„Impuls LTU“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Publikuota: 2021-01-05
Vidmantas Šiugždinis, UAB „Impuls LTU“ direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Vidmantas Šiugždinis, UAB „Impuls LTU“ direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Sveikatingumo ir sporto klubų „Impuls“ ir „Lemon“ tinklą valdanti bendrovė „Impuls LTU“ komunikacijos partneriais pasirinko agentūrą „Virtuozai“.

Agentūra sveikatingumo klubų tinklui teiks viešųjų ryšių, taip pat kitų rinkodaros komunikacijos priemonių ir strateginio konsultavimo paslaugas.

„Bendradarbiavimą pradedame sudėtingu metu, kuomet sveikatingumo tema ypatingai aktuali. „Impuls“ ir „Lemon“ yra garsiausi vardai šioje srityje Lietuvoje, mūsų siekis – kad klubų specialistų ir trenerių nuomonė ir žinios būtų girdimos ir prisidėtų prie bendro visuomenės sveikatingumo atstatymo, atsigaunat nuo viruso ir karantino padarinių“, – išplatintame pranešime teigia agentūros „Virtuozai“ vadovas Vilius Mackonis.

Pasak Vidmanto Šiugždinio, „Impuls LTU“ direktoriaus, dinamiškais laikais reikalingi partneriai, kurie ne tik gali komunikuoti veiklos tematika, bet ir sugebėti sukurti lanksčius strateginius ir taktinius sprendimus atsižvelgiant į verslo ir visuomenės aktualijas.

„To tikimės iš naujai pasirinktos agentūros“, – teigia V. Šiugždinis.

Jis pridūrė, kad prieš pasirašant ilgalaikę sutartį, „Impuls“ su „Virtuozais“ įgyvendino kelis komunikacijos projektus ir rezultatais yra patenkinti.

Anksčiau sporto klubų tinklo komunikacijos partneriai buvo „INK agency“.

„Impuls“ valdo 29 sveikatingumo klubus – 12 „Impuls“ ir 17 „Lemon“. Lietuvoje veikia 9 „Lemon“ ir 10„Impuls“ sporto klubų, Latvijoje – 6 „Lemon“, Estijoje – 2 „Impuls“ ir 2 „Lemon“. Tarp agentūros „Virtuozai“ klientų: Švedijos nekilnojamojo turto investicijų kompanija „Eastnine“, tarpusavio skolinimo platforma „Finbee“, turto finansavimo bendrovė „Unicredit Leasing“ ir t.t.

VŽ rašė, kad „Virtuozai“ (MB „Virtuosus“) per 2019 m. skaičiavo didžiausią augimą tarp ryšių su visuomene bendrovių: agentūros apyvarta išaugo 133%, iki beveik 90.000 Eur, tiesioginės pajamos – 119%, iki 61.340 Eur.

Lyderė pagal pasiektą apyvartą, tiesiogines pajamas ir grynąjį pelną pernai, kaip ir anksteniais metais – integruotosios komunikacijos agentūra „Publicum“.

Plačiau apie komunikacijos agentūrų metinius rodiklius skaitykite čia.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Veiklos kokybės sertifikatai – aštuonioms agentūroms

Komunikacijos industrijos asociacijos (KIA) įdiegto veiklos kokybės Standarto sertifikatai 2021-iems metams...

Rinkodara
2021.01.26
Apklausa: kaip 2021 m. mato komunikacijos agentūrų vadovai

Komunikacijos industrijos asociacijos atlikta agentūrų vadovų apklausa parodė, kad pusė agentūrų pernai...

Rinkodara
2021.01.17
Be „Facebook“, be „Twitter“ ir be kepuraičių

„Facebook“ sprendimas reiškia, kad kadenciją baigiantis prezidentas iki pat sausio 20-osios, kai prisieks...

Rinkodara
2021.01.07
Aukso laikas TV platformoms: gruodis vėl rekordinis Premium 1

2020-aisiais, pandemijos metais, TV žaidėjų mėgstama frazė, kad televizija yra pigiausia ir prieinamiausia...

