Vartotojų simpatijos prekių ženklams mažėja, naujoji lojalumo valiuta – aktualumas

Dovilė Dovidavičiūtė, kūrybinės agentūros „Sons & Daughters“ vadovaujančioji partnerė, pabrėžia, kad per pastarąjį dešimtmetį, darydami ir analizuodami „Baltic Brands“ tyrimą, stebi, kad vartotojų meilė prekių ženklams nuosekliai mažėja: per minimą laikotarpį atkrito daugiau nei pusė respondentų, sutikusių su teiginiu bent apie vieną prekių ženklą, kad „tikrai jį pirktų ir jis yra vienas mėgstamiausių“.
Taip pat mažėja žmonių, priskiriančių prekės ženklams atskiras savybes, tokias kaip vertė už pinigus, kokybė, draugiškumas gamtai, socialinė atsakomybė ir kitos, – jų svarba menksta.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai