Prie „Swedbank“ komunikacijos komandos jungiasi V. Lopeta
Iki šiol V. Lopeta penkerius metus dirbo „Lidl Lietuva“ Korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamento vadovu.
V. Lopeta jau yra sukaupęs 20 m. darbo komunikacijos srityje patirtį, savo žinias gilino bankininkystės, mažmeninės prekybos, draudimo sektoriuose, taip pat ir žiniasklaidoje. Iki „Lidl Lietuva“ V. Lopeta kelerius metus dirbo DNB, „Danske Bank“ komunikacijos skyriuose.
Pasak Kęstučio Vanago, „Swedbank“ Komunikacijos ir tvarumo tarnybos vadovo, tokios naujos pozicijos poreikis kilo siekiant dar geriau sustyguoti banko komunikaciją įvairiuose kanaluose, nuo vidinės komunikacijos iki socialinių tinklų.
„Naujienų ir komunikacijos projektų departamentą savo tarnyboje įkūrėme, atsižvelgdami į banko kasdienės komunikacijos prioritetus ir Grupės patirtį kitose šalyse“, – išplatintame pranešime teigia K. Vanagas.
„Po penkerių sėkmingų metų mažmeninės prekybos sektoriuje nusprendžiau, kad atėjo metas pokyčiams. Tikiu, kad ši nauja pozicija leis susitelkti į tai, ką sugebu geriausiai – turinio kūrimą, idėjų generavimą, netradicinių sprendimų ieškojimą ir įgyvendinimą“, – sako V. Lopeta.
„Swedbank“ Komunikacijos ir tvarumo tarnyba rūpinasi banko reputacija, vidine, išorine ir socialinių tinklų komunikacija, korporatyvinių renginių organizavimu, socialinės atsakomybės, finansinio švietimo ir kitomis sritimis, taip pat formuoja ir įgyvendina strateginę banko tvarumo darbotvarkę, padedančią siekti lyderystės visose ESG poveikio srityse ir skatinti tvarumo transformaciją rinkoje.