Rinkodara
2021.01.07
Dizaino agentūra „Moon Troops“ keičia pavadinimą 2

Pakuočių ir prekės ženklų dizaino agentūra „Moon Troops“ pakeitė pavadinimą į „Bold brands“.

Rinkodara
2021.01.07
Dažniausiai 2020 m. žiniasklaidoje cituotas P. Masiulis

COVID-19 iššūkių akivaizdoje lyderystę visuomenėje demonstravo ir labiausiai cituojami buvo Petras Masiulis,...

Rinkodara
2021.01.07
„Impuls LTU“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Sveikatingumo ir sporto klubų „Impuls“ ir „Lemon“ tinklą valdanti bendrovė „Impuls LTU“ komunikacijos...

Rinkodara
2021.01.05
„Tele2“ ir „Telia Lietuvos“ dvikova nustūmė prekybininkus Premium

Sugriežtėjęs karantinas nesustabdė šventinės komunikacijos: per kalėdinį periodą televizijos transliavo bemaž...

Rinkodara
2021.01.05
Rinkodaros ir komunikacijos lyderiai: kokie bus 2021-ieji Premium

Kitąmet reikės dar daugiau greičio ir gebėjimo adaptuotis, o daugiausia laimės tie, kurie ras būdų išnaudoti...

Rinkodara
2021.01.02
Reklamos rinka: gyvename sprinto laikais, ne maratono Premium 1

Pasaulinės pandemijos sudrebinti metai iš verslo pareikalavo greitos reakcijos, gebėjimo persiorientuoti ir...

Rinkodara
2021.01.01
Karantino grimasos: pavargome ir nuo nuotolinio darbo, ir nuo vaikų Premium 15

Baltijos šalių vartotojų nuostatos keičiasi: per antrąjį karantiną jau nebe taip norime leisti laiką su...

Rinkodara
2020.12.28
Reklamos rinka: optimizmo 2021-iesiems nedaug Premium 1

Nors šių metų pradžioje optimizmo netrūko, sulig įsibėjančia pandemija kaip kortų namelis subyrėjo visos...

Rinkodara
2020.12.27
Nauji vadovai: pokyčiai rinkodaros ir komunikacijos komandose Premium

Šiais sudėtingais pandemijos metais rokiruočių nei įmonių rinkodaros, komunikacijos skyriuose, nei agentūrose...

Rinkodara
2020.12.25
Kalėdiniai atvirukai – bekontakčiu būdu

Šiemet verslai turėjo iš naujo pagalvoti, kaip susikurti šventinę nuotaiką ir pasveikinti savo partnerius ir...

Rinkodara
2020.12.22
Vilniaus miesto savivaldybė pasirinko esamus komunikacijos partnerius

Viešųjų ryšių paslaugas Vilniaus miesto savivaldybei teiks komunikacijos agentūra „co:agency“.

Rinkodara
2020.12.21
Kaip keitėsi Baltijos šalių vartotojų elgsena per karantiną

Kiek pirmojo karantino metu Lietuvos gyventojų ėmė gyventi sveikiau, tiek pat nukrypo ir į priešingą pusę,...

Rinkodara
2020.12.21
Išleista Rinkodaros sektoriaus apžvalga

„Verslo žinios“ trečius metus iš eilės pristato leidinį, skirtą rinkodaros, komunikacijos ir žiniasklaidos...

Rinkodara
2020.12.21
Sugriežtėjęs karantinas šventinės reklamos nesustabdė Premium

Per dešimt šių metų mėnesių, palyginti su pernai tuo pat metu, bendra reklamos apimtis Lietuvoje augo 5,5%, o...

Rinkodara
2020.12.21
Tarp geriausių Europos komunikacijos kampanijų – lietuviški darbai 1

Europos komunikacijos ir ryšių su visuomene kampanijų konkurse „European Excellence Awards“ apdovanojimus...

Rinkodara
2020.12.12
Ž. Fomova: vieni laimi, kitiems tenka persiorientuoti Premium

Lauko reklamos bendrovė „JCDecaux Lietuva“ prognozuoja, kad šiemetiniai rodikliai kris apie 20%, tačiau...

Rinkodara
2020.12.06

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus