2025-09-21 13:50

Vartotojų simpatijos prekių ženklams mažėja, naujoji lojalumo valiuta – aktualumas

Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Žmonės vis mažiau yra lojalūs prekių ženklams, menksta jų funkcinių savybių vertinimai, tačiau socialiniai ir vertybiniai aspektai tampa svarbesni.

Dovilė Dovidavičiūtė, kūrybinės agentūros „Sons & Daughters“ vadovaujančioji partnerė, pabrėžia, kad per pastarąjį dešimtmetį, darydami ir analizuodami „Baltic Brands“ tyrimą, stebi, kad vartotojų meilė prekių ženklams nuosekliai mažėja: per minimą laikotarpį atkrito daugiau nei pusė respondentų, sutikusių su teiginiu bent apie vieną prekių ženklą, kad „tikrai jį pirktų ir jis yra vienas mėgstamiausių“.

Taip pat mažėja žmonių, priskiriančių prekės ženklams atskiras savybes, tokias kaip vertė už pinigus, kokybė, draugiškumas gamtai, socialinė atsakomybė ir kitos, – jų svarba menksta.

52795
130817
52791