Prie „Swedbank“ komunikacijos komandos jungiasi V. Lopeta

    Publikuota: 2023-01-25
    Valdas Lopeta. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
    svg svg
    Valdas Lopeta. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

    „Swedbank“ komunikacijos ir tvarumo tarnybą papildė komunikacijos bei ryšių su visuomene ekspertas Valdas Lopeta. Jis užims naujai įsteigto Naujienų ir komunikacijos projektų departamento vadovo poziciją ir bus atsakingas už banko kasdienės komunikacijos bei svarbiausių komunikacijos projektų įgyvendinimą.

    Iki šiol V. Lopeta penkerius metus dirbo „Lidl Lietuva“ Korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamento vadovu. 

    V. Lopeta jau yra sukaupęs 20 m. darbo komunikacijos srityje patirtį, savo žinias gilino bankininkystės, mažmeninės prekybos, draudimo sektoriuose, taip pat ir žiniasklaidoje. Iki „Lidl Lietuva“ V. Lopeta kelerius metus dirbo DNB, „Danske Bank“ komunikacijos skyriuose.  

    Pasak Kęstučio Vanago, „Swedbank“ Komunikacijos ir tvarumo tarnybos vadovo, tokios naujos pozicijos poreikis kilo siekiant dar geriau sustyguoti banko komunikaciją įvairiuose kanaluose, nuo vidinės komunikacijos iki socialinių tinklų. 

    Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













    Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



     

    „Naujienų ir komunikacijos projektų departamentą savo tarnyboje įkūrėme, atsižvelgdami į banko kasdienės komunikacijos prioritetus ir Grupės patirtį kitose šalyse“, – išplatintame pranešime teigia K. Vanagas. 

    „Po penkerių sėkmingų metų mažmeninės prekybos sektoriuje nusprendžiau, kad atėjo metas pokyčiams. Tikiu, kad ši nauja pozicija leis susitelkti į tai, ką sugebu geriausiai – turinio kūrimą, idėjų generavimą, netradicinių sprendimų ieškojimą ir įgyvendinimą“, – sako V. Lopeta. 

    „Swedbank“ Komunikacijos ir tvarumo tarnyba rūpinasi banko reputacija, vidine, išorine ir socialinių tinklų komunikacija, korporatyvinių renginių organizavimu, socialinės atsakomybės, finansinio švietimo ir kitomis sritimis, taip pat formuoja ir įgyvendina strateginę banko tvarumo darbotvarkę, padedančią siekti lyderystės visose ESG poveikio srityse ir skatinti tvarumo transformaciją rinkoje.

    Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

    Rašyti komentarą 0
    Norite pasiūlyti temą, turite pastabų ar klausimų?

    Parašykite redaktorių komandai arba vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt. Konfidencialumą užtikriname.

    Prie „Swedbank“ komunikacijos komandos jungiasi V. Lopeta 4

    „Swedbank“ komunikacijos ir tvarumo tarnybą papildė komunikacijos bei ryšių su visuomene ekspertas Valdas...

    Rinkodara
    2023.01.25
    Geriausios agentūros Baltijos šalyse titulą „Not Perfect“ grąžina į Lietuvą

    Geriausių Baltijos šalių reklamos agentūrų reitinge 2022 m. laurai atiteko Lietuvos agentūrai „Not Perfect...

    Rinkodara
    2023.01.24
    „Forbes“, „Vanity Fair“ ar CNN: kaip Lietuvos verslui būti pastebėtam Premium

    Pernai ne viena Lietuvos įmonė sulaukė publikacijų tarptautinėje žiniasklaidoje. Ekspertės dalijasi...

    Rinkodara
    2023.01.22
    Reklamos agentūra „All Caps“ atskyrė 3D dizaino studiją 1

    Pastaruosius metus veikęs kaip reklamos agentūros „All Caps“ vidinis 3D skyrius, nuo šiol „Big Eyeballs“...

    Rinkodara
    2023.01.21
    „Novaturo“ komandoje – nauja komunikacijos vadovė

    Kelionių operatoriaus „Novaturas“ stiprina vadovų komandą. Nuo sausio vidurio prie bendrovės prisijungė ir...

    Rinkodara
    2023.01.19
    Sandorių nuojauta žiniasklaidos rinkoje: TV3 akiratyje – M-1 grupė Premium 3

    Žiniasklaidos rinkoje jau kurį laiką sklando kalbos, kad UAB „All Media Lithuania“, jungianti TV3 grupę, turi...

    Žiniasklaida
    2023.01.18
    Reputacijos matavimo sprendimą sukūrusi „Repsense“ pritraukė 0,5 mln. Eur investiciją 1

    Lietuvių įkurta duomenų analizės bendrovė „Repsense“, praėjusių metų pabaigoje pristačiusi pirmąjį...

    Inovacijos
    2023.01.17
    E. komercijos kūrėja „Adeo Web“ turi naują vadovą Premium 2

    Prie informacinių technologijų ir e. komercijos sprendimų kūrėjos „Adeo Web“ vairo stojo ilgametis bendrovės...

    Rinkodara
    2023.01.15
    D. Acemoglu. Tikrų socialinių tinklų pabaiga

    Milijardai žmonių visame pasaulyje negali atsitraukti nuo savo mobiliųjų telefonų, tačiau jų vartojama...

    Nuomonės
    2023.01.15
    Taikli reakcija į įvykius: įspūdingi rezultatai su nuliniu biudžetu Premium

    Prekių ženklai Lietuvoje ne taip dažnai yra linkę reaguoti įvykius ir juos pasitelkti savo komunikacijai,...

    Rinkodara
    2023.01.08
    „Jaunimo linija“ atnaujina prekės ženklą

    32 m. veikianti ir emocinę paramą jaunimui visą parą teikianti nevyriausybinė organizacija „Jaunimo linija“...

    Rinkodara
    2023.01.07
    Rezoliucijų Naujiesiems iliuzija: mažiau skambių pažadų, daugiau mažų žingsnių Premium

    Metų sandūra – gera proga pagalvoti apie nuveiktus darbus, apie tai, kaip galėtume būti geresni kitąmet tiek...

    Rinkodara
    2023.01.05
    „Ignitis grupė“ pasirinko dar vienus komunikacijos partnerius 2

    Kūrybinė integruotos komunikacijos agentūra „INK agency“ laimėjo „Ignitis grupės“ paskelbtą integruotos...

    Rinkodara
    2023.01.05
    Panevėžio sporto arena metus pasitinka su nauju vardu

    Panevėžio sporto centras pasirašė generalinio rėmėjo sutartį su „Kalnapilio-Tauro grupe“. Naujasis...

    Rinkodara
    2023.01.04
    T. Varnas palieka „Good one“, bet skaitmeninės rinkodaros neapleidžia Premium

    Praėjusių metų gruodžio 31 d. buvo paskutinė Tomo Varno darbo diena skaitmeninėje agentūroje „Good one“. Jis...

    Rinkodara
    2023.01.03
    Viešbučių ir autorių teisių asociacijų ginčai: teismų karuselėje – šimtatūkstantinės pretenzijos Premium 2

    Teismai už neteisėtą kūrinių ir gretutinių teisių objektų naudojimą – TV turinio retransliacijas kambariuose...

    Rinkodara
    2023.01.02
    Darbą pradeda nauja Lietuvos komunikacijos asociacijos taryba 1

    Lietuvos komunikacijos asociacijos (LTKA) vairą perima dviejų metų kadencijai visuotiniame susirinkime...

    Rinkodara
    2023.01.02
    TOP 10 skaitomiausių rinkodaros rubrikos straipsnių

    2022 m. daugiausiai „Verslo žinių“ „Premium“ turinio skaitytojų dėmesio sulaukė registruojami nauji vardai...

    Rinkodara
    2023.01.01
    „Dentsu“: kitąmet reklamos išlaidų didėjimą lėtins infliacija ir neapibrėžtumas

    Prognozuojama, kad 2023 m. Lietuvoje reklamos išlaidos didės 5,9% ir sieks 216 mln. Eur. Pasaulinėje reklamos...

    Rinkodara
    2022.12.29
    Nauji vadovai: pokyčiai rinkodaros ir komunikacijos komandose Premium

    Per šiuos metus nestigo permainų įmonių rinkodaros ir komunikacijos skyriuose: pasikeitė kone visų didžiųjų...

    Rinkodara
    2022.12.28

    Verslo žinių pasiūlymai