    Rinkodara
    2023.05.25

    Verslo žinių pasiūlymai