Apie Vilniaus gimtadienį pasauliui praneš komiška 90-ųjų stiliaus kampanija

Publikuota: 2022-10-06
„Go Vilnius“ direktorė Inga Romanovskienė. Agentūr. nuotr.
svg svg
„Go Vilnius“ direktorė Inga Romanovskienė. Agentūr. nuotr.

Sostinės turizmo ir verslo plėtros agentūra „Go Vilnius“ pristatė naują miesto žinomumo užsienyje didinimo kampaniją. 700-ajam sostinės gimtadieniui skirta reklama „Pavėluoti gimtadienio sveikinimai“ sieks užsieniečius nustebinti, prajuokinti ir svarbiausia – sudominti juos artėjančiu Vilniaus jubiliejumi. 

Reklamos kampanija pristatoma 90-ųjų stilistikos komišku vaizdo klipu, kuriame pasakojama, kad Vilnius sukūrė gimtadienio atvirukų seriją. Atvirukai skirti tiems, kurie pamiršta miestą pasveikinti su gimtadieniu, nes vis dar per mažai žino apie Vilnių. 

Kampanijos tikslas – pasitelkus humorą ir šiuo metu itin populiarią praėjusio amžiaus dešimto dešimtmečio estetiką, užsieniečius sudominti Vilniaus 700-uoju gimtadieniu, apie kurį jie gali sužinoti apsilankę specialiai sukurtoje interneto svetainėje 700birthdaycards.lt.

Skaitmeninė reklamos kampanija skirta Vilniaus tikslinėms turizmo rinkoms: Didžiosios Britanijos, Vokietijos, Lenkijos ir Latvijos gyventojams.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Išlaiko saviironijos braižą

Pasak „Go Vilnius“ direktorės Ingos Romanovskienės, vienas efektyviausių būdų, padedančių atkreipti užsieniečių dėmesį į Vilnių, – nebijoti drąsių sprendimų, išėjimo iš komforto zonos, o kartais ir gebėjimo iš savęs pasijuokti. 

„Saviironija bei racionalus žvilgsnis į padėtį pasauliniame turizmo žemėlapyje jau tapo savotiška mūsų miesto vizitine kortele. Todėl pristatydami naująją kampaniją norime dar kartą atkreipti dėmesį į netrukus 700 m. jubiliejų švęsiantį, tačiau širdyje visada jauną Vilnių“, – pristatydama naująją kampaniją sako I. Romanovskienė. 

Ši kampanija yra jubiliejinės programos „Vilnius 700“, pristatomos su žinute „Vilnius 700 metų jaunas“, dalis. Kuriant tarptautinę kampaniją pasirinkta jaunatvišką miesto dvasią atspindėti pasitelkus drąsą ir humorą.  

Kampanijos „Pavėluoti gimtadienio sveikinimai“ idėją sukūrusios kūrybos agentūros „BM Boutique“ partneris Antonio Bechtle tvirtina, kad nedideliam miestui savaime privilioti turistus ar tuo labiau juos sudominti savo gimtadieniu yra iš tiesų sudėtinga užduotis. Todėl miesto išskirtinumui pasiekti būtina formuoti įdomų, netikėtą, pastebimą ir juokingą komunikacijos toną. 

„Jau ir anksčiau užsienio auditorijos dėmesį atkreipdavome, pokštaudami apie Vilniaus nežinomumą, o sėkmingos kampanijos sukėlė ne tik didelį susidomėjimą, bet ir pelnė reklamos apdovanojimų. Tikimės, kad naujoji kampanija ir atvirukų kolekcija taip pat nestokos dėmesio“, – viliasi A. Bechtle. 

Kodėl 90-ieji? 

Kaip teigia kūrėjai, praėjusio amžiaus paskutinysis dešimtmetis pastaruoju metu pasaulyje mėgaujasi nauja populiarumo banga. Į madą sugrįžta anuomet populiarūs drabužių modeliai, o socialiniuose tinkluose atgimsta tuo laikotarpiu paplitę žanrai, tokie kaip reklaminiai „TV parduotuvių“ klipai. Dėmesį 90-ųjų laikotarpiui lydi humoras ir nostalgija, o aktualumą patvirtina šiam laikotarpiui skirtų kultūrinių projektų, tokių kaip MO muziejaus paroda „Rūšių atsiradimas. 90-ųjų DNR“ populiarumas. 

Iš kairės: reklamos specialistė Dovilė Filmanavičiūtė, Pija Ona Indriūnaitė, „Go Vilnius“ rinkodaros vadovė ir „Go Vilnius“ direktorė Inga Romanovskienė.
Iš kairės: reklamos specialistė Dovilė Filmanavičiūtė, Pija Ona Indriūnaitė, „Go Vilnius“ rinkodaros vadovė, ir „Go Vilnius“ direktorė Inga Romanovskienė.

Pasak reklamos specialistės Dovilės Filmanavičiūtės, naujoji Vilniaus reklama patraukia dėmesį, yra juokinga ir daugeliui gali sukelti nostalgiškus prisiminimus.

„Nostalgijos rinkodara – per pasaulį besiritanti tendencija ir ta nostalgija Vilniaus atvirukuose bei reklaminiame klipe puikiai pataiko į tai, ką dabar diktuoja didžiausi pasaulio miestai bei svarbiausi prekių ženklai. Neabejoju, kad ši išskirtinė kampanija patrauks akį net ir tų žmonių, kurie apie Vilnių apskritai nėra girdėję“, – įsitikinusi D. Filmanavičiūtė. 

Klipe filmavosi Vilniuje gyvenantys  užsieniečiai iš Italijos, Kenijos, Mongolijos bei Kazachstano. Šventinių atvirukų seriją sukūrė dizainerė Anta Antanavičiūtė.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Rašyti komentarą 0
Norite pasiūlyti temą, turite pastabų ar klausimų?

Parašykite redaktorių komandai arba vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt. Konfidencialumą užtikriname.

„Švyturys-Utenos alus“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Lietuvos aludarė „Švyturys-Utenos alus“ (ŠUA) pasirinko naują komunikacijos partnerį – juo tapo kūrybinė...

Rinkodara
2023.02.06
Vyšnia ant torto ir taip tobulam „Tesonet“ įvaizdžiui Premium 31

Penktadienį per Lietuvą nuvilnijo bene skambiausia darbdavio įvaizdžio kampanija: verslo akseleratorius...

Rinkodara
2023.02.04
„Vitaminų“ lašelinių ir reklamos manipuliacijos: medicinos įstaigos dvigubų standartų girnose Premium

Socialiniuose tinkluose netrūksta nuomonės formuotojų vilionių pasinaudoti stebuklingomis, organizmą...

Rinkodara
2023.02.03
A. Zubriakovas grįžo vadovauti „Penkių kontinentų“ komunikacijai 2

Bankinių technologijų, mažmeninės prekybos įrangos ir interneto tiekėjos „Penki kontinentai“ komunikacijai po...

Vadyba
2023.02.02
EP nariai siūlo skaidrinti politinę reklamą

Ketvirtadienį Europos Parlamentas pritarė politinės reklamos taisyklių pataisoms, siekdami padidinti rinkimų...

Rinkodara
2023.02.02
J. Banys: organizacinė kultūra Lietuvoje suprantama gan primityviai Premium

Jonas Banys, komunikacijos agentūros „Ogilvy Vilnius“ strateginio planavimo konsultantas, VŽ podkaste...

Vadyba
2023.01.31
Nuteistas „filmai.in“ piratas, nuspręsta konfiskuoti beveik 200.000 Eur turto Premium 48

Kauno apylinkės teismas išnagrinėjo daugiau nei 5 m. trukusią baudžiamąją bylą, kurioje du Lietuvos piliečiai...

Žiniasklaida
2023.01.30
Lietuva vienijasi: prasideda didžiausia akcija Ukrainai palaikyti 19

Jau bemaž metai, kai Ukrainoje vyksta Rusijos pradėtas nuožmus karas, pakeitęs ne tik ukrainiečių, bet ir...

Verslo aplinka
2023.01.30
Prie „Swedbank“ komunikacijos komandos jungiasi V. Lopeta 4

„Swedbank“ komunikacijos ir tvarumo tarnybą papildė komunikacijos bei ryšių su visuomene ekspertas Valdas...

Rinkodara
2023.01.25
Geriausios agentūros Baltijos šalyse titulą „Not Perfect“ grąžina į Lietuvą

Geriausių Baltijos šalių reklamos agentūrų reitinge 2022 m. laurai atiteko Lietuvos agentūrai „Not Perfect...

Rinkodara
2023.01.24
„Forbes“, „Vanity Fair“ ar CNN: kaip Lietuvos verslui būti pastebėtam Premium

Pernai ne viena Lietuvos įmonė sulaukė publikacijų tarptautinėje žiniasklaidoje. Ekspertės dalijasi...

Rinkodara
2023.01.22
Reklamos agentūra „All Caps“ atskyrė 3D dizaino studiją 1

Pastaruosius metus veikęs kaip reklamos agentūros „All Caps“ vidinis 3D skyrius, nuo šiol „Big Eyeballs“...

Rinkodara
2023.01.21
„Novaturo“ komandoje – nauja komunikacijos vadovė

Kelionių operatoriaus „Novaturas“ stiprina vadovų komandą. Nuo sausio vidurio prie bendrovės prisijungė ir...

Rinkodara
2023.01.19
Sandorių nuojauta žiniasklaidos rinkoje: TV3 akiratyje – M-1 grupė Premium 3

Žiniasklaidos rinkoje jau kurį laiką sklando kalbos, kad UAB „All Media Lithuania“, jungianti TV3 grupę, turi...

Žiniasklaida
2023.01.18
Reputacijos matavimo sprendimą sukūrusi „Repsense“ pritraukė 0,5 mln. Eur investiciją 1

Lietuvių įkurta duomenų analizės bendrovė „Repsense“, praėjusių metų pabaigoje pristačiusi pirmąjį...

Inovacijos
2023.01.17
E. komercijos kūrėja „Adeo Web“ turi naują vadovą Premium 2

Prie informacinių technologijų ir e. komercijos sprendimų kūrėjos „Adeo Web“ vairo stojo ilgametis bendrovės...

Rinkodara
2023.01.15
D. Acemoglu. Tikrų socialinių tinklų pabaiga

Milijardai žmonių visame pasaulyje negali atsitraukti nuo savo mobiliųjų telefonų, tačiau jų vartojama...

Nuomonės
2023.01.15
Taikli reakcija į įvykius: įspūdingi rezultatai su nuliniu biudžetu Premium

Prekių ženklai Lietuvoje ne taip dažnai yra linkę reaguoti įvykius ir juos pasitelkti savo komunikacijai,...

Rinkodara
2023.01.08
„Jaunimo linija“ atnaujina prekės ženklą

32 m. veikianti ir emocinę paramą jaunimui visą parą teikianti nevyriausybinė organizacija „Jaunimo linija“...

Rinkodara
2023.01.07
Rezoliucijų Naujiesiems iliuzija: mažiau skambių pažadų, daugiau mažų žingsnių Premium

Metų sandūra – gera proga pagalvoti apie nuveiktus darbus, apie tai, kaip galėtume būti geresni kitąmet tiek...

Rinkodara
2023.01.05

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku