2025-09-19 13:44

„Apranga“ į naują parduotuvę Vilniaus „Akropolyje“ investavo 0,35 mln. Eur

Įmonės nuotr.
Įmonės nuotr.
„MG grupės“ kontroliuojama didžiausia Baltijos šalyse mažmeninės drabužių prekybos grupė „Apranga“ į pirmą Lietuvoje italų prekės ženklo „Boggi Milano“ vyriškų drabužių parduotuvę investavo apie 350.000 Eur.

Beveik 200 kv. metrų ploto prekybos erdvė atidaryta prekybos ir pramogų centre „Akropolis“ Vilniuje, pranešė „Akropolis Group“.

Rimantas Perveneckas, „Aprangos“ grupės generalinis direktorius teigia, kad į parduotuvę įmonė investavo apie 350.000 Eur.

Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB BNS sutikimo draudžiama.

Registruokitės ir skaitykite šį straipsnį nemokamai

KURTI PASKYRĄ
Jau turite paskyrą?PRISIJUNGTI

Nemokama registracija suteikia galimybę:

  • skaityti registruotiems klientams skirtus straipsnius
  • komentuoti
  • gauti el. paštu esminių naujienų santrauką

Jokių kortelės duomenų palikti nereikia.

52795
130817
52